paras musavideo??

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 04:42:10

« edellinen - seuraava »

emmy

ajattelin tässä vaan että, mistä apulannan videosta diggailette eniten? Ite en oo pitkään aikaan nähny mitään uusia, onko tullut lähiaikoina uusia videoita??? Kuulin siittä videonteko skabasta, mutta lopputuloksesta ei hajuakaan!  :)
 Itse diggailen eniten odotusta ja viivakoodeja, loistavat videot molemmissa  :D

kaikki hyvät asiat ovat muovia

Aapsu

NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Snake

jumalahan oli viimesin video(en kyllä pahemmin tykänny)...
Parhaimmat on kyl varmaa Odotus ja 0010...Odotuksen lopputeksteis täytyy aina bongata se kummitus :D
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

piupau_muovia

mitä vaan!!!! se on ihan paras!!!!

Pirun_morsian

Odotus ja 0010, suuria tunteita molemmissa...
se kummitus on kyl ihan paras  ;)
jumala ei ollu kauheesti mun mieleen...

emmy

mimmonen se jumalan video on? Mitä siinä tapahtuu? ite en oo nähny sitä, mutta haluaisin kyllä kovasti  :)
kaikki hyvät asiat ovat muovia

vik

Käännä se pois.
ne värit, se taivas, se metsä. mahtava.

Amerika.
mielettömän kaunista kuvaa.

Odotus & EYT.
soittokohdat harvinaisen hienoja.

sekä sitten vielä 0010.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Aapsu

jumala-videossa tapahtuu seuraavaa:

-Apulannan pojat on bussissa, missä on paljon muita ihmisiä
-bussissa tapahtuu kaikkea ikävää
-Toni lauleskelee
-kaikki ongelmat ratkeaa ja loppu hyvin kaikki hyvin
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

rautalintu

Paras on Käännä se pois tai Anna mulle piiskaa. AMPssä on mahtavat soittikohtaukset!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Snake

"Loppu hyvin kaikki hyvin" ei kyl päde jumala-videon lopus ku paikalle saapuu lipun tarkastajat.... :-[
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini*

kyllä se jumala o meikästä iha jees..mutta kyllä itse tuukka vääntää parempia videoita.. :D

Lerppa

Kyllä se on niinku Odotus ku se vaan on niin loistava, siellä kun on ne kummituksetkin, 0010 on myös niin hyvä ajatuksen vuoksi, samoin Mitä Vaan on ihan mahtava ja Ei Yhtään Todistajaa! Mutta kyllä niistä kaikista jotain todella hyvää löytyy!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Lumpeenkukka

Käännä se pois.. :D se on vaan niin..*reps*..jätkät riehuu lapion kans metässä..jooh,näin se on..se..se on.. :D
>>Enemmän kuin jaksaa,ikinä kantaa.Saa,kun vaan ottaa ja pyytää,oivaltaa<<

GeGe

Eikös sitä hurjaa "lapio-riehuntaa" ole Ei Yhtään Todistajaa-videossa?

piupau_muovia

niiin...käännä se pois on se missä ne riehuu pellolla ja lopussa toni ampuu itseään päähän....se on se lapio homma on ei yhtään todistajaa...muistaakseni???

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.