EI PERKELE

Aloittaja ripsari, tammikuu 31, 2003, 07:22:08

« edellinen - seuraava »

pirjo lapualta

ei ihan oikeestikaa saa apulanta hajota mä oon ollu sen fani jo 4vuotta kattokaas ku eka isoveli alko sen faniksi ja sit mäkin tajusin et vitsiku on hyvä bändi ei koskaa saa apulanta hajota sen keikat on ollu nii hyviä !

jouhu

Älää nut panikoituko! ;) Ei apulanta hajoo! Kuka sai edes ajatuksen, että apulanta aikois hajota? Hyi, sinua joka laitoit ajtuksesi julki.....Okei, visti, vitsi. ;D
Mutta oikeesti ei apis hajoo!!!! Mullekkiin tulee kohta samanlaista hysteriaa jos ette lopeta tota.

Wirtabiuha

Ihan vaan tolle lapuapirjolle että mun mielestä niistä löytyy vähän muutakin kun vaan hyvät keikat... siis positiivisia puolia...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Mutta onko se nyt lopunkaiken niin kamalaa, jos tai kun Apulanta sitten hajoaa? Jäähän meille se musiikki! Keikoille ei kyllä enää pääse... Eihän mikään kestä ikuisesti.

:-*

Ja mistä noita lapuanpirjoja aina sikiää?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Wirtabiuha

hehee, mä oon kanssa kelannu samaa (lapuapirjojuttu)...  ;D

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Sanoppas muuta! ;D

Mut jos ja kun Apulanta joskus hajoo mulle vois käydä tosi köpelösti. Apulanta oli se asia mikä pelasti mut syvältä ahdistukselta ja masennukselta. Se oli mun juttu kybällä ja oon saanu apulannan ansiosta myös tukun ystäviä joita mulla sitä ennen ei ollu. Ei pitäisi kyllä antaa liikaa valtaa jollekin asialle. sit kun se joku päivä vetäistään sun alta sä oot ihan hukassa. mut edelleenkin turha murehtia vielä tommosia.pitää nyt nauttia täysil siitä mitä meille nyt annetaan! :)

puska

todellakin rakkaat ihmiset.
nautitaan apiksesta kun se on vielä olemassa. murehditaan sitä hajoamista sitten kun se aika tulee.
 :o
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Nauttikaa, naukkikaa<---?
Sitten, kun apis joskus kymmenien vuosien päästä päättää lopettaa touhuillun, niin sitten rupee aattelee, että "miks en nauttinu siitä sillon, kun se vielä oli olemassa?" Eli nauttikaa! Älkääkä antako moisten ajatusten virrata ajatustenne juoksussa!

ApisGirl

eikai tuota tarvitse vielä edes miettiä...
joo nautitaan Apulannasta ihan täysillä.  :D

ja olishan se aika mageeta jos Apulanta vetäis keikkaa viel viiskymppisinä  ;D
Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

jouhu

Ihan täysillä vaan. Vetävät vielä sillonkin, kun oikeesti kuulusivat vanhainkotiin... ;D Siellä vaan pyörätuoleissa täysillä vetävät!!  :D Aijai...

puska

kyllähän ne vielä ainakin yhden älbumin vääntää. :)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

niin...ainakin yhden...ehkä kaksi.... ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

mutta kyllä se apis on ehkä kohta jo aikansa elänyt. niillä jätkillä on nykyään niin plajon muutakin tekemistä. toni varmasti kyllä bändin jälkeen jatkaa säveltämistä muille. ja sipe kans.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ei kai nyt sentään vielä....( :o) Ei ne vielä ole puhki kuluneita!!! >:(

Ronjaronjanen

Pitää osata lopettaa ajoissa niinkuin ne aina itsekin sanovat.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.