Tonin tarina....

Aloittaja Snake, huhtikuu 13, 2003, 06:16:02

« edellinen - seuraava »

medelin

Jep. Onhan se kivempi sanoa "oikeallanimellä" biisistä, kuin että esimerkiksi "oletko kuullut sen 006 piisin.."

Mutta toisaalta, onhan näille nimettömille syntynyt ihan toimivia nimiäkin fanien keskuudessa noin muuten.  Esimerkkinä nyt 005, joka tunnetaan puolukka-biisinä :D
Minä tahdon paikkaan auringossa

[tuuli]

haa, on muuten jänskä miten 0010 on vaan jäänyt alitajuntaan nolla-nolla-kymppi:nä. wirtanenhan sanoo kait nolla-kymmenen, ja jotkut ehkä nolla-nolla-kymmenen, mut mä tunnen sen parhaiten nolla-nolla-kymppi:nä. olisin varmaan hetken ulalla, jos joku tulis kyseleen jotain apulannan ''kaupunkimme'' kappaleesta. ja varmaan sit ulkopuoliset on vähän ihmeissään, kun me apulanta ihmiset puhutaan ''jostain'' nollanollakymmenestä.  :P ei ole kauhean tavallinen nimi kappaleelle..
allekirjoittanut

Aapsu

LainaaMelkosia veijareita pojjaat kun tommosen kepposen meneet tekemään. Eli levyissä ei ole ulkoisesti mitään eroavaisuutta? Sattumaa vaan, minkä näistä versioista saa?

Minun tuurillani ostin tietysti sen, jossa ei ole mittää  >:(

Ei se ole sattumaa. Runot ovat ensimmäisessä painoksessa, "ei mitään" toisessa painoksessa ja sanat kolmannessa ja siitä eteenpäin. Runoversiota ei ole varmasti enää missään kaupassa.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

Lainaa

Ei se ole sattumaa. Runot ovat ensimmäisessä painoksessa, "ei mitään" toisessa painoksessa ja sanat kolmannessa ja siitä eteenpäin. Runoversiota ei ole varmasti enää missään kaupassa.

niimpä, mut sitte meijän kirjastossa on!!!  >:(
allekirjoittanut

Aapsu

Ois kannattanu ostaa heti ilmestymispäivänä niin olis saanu noi runot! Lällällää!  ;D
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

LainaaOis kannattanu ostaa heti ilmestymispäivänä niin olis saanu noi runot! Lällällää!  ;D

:D
allekirjoittanut

apulanta fani

Ihan perseestä suoraan sanottuna vaikka hevoset on ihania :o :-/ :-[ ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.