playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

*tuuli

en edelleenkään usko et tuukka soittais playpackina... sitä paitsi miks se muka soittais???? joo varmaanki soittotaito katos heti ku plastik ilmesty :P

Silti_Onnellinen

no joo. ei tosta asiasta taida päästä selvyyteen.
juuri tämä kaverini jonka kaverin isä oli plastikin aikoihin äänimiehenä on asiasta aika tuohduksissa (onko tollasta sanaa edes olemassa?)...mutta toisaalta ehkä siinä jotain perää on, mutta en mä nyt usko, että Tuukka kaikkea soittaa playpäkkinä. ehkä kyse on ollut yksittäisistä tapauksista ja siitä vaan on tullut SUURI juttu...niinku yleensä käy.
Mut siis se menettää vähän hohtonsa kun apiksen pojat sanoo että "olemme Suomen aidoin bändi"...
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ronjaronjanen

Oikeaa vastausta en kuitenkaa saa koskaan tietää joten tuuduttaudun nyt vain siihen että ei se Tuukka nyt mitään prkl playpäkkinä soita enkä vaivaa moisella enää päätäni  :)

*tuuli

no kaikkihan on joskus soittanu playpackina joillakin satunnaisilla keikoilla. ei semmosta bändiä/ laulajaa pop/rock alalla varmaan ole joka ei olisi.... eli ehkä hyvä että apiskin on joskus tehnyt näin ;D

Silti_Onnellinen

"musiikki ei saa koskaan olla esteenä Showlle"  ;)
Jep.ei vaivata tyhmiä päitämme tälla asialla.
Pääasia, että kaikilla on hauskaa!
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

näinollen totean (Lerppaa lainaten), että asia on kinkku!  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

yhdyn edelleen edelliseen.  :)

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Lerppa

ei kinkku vaan pihvi!  8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

Lerppa ~~> ainiinhän se olikin...meikä on kato niin joulufiilareissa, että on vain kinkut mielessä... ;D

korjaan:

näinollen totean (Lerppaa lainaten), että asia on pihvi!  
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

emmi

älä tunnusta jos sattuu

puska

joulu kyllä ei olisi joulu ilman mehevää kinkkua... :D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

On se. [Kertoo hän joka ei ole ikinä eläessään kinkkua maistanut ;)]
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.