playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

puska

juu, kyllä se minunkin mielestäni on törkeää...  ::)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

KristalliEnkeli

On se törkeää!  >:(

hmm...mitenköhän tämä aihe karkasikin näin käsistä(?)
tais alkaa mun lausahduksestani "asia on kinkku" *heh*

no, kuinka moni söi kinkkua tänä jouluna? meil oli pikkuinen kalkkuna, jota mä vain hieman maistoin...ihan hyvää kyl oli  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

emmi

no mähän en sitä kinkkua syöny niinku mä jo oon tainnu tuol aikasemmin jo sanoo että en syö lihoista muutakun kanaa...joten siis söin kalkkunaa jouluna :)
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mie söin kinkkuu ja kalkkunaa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Silti_Onnellinen

mäkin söin kinkkua...ja sit jotain muuta hommelii..en kyl tiiä mitä se oli..ei se kyllä kalkkunaa ollu...mut ainkaki oli iha helvetin pahaa... :P
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Mä en syöny... En mä tiiä. Mulle ei vaan maistu. Mä söin noita laatikoita enimmäkseen.   :D
Ovat muuten hauskoja nää smailit!  ;D ::) :)

Silti_Onnellinen

juu niin ovat...tykkään tästä jolla pyörii silmät päässä... näyttää ihan multa...  ::)
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KristalliEnkeli

heh, mäkin tykkään näistä  ;D vaikka en niitä nykyään kovin usein käytäkään =)
 ::) <-- on kyllä mainio!

Silti_Onnellinen

:o  <---tää on myös kiva...jotenkin tutun näkönen...ai niin! Ihmiset näyttää usein tolta kun mä teen jotain outoa.

KristalliEnkeli

heh, musta taas tuntuu et immeiset tuijottaa mua näin  >:( jos teen jotain outoa *heh*...juuh

...mä räjähdän kohta, ku oon syöny niin paljon suklaata...*auttakee!*

*tuuli

SYÖKÄÄ KANAA! SYÖKÄÄ KANAA! ihana!  :-* ::)

mä haluisin olla kasvissyöjä mutku tykkään esimerkiks hampurilaisista ja jauheliha pitsasta ihan liikaa!!! ja sit mä en tykkää niistä joululaatikoista yms, eli ois mun joulu aika köyhä jos en söisi kinkkua :)

Silti_Onnellinen

mäkin halkean!
olin just kamujen luona naapurissa ja niitten porukat tyrkytti pitsaa ja piparia ja lisää ja lisää...ja mä vaan selitin, että mä oon syöny ihan liiiiiikaaaa jouluruokia, että tää käy kohta vaaralliseksi.  ::)

KristalliEnkeli

siin yksi niistä lukuisista syistä miksi en pidä joulunajasta...eli juuri tämä "sikailu". Syödään niin paljon kuin napa vetää...ja sitten ollaan ihan ähkyssä...mä ainakin =)
ja viel olis kaikkii joulusafkoi ja suklaata jäljellä *oikeesti, auttakee!!*...tulkaa kaikki meille syömään! plz!

*tuuli

selevä. perillä ollaan jo, tulehan kristallienkeli avaamaan ovi ;D

Silti_Onnellinen

joup. teidän ovikello ei toimi!!!! tänne jäätyy!!!! *heh*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.