Jatko tarina....

Aloittaja iidu, lokakuu 03, 2003, 10:27:20

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Niimpä!
Oli muuten aika paha moka levyraadissa eilen, jos joku katto..? kun se nainen (ei muista nimeä..) kommentoi zen cafeeta "siitä vaan keikkabussi ja kiertämään suomea niinkuin Leevi and the Leavings" -heh.. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

-Amerika-

"Hei onks teille käyny sillai et ootte kuunnellu niin paljo Apulantaa et ootte yhtäkkiä kyllästyny siihen totaalisesti? Ja sitte mahollisesti tauon jälkeen taas innostuneet mainingistä? "

-mä en kuuntele mitään muuta musiikkia ko apulantaa.mikään muu ei kolahda.Eli siis muuta en kuuntele.Kolme vuotta vain tätä yhtä musiikkia eikä kyllästytä vieläkään-

-Amerika-
ps:apulantaan ei kyllästy

taika

Mä taas kuuntelen monia bändejä ja voi mennä päiviäkin niin että en kuuntele Apulantaa.. Mutta aina se ihanasti kolahtaa...
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

puska

Mullakin saattaa mennä päiviä etten kuuntele Apulantaa. Joskus meni parikin viikkoa, mutta sitten Viivakoodit pöllähti radiosta ja kylmät väreet kulki pitkin mun selkäpiitä. sillä hetkellä tajusin, että ei sitä jumankauta vaan voita mikään. sitä tunnetta ja aah...kyllä te tiedätte:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

mä kans täs yks päivä huomasin etten oo kuunnellu lantaa pitkää aikaa ja pistin sitte plastikin soimaan ja nautin. ;) yritin itseasiassa nukkúa siinä samalla,mutta ei tullu uni.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

emmi

mullakin saattaa käydä niin että voi mennä jopa viikko niin ettei oikeen innosta kuunnella apulantaa, mutta kuitenkin sitten taas se innostus sieltä jostain tulee, että kyllä sen huomaa että sitä bändiä ei voita mikään!!!
älä tunnusta jos sattuu

hande^

niinpä... mäki oon kuunnellu tänään läpi jo kummatki cd:t uusimmasta sigle kokoelmasta ja kummatki cd:t syitä ja seurauksia levyltä ja nyt viimesinpinä hiekka... seuraavaks lähtee soimaan Kolme... on tää elämää... 8) ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

blind_eye

mä oon kuunnellu apista suunnilleen joka päivä viimeset 8 vuotta  ;D tai no en nyt ihan, mut ei mulla mitään älyttömiä taukoja oo ollu... mut kuitenkin. enkä mä siihen kyllästy, ei siihen voi  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

mä kuuntelen Lantaa aina kun on semmoinen fiilis, että nyt tarttis kuulla sitä  :) Koska on muitakin hyviä bändejä, joita kuuntelen...mutta Lanta on kyllä yksi Suurimpia Suosikkejani  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Veri-monsteri

Kun joulu aattona sain lahjaksi uusimman singlekokoelman, kuuntelin sen samantien (siis molemmat levyt) läpillä ja lujalla. Makasin vaan olkkarin lattialla nautinnollinen ilme kasvoillani kummisedän katsoessa oudosti :D. En tajunnut maailman menosta mitään eikä kukaan uskaltanu häiritä mua  ;D

No, kuuntelen Apulantaa lähes päivittäin, jopa uutenavuotena kun oltiin tuttavien luona. Kuuntelin apulantaa ihan täysillä navetassa jossa on jonkinlainen kanalasoundin "studio" Viime uutenavuotena Heli Laaksonen siel äänittämäs "keikka osuuden" äänikirjaansa (me oltiin yleisönä) Oho, eksyn aiheesta, eli Apulannasta johon EI VOI KYLLÄSTYÄ!! Huomasin sen jo pari vuotta sitten kun "keksin" Apulannan ja kuuntelin Syitä ja Seurauksia monta päivää putkeen. Isosisko sano et voitasko kuunnella jotain muuta välil? (Hyvin tuskastuneena) mä katoin sitä ihan  :o ja sanoin: ei.

Pointti on et viimeks olin pitkään kuuntelematta Apulantaa sillon ku oltiin Kyproksella tossa vähä pääl kuukaus sitte, ja heti ku tultiin kotiin, laitoin levyn soimaan  8)

En oo kuullu ss kerhoo enkä viattomuutta enkä montaa muutakaan hyväksi kehuttua biisiä  :-[
Nyt tulee 001 :D jotenki ihana

PS. Kyl mä välil oon koettanu kuunnella jotain muutaki, mut yleensä en jaksa kuunnella levyä loppuunkaan ennen ku pitää vaihtaa takas apikseen  ::) ahh...
Se @junkmailin Ei koskaan enää on muuten aika kiva jotenki

Toivon tätä sulle: Kuole, kuole
Haavoistani tuskaa: nuole, nuole
En haluu nähdä sinua koskaan enää
Älä tule lähelleni vaan lähde menemään!

Meil oli toi luokan levyraadis ja annoin täydet viispistettä koska apulantaa ei ollu yhtään  :'(
Kerro mulle kuinka kauan tyhjää tuijotin, kuinka kauan kiersin ympyrää!
Kerro mulle kuinka monta liekkii sammutin, kuinka kauan vereen peittyi jää!!

Veri-monsteri

Hui ku tost tuli pitkä!!! Kauhee, en oo koskaan varmaan kirjottanu noin pitkää...  :o
Kerro mulle kuinka kauan tyhjää tuijotin, kuinka kauan kiersin ympyrää!
Kerro mulle kuinka monta liekkii sammutin, kuinka kauan vereen peittyi jää!!

emmi

ei se mitn haittaa vaikka siit tulikin vähän pitkä joskus niitä on kiva lukee jos se teksti on sellasta että sitä jaksaa lukee...
älä tunnusta jos sattuu

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

taika

Jees, mutta kyllä s-sKerho on pakko kuunnella kaikkien jotka sitä ei oo vielä kuullut, koska mä uskaltaisin väittää et se on mun omasta puolestani ehkä Lannan pahaita kappaleita.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.