Jatko tarina....

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:27:20

« edellinen - seuraava »

rautalintu

Kuuntelin yhteen aikaan Plastikkia tosi paljon ja se rupesi kyllästyttää. Nyt se on taas todella hyvä levy.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

mua vähän pelottaa kuuntelenko liikaa Apista ,oon jo kyllästyny moniin kappaleisiin joista ennen sain hirveet kicksit...ehkä pikkutauko vois tehä nyt hyvää ja sitte parin kuukauden päästä kaivaa esiin ja löytää kappaleiden alkuperäinen tunnelma uudestaan.

Wirtabiuha

Mullakin esim. Ilona? tökki aika pahasti ku olin kuunnellu sitä vähän liikaa... On se kyllä hieno! Nyt mulla on ehjä soittimessa ja herään aina kymmenen ylöspäin - kohalla  :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kyllähän sitä pikkuhiljaa kaikkeen kyllästyy jos liikaa kuuntelee...

Tecnicolour *kirjoitin varmasti väärin... ??? * on muuten mun mielestä ihan jees hyvä tulokas, mitäs te muut siitä pidätte?

Ainoo vaan että mä en saa kicksejä sen äänestä, kun se jotenkin liikkuu siinä keskellä... *tajusikohan kukaan nyt...* ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Sanna, toista perässä Jimi on jumala! Jimi on Jumala! hyvä, ja noin, tunnet itsesi raukeaksi... PLING! Roosalla on niitten cd lainaa siltä  ;)
  Kymmene ylöspäin on muuten hiano! Hogasin sen vasta nyt.... oon mä hitusen hidas  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

10 ylöspäin kunnon menobiisi. aina kun se soi meijän cd soittimessa tai mä kuuntelen sitä mun omilla korvalappustereoilla niin tekis mieli alkaa hyppii ja hyppii ja hyppii!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

lerppa-> saaks mä käydä sun kotisivuilla.... ::) :-* :P

tänään tuli, muuten, apulannan raumanmeri konsertti..... ;D mä oon näitä jotka ei mee paikan päälle vaan kattoo tv:stä...... 8)

Lerppa

Eikä kukaan kertonu mulle!!!  :'(
Miltä kanavalta sellasia tulee?  ???

Ihan rauhassa vaan...:) osote on täsh...
http://www.lerppakorppioy.tk
jos ei toimi ni kysy sitte se pidempi versio, mut en nyt jaksa kirjottaa sitä :) Noilla sivuilla on sitten sen verran isoja kuvia että jos nettis on hidas niin sulla menee hermot aika nopeesti :)

salza*

joo se rmj tulee sunnuntaina klo 22.30 [en oo varma tosta ajasta] kakkoselta uusintana... :D

mä en kerenny eilen sitä nauhottaa ni mä nauhotan sen sitte sunnuntaina..

sain taas vähän kohtauksia ku tuli piiskaa.. tuli myös itku.  :-/
se oli taas semmonen kohtaus.. emäntä oli ihmeissää ku meikällä oli ripsarit poskella ku se tuli kotia.. :D doh..sitä sattuu.. kohta pääsee keikalle fiilistelemään. :)

Lerppa

Kiitos ja kumarrus oi Salzaliini ;D

jouhu

Mulla on joskus noita, että kyllästyy vähäks aikaa ja, sitten pienen tauon jälkeen innostun kuin uudesta bändistä... Mutta onneksi se kyllästyminen on, mun tapauksessa, ohi menevää ;D :D

salza*

lerppa: eipä kestä. se siis tulee 22.25 kakkoselta! *tarkistin juuri lehestä sen* ;D että sunnuntaille tulee pieni piristys. :D

punainen

Aina kiva nähä Apulantaa telkusta ja saipahan koko näytelmän nauhalle. Mua vaan vähän häiritti ku Sipe sano siinä haastiksessa et se on jotenki hienompaa kun bändillä on myös miespuolisia faneja et silloin yleensä tietää et bändi tekee myös hyvää musaa eikä oo vaan niitä hyvännnäkösiä jätkii lavalla...Tiedän et Sipe ei sanonu noin ,mut just noin mä sen ymmärsin ja vähän loukkaannuin :( Mulle ainakin tärkeintä bändis on se musa,muu on sit vaan plussaa. Vaikka käyttäydynki joskus Apulannan suhteen hysteerisenäteinifanina, mulle kaikki lähtee siitä musasta miten se on mua koskettanu! No mut ymmärrän kyllä mitä Sipe ajo takaa, Munkin luokan muijista kaikki mua lukuunottamatta kuuntelee musaa sillä perustein et onko kyseinen artisti sillä hetkellä in ja kuinka hyvä perse mieslaulajalla on...Ehä niille musiikki ylensäkkään ei merkitse yhtä paljoa kuin se mulle merkitsee.

Tollei nyt sitte aloin purkaa sydäntäni,mutta niinku oon monta kertaa aiemminkin toitottanut yleisön arvostelu on aina artistille vaarallista...

Tulee siis sunnuntaina uusintana!

Ronjaronjanen

Joo, hyvä kun tulee uusinta. Tiesin kyllä ohjelman tulosta, mutta olin niin myöhään kotona että ehdin nähdä vain piiskaan. Ja en suinkaan liikuttunut vaan sain hepulin. Naureskelin sitten itsekseni koko biisin ajan. Ankassa muuten Tonin miekkaan ei suinkaan jäänyt sen hirviön pää vaan pelkät hiukset *hihii* se oli lustia  ;D Ja tänään buusterissa vilahti Toni, se selitti jotain saksan tunnin myöhästymisistään  :)

jouhu

Se oli aivan ihana se raumanmeren keikka. Mäkin katoin sen... Mua rupes melkein itkettää siinä 0010 kohdassa. Kun Toni laulo, niin ihanalla äänellä.... Pienellä ja hennolla. :) ja, kun kaikki laulo mukana ja Toni sano...." voi, miten kaunista, kiitos" Vai mitä se nyt sanokaan?
Mutta aivan IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wirtabiuha

*niisk* - hymyilee liikuttuneena -
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.