Uudet studiokuvat Apulanta.fi:ssä

Aloittaja jouhu..., huhtikuu 13, 2004, 08:46:12

« edellinen - seuraava »

jouhu...

Tuollapa apulanta.fi:ssä näkyy olevan uunituoreita kuvia. Ymmärtäkäseni eilen otettuja.
Mitäs mieleenne tulee ensimmäisenä näistä?
Musta nuo aika hauskoja. :D Vaikka ei niitä nyt niin kauheesti ole tuolla, mutta lisää on tulossa. :)

puska

Joo, ihan hauskoja. Paitsi että en ymmärrä noista nappuloista juuri mitään, niin ei niistä siinä mielessä ole minulle iloa:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

Hienoja on juu. Ketäs ne tytöt on siinä yhessä kuvassa on? *hmm*...  :)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Maikki.

joo, on kyllä kiva nähä et millasessa paikassa ne oikein touhuaa :) En miekään kyl nuista nappuloista ja muista paljoo älyä.. Ja niin, tänään sitten uusia kuvia, toivottavasti vähä aiemmin ku eilen ;D!
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Lerppa

Must oli tosi kiva nähä studioa sisältä. Oon aina kuvitellu ne hirveen kliinisiks ja asiallisen kolkoiksi, mut ainakin tää Petrax-studio näyttää tosi mukavalta :)

Tänään kuulemma saahaan kuvien (kommenteilla höstettyjen) lisäks ääni-klippejä *odottaa innolla kuola jo valmiiksi valuen* ;)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

niiiin jeejee ;D en malttais odotella!

Wirtabiuha

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Maikki.

niin sipen vois olla toi kaula ;D en tiiä.

[tuuli]

rankkaa tavaraa..... ainaski tuo kaula ;D
allekirjoittanut

emmi

aika kotosan näköstä niillä siel studiossa  :D
ja toi kaula kuva, veikkaisin kans et se on sipen kaula, aika yököttävän näkönen noin läheltä  ;D
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Miekin luulen, että se on Sipen kaula.  ;D hehheh... Nojoo....
Juup, kyllähän toi näyttää mukavalta studiolta...Oikeestaan se ei edes silleen näytä studiolta.... ::)
Maltan tuskin lisää juttuja. :)

Maikki.

Aivan mahtavia noi ääninäytteet! :-* Tulee varmasti kyllä hyväihana levy&sinkku!<3

emmi

kuuntelin äskön noi näytteet. kuulosti kyllä tosi lupaavalta! ootan innolla sinkkuu ja levyy! :)
älä tunnusta jos sattuu

puska

HYvältä kuulosti. Harmi vaan kun ei ole iahan kokonaista biisiä raaskinut laittaa vaan tuollaisiä pätkiä, mutta hyvä noinkin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Maikki.

No parempihan se on ettei vielä mitn kokonaisia laittaneet, kun ei sinkkukaan ole viel ilmestyny! Sitten olis tylsä kun tietäis jo kokonaisuudessaan miltä ne kuulostaa :)..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.