Tonin tarina....

Aloittaja Snake, huhtikuu 13, 2003, 06:16:02

« edellinen - seuraava »

manteli

Aapsu, mäkin huomasin sen ;)

meni vaan aika pitkä hetki sen kanssa kamppaillessa :D
[oon limainen ja suomuinen ja mun olo on väkivaltainen]

*tuuli*

hei jes! runoja apulanta.fi:ssä! sinne mahd. pian! kiitos ja ylistys sille joka tiedon antoi.

salza*

siis eikö nuita runoja ja muita oo joka avkm-levyllä?

Helina_82

salza*: Tonin kirjottamat runot oli vain ekan painoksen kansivihossa, mutta kuten joku jo informoi, ne löytää netistä. :) Tokassa painoksessa oli muistaakseni kuva ja kolmannessa biisien sanat. Jotenkin näin se meni. :)

embuzke

mä en edes tienny et on tollenenki missä on jotain tonin tarinoita vai mitä ny olikaan...

jouhu

Ne runot jotka on siinä levyn kannessa ovat aivan ihanii!!!
Toni se osaa kaiken  insmpiraation kehittämiä juttuja. Ihan kökkö, kun ei ossaa kirjottaa tota inspiraatiotakaan oikein. :(
 Kuitenkin toivottavasti ymmärrätte jotain mun sekoiluista.
Niin olin sanomassa, että mä ihailen tollasta taitoa jota ei välttämättä kaikista löydy ja vielä noin monelta kantilta. Esim. laulujen kirjoittaja, runojen rustaamista, näköjään myös maalaaminen....Onkohan niitä vielä jotain...? Ei tuu ihan just nyt mieleen. Mutta erittäin hienoja runoja ja kauniita!  

pirjo harju

luin ekaa kertaa sun tarinas ja se oli tosi hyvä tee vaan lisää tollasia tarinoita!

jouhu

Mä oon TAAS vähän pihalla... Kuka on tehny hyvän tarinan? Tarkotat varmaan tota Tonin tarina juttuu... Minä nero...
(älkää välittäkö mun sekoiluista)

rautalintu

Pirjo Harju varmaan tarkoitti, että Tonin tarinat ovat hyviä...?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

piupau_muovia

pirjo luulee että toni on keskuudessamme.....hahahaha....ei saa olla liian julma...hhehehe....ompa hauskaa....hahHaaha

KatjaRock

no todellisuudessahan minä olen toni ja 'Vilkku' on simo.  :-*
Time goes on, I wont.

salza*

oon tässä miettiny et miks nuo pirjon tekstit on niinku tonille suunnattuja...?

jouhu

Ehkä hän luulee, että Toni käy lukemassa näitä juttuja.... En tiedä syytä, mutta jotain tämän tyylistä luulen olevan kaiken takana. Toisaalta eihän sitä tiedä vaikka kävisikin.... ;)

Wirtabiuha

Eiks tuolla jossain lukenu että tuukka on käyny ainakin joskus... no tosta on puhuttu ennenkin eli joo...
  Mä kanssa kelasin että mitä kettua kun aina toisinaan se ilmestyy kertomaan ihmissuhdepalstalle että olitte tosi hyviä jollain keikalla... hmmm... no joo...
  mulle vaan tuli mieleen että kun toni nyt vaan on vähän sellanen ni se vois ihan hyvin liikkua täällä about 13 - vuotiaana tyttönä... tai jotain...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

rautalintu

Katja, kuka olikaan Tuukka?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.