Tonin tarina....

Aloittaja Snake, huhtikuu 13, 2003, 06:16:02

« edellinen - seuraava »

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Satusatusatu

hei uusi tässä olen. enkä tiedä vastailenko oikein.
mutta kamalaa että tykkään apulannasta ja tosiaan, toi akkm levyn kansilehti on parasta. luin sitä innolla saadessani varmaan kaksi tuntia. mutta. niin. tänä vuonna tulee ylistettyä apulantaa viidettä vuotta <3

[tuuli]

no tervetuloa joukkoomme.  :D
allekirjoittanut

jouhu

hendu

Temosen pomppubasso

^pirun morsian^

molly

LainaaAKKM:n kansipapereissahan noita on.
muistaakseni on kolme painosta, yhdessä lyriikat, yhdessä runot ja yhdessä ei juuri mitään.

ovat kyllä hienoja runoja, minä pidän.

enpäs tiennyt tuollaisesta :o
itelläni on se lyriikka-painos. onkohan noita runollisia vielä jostain saatavissa ?
<3

puska

Voi että mua ärsyttää kun kirjastossa on tuo runollinen painos ja itselläni lyriikat. Tekisi mieli pölliä se levy :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

LainaaVoi että mua ärsyttää kun kirjastossa on tuo runollinen painos ja itselläni lyriikat. Tekisi mieli pölliä se levy :P

joo siis mulla ihan sama! yritin solmia sopua kirjaston kanssa, jos suostuisivat vaihtamaan, mutta pah... ei onnistunut!

kyllä nuo kuitenki löytyy apulanta.fi:stä
allekirjoittanut

jouhu

Täälläkin on sama... Kirjastossa on se runoversio ja itelläni se lyriikka.  :P

medelin

Melkosia veijareita pojjaat kun tommosen kepposen meneet tekemään. Eli levyissä ei ole ulkoisesti mitään eroavaisuutta? Sattumaa vaan, minkä näistä versioista saa?

Minun tuurillani ostin tietysti sen, jossa ei ole mittää  >:(
Minä tahdon paikkaan auringossa

Painkiller

Mulla on se runoversio. Mun mielestä jokaisen levyn kansissa täytyis olla sanat. Mä tykkään niin :)

[tuuli]

musta toi on ihan hassu kepponen et on vähän sitä sun tätä siellä täällä.  :D mulla on ne lyrat.  
allekirjoittanut

puska

LainaaMulla on se runoversio. Mun mielestä jokaisen levyn kansissa täytyis olla sanat. Mä tykkään niin :)

Minä pidän enemmän siitä runoversioista. Onhan ne sanat tietysti kiva juttu kansissa, että niitä saa rauhassa lueskella ja jos ei saa selvää niin voi tarkistaa. Mutta jotenkin tuo AKKM on semmonen kokonaisuutena sellainen että niiden ei siellä pitäisi olla, kun ei ole kuvia pojistakaan eikä edes biiseillä nimiä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Lainaa

Minä pidän enemmän siitä runoversioista. Onhan ne sanat tietysti kiva juttu kansissa, että niitä saa rauhassa lueskella ja jos ei saa selvää niin voi tarkistaa. Mutta jotenkin tuo AKKM on semmonen kokonaisuutena sellainen että niiden ei siellä pitäisi olla, kun ei ole kuvia pojistakaan eikä edes biiseillä nimiä.

Hmm. Mun mielestä oli hölmöä myös se ettei akkm-levyn biiseillä ole nimiä. Vaikeampi tarttuu biisiin.. Tai siis silleen, en mie osaa selittää.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.