playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

*Puolentunnin kuluttua kurkistan varovasti oven taakse*

voi  ei! tehän ootte jäätyneet!!...upsista...no taitaa jäädä jouluruoat syömättä!!

;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

ehei nyt sentään... misäs sitä ruokaa on :o

Silti_Onnellinen

äkkiä sitä lämpiää...ruokaa pöytään!  ::)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Ronjaronjanen

*ilmiintyy myös oven taakse* on jo vähän nälkä kun jouluaaton ähkyilystä on jo muutama päivä..(en ees muista mikä päivä tänään on.. :()

varis

Tänään mulle kävi niin et mä unohdin kokonaan et mikä viikonpäivä on... Piti kattoo sitten oikein hesarista.. :P :-[ ;D
Varo räkää

KristalliEnkeli

Okei! ruoka on pöydässä, joten kaikki meille syömään =) kinkkua ei ole tarjolla, mutta toivottavasti kalkkuna kelpaa =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

syökää kanaa! syökää kanaa!

eiks se kalkkuna ole aika lähellä kanaa? ::)

Wirtabiuha

Ei Noista siipiveikoista tiedä... Aika lähellä, veikkaisin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Onhan kalkkuna kanaeläinen kuten kanakin ::)
..kanaeläin... hmm... mikähän se yleinen termi on ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

Oisko kanalintu mitään... tai en mä tiedä  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

-Amerika-

Tiättekö te yhtään että mikä ottaa kaikista eniten päähän??
 >:( se ko löytyy kiinnostava threadi tältä arealta ja sitte ko sen menee lukeen niin itse asia on unohtunu ja menny vanhaks KOSKA täällä puhutaan paskaa  :-X jostain jouluruuista. se alkaa ottaan päähän pitemmän päälle.Koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta että nämä on APULANNAN keskustelu sivuja eikä mitään yleisten ongelmien jauhanta sivuja. Koitettaisko vaikka pysyä aiheessa..
Ärsyttää tämmöinen.. *potkii seiniä*
-Amerika-

puska

Amerikan kanssa samaa mieltä. Itseänikin on kyseinen asia ottanut pannuun. Mutta erittäin vaikea aina näitä keskusteluja lähteä oikealle tielle kuljettamaan takaisin...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

no mutta -amerika- pieni. tervetuloa meidän 'maailmaan'. tämmöistä täällä on. aiheisa karataan. mutta mikään laki maailmassa ei kiellä esimerkiksi juuri sinua paulauttamaan meitä takaisin aiheeseen.
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

-Amerika-

Nokun näitä juttuja on niin sairaan vaikeaa kääntää taas omiin uomiinsa. Siitä aletaan heti vääntään jotain vitsiä ja siinä sitä taas mennään ihan jossain muussa aiheessa.
-Amerika-

Wirtabiuha

Niin, mut siinä on vähän se, että kun aiheesta on jo keskusteltu ja melkein kaikki on ilmaissut mielipiteensä niin aihe vaan unohtuisi, niin miksei sitä voi jatkaa jonain toisena keskusteluna? -tosin tämän hetkistä ei kovin henkeväksi kannata kutsua mutta juu...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.