Jatko tarina....

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:27:20

« edellinen - seuraava »

iidu

tehäänpäs jatko tarina...

OLipa kerran pieni poika hänen nimensä on Toni. Toni on juuri muuttanut pois kotoa ja...

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Lerppa

Mielekäs tarina.. juupajuu... ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Erittäin mielekäs.... :)
Lyhyt, mutta ytimekäs..
 ;D Mikä mulla on, kun nytten virnistyttää kaikki mahollinen?

Lerppa

Ehkä sä olet vaan iloinen...? ;D

jouhu

Niin. Hyvinkin mahdollista... Johtuu varmaan apulannasta, kun kuuntelin tossa tuntu tai pari sitten. Oli vaan, niin ahistunu olo, niin piti pyytää apulannalta apuu... Nytten olenkin taas melkein oma itseni. :D
*wirn, wirn*

salza*

mie kuuntelen viattomuutta. :)

Lerppa

Ja mie S.S. Kerhoa :)

On muuten aivan helvetin hyvä biisi! ;) Jos joku ei oo koskaan kuunnellut, ni kyllä kannattaa! ;D

rautalintu

S.s kerho on kyllä helmi!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Täytyypi saada kuunella toi.
 :-[ *häpeilee ettei ole kuullut*

salza*

eiköhän täällä oo kaikki kuullu s.s kerhon? ;D tai ihmettelen suuresti jos ei. :D se o kyllä kiva piisi.
mutta mä kuuntelen nyt ozzyn dreameriä. :) legendaarista.

punainen

Ja minä Odotusta :D

Hei onks teille käyny sillai et ootte kuunnellu niin paljo Apulantaa et ootte yhtäkkiä kyllästyny siihen totaalisesti? Ja sitte mahollisesti tauon jälkeen taas innostuneet mainingistä? Mä oon nyt tasan kaks vuotta kuunnellu Apulantaa lähes päivittäin ja odotan pelolla sitä päivää kun en enää jaksa näitä biisejä...kun en oo ennen kuunnellu mitään artistia näin pitkään näin jokapäiväisesti.

Tää oli kyllä hirvee poikkeema alkuperäisestä aiheesta,mut toi jatkotarina näytti loppuvan lyhyeen ;)  

Vilkku

Sitä tapahtuu yhtenään :) Mulla on enemmänki sellasia päiviä kuten tänään, että oon muutaman Apulannan levyn kuunnellu läpi. Voi olla että tulee vielä ens viikollaki kuunneltua mutta sitte se jää taas vähäksi aikaa. Niin se aina mulla menee.

Ennen keikkaa tulee kuunneltua aina kaikkein eniten, varmaan jotain viikkoa ennen alkaa semmonen himokuuntelu :)
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Mulla oli tossa viime viikolla Aivan Kuin Kaikki Muutkin mukana koulussa ja kuunteli aina sen bussi matkan sitä... Siinä ruoholahden kohalla tuli aina se 005 paniikki loppu ja mie olin ihan hädässä kun herään vasta siellä siihen... ja sitten jos mun bussi musan kuuntelusta puhutaan niin mulla o sellanen poltettu cd missä tulee pvc-unelmia ja sitten tunnit... mun cd soittimella on tosiaan joku asenne onkelma poltettuja vastaan ja se hyppii... no juu, ensin tulee pvc ihan rauhallisesti ja yht äkkiä sieltä kuuluu  tuntien sä et vittu ansaitse mua kohta ja mä saan kauheen slaagin ja säpsähtelen loppumatkan...
 (mä oon oikeesti ihan normaali)...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Kiva herätyskello ;D kun "sä et *ittu ansaitse mua" tulee kesken herkän kappaleen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.