Jumala ja Hiekkaa kamerassa

Aloittaja Ismo K, joulukuu 28, 2003, 08:22:52

« edellinen - seuraava »

Ismo K

TV1 näyttää uusintana viime talvelta dokkarin Jumala-musiikkivideon tekemisestä. Dokkari tulee sunnuntaina 4.1. klo 13:55 ja sen perässä näytetään itse video.

Enemmän juttua, kuvia, kaavioita ja vähän videotakin Jumalan tekemisestä löytyy videon kotisivuilta http://www.mystinenportaali.com/iat/

Sivuillamme on myös vieraskirja, johon voi jättää palautetta ja kommentteja. Ensisijaisesti tietysti haukkuja, mutta perusteettomat kehutkin otetaan vastaan. Jos siis olet muuttanut mielesi, tai et ole vielä aiemmin videota ehtinyt nähdä, olisi mukava kuulla mielipiteesi.

terveisin,

Ismo Kiesiläinen
videon ohjaaja

Silti_Onnellinen

mulla on tuo kyseinen hommeli nauhalla, mut pitää se uudestaan katsoa..  ;D
mun mielestä niissä äänitehosteissa se vauvan itku oli vähän liikaa...muuten ihan kiva.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Lerppa

Ahh, kiitoksia arvoisa Herra Kiesiläinen! ;D
Siitä asti kun video valmistui, oon yrittänyt sitä bongata, jees! ;D ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

blind_eye

minusta tuo video hyvä, mutta pidän enemmän tuukan tekosista...  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

olen suuresti mielessäni harmitellut knu en kyseistä pläjäystä sen tullessa saanut nauhalle. mutta nyt tämäkin tilanne korjautuu:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Ronjaronjanen

Mulla on se kyllä nauhalla ja oishan se ihan muksua myös tietää että millä nauhalla se on...oon aina niin laiska etten jaksa kirjotella niihin videoihin mitä ne sisältää.

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

varis

Varo räkää

emmi

jee jee, johan siitä onkin aikaa ku mä sen oon viimeks nähny, kun en sitä nauhalle sillon saanu...

musta kyllä Tuukan tekemät videot on paljon parempia, toi video on jotenkin liian sekava...
älä tunnusta jos sattuu

puska

Ne Tuukan tekemät videot on olleet aina niin jotenkin ihanan taiteellisia ja tunteellisia. Samanlaista en jumala-videosta valitettavasti irti saa. Ei tule sellainen liikuttunut olo, kuten esimerkiksi Käännä se pois -pätkästä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

juuri näin.  ;D
ei minullakaan tuota videolla ole, joten pitääpi ottaa... :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Nii, tosi harvan ohjaajan videoista liikuttuu. Yleensäkin on vaikea löytää video jossa on jotain juonta, että jaksaa katsoa.
Tuukalta löytyy ;) tai ei nyt ihan kaikista videoistaan.. mutta suurimmasta osasta ainakin :)

puska

ei sitä miestä nyt turhasta ylistetä. se oikeastikin osaa hommansa, eikä vain sen takia, kun sattuu soittamaan Apulannanssa.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

vik

Ei nyt mun mielestäni läheskään kaikki Tuukan ohjaukset mitenkään erityistunteellisia ole. Apulannan (uudet) juu, mutta onhan se sitten taas tehnyt vaikka mitä Jonna Tervomaata, 69 Eyesiä ja I'deesiä. Tosin sieltä suunnasta ei välttämättä aina ole lähtenyt tilausta melodramaattiselle paatokselle kun taas Apulannan parissa on tainnut saada tehdä mitä tykkää ja budjettikin on usein vähän eri kuin näissä muissa.

Jumala-video on mun mielestä melko kiva. Erilainen toki, mutta sehän oli tarkoituskin. Osittain sekava, mutta käsittääkseni tekijöillä ei ollut mitenkään hirveän suurta kokemusta. Ylihän se meni, levarin boardilla silloin spekuloitiinkin että eihän kukaan kyllä halaa ihmistä joka löytää kadonneet lapaset. :D

Syletti muuten hitosti kun Videoraadin urpoista kukaan ei tuon siellä ollessa maininnut sanallakaan että nyt on eri ohjaaja kuin Lannalla yleensä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Lerppa

Mainittakoon esim. Trio Niskalaukauksen video joka on kuvattu punttisalilla... ei kosketa ;D mutta siinäkin on sentään vähän jotain muuta kun että vaan soitettaisiin.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.