playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

*tuuli

niin no noilla vegaaneilla sun muilla ehkä... mut ääh... en tiedä... :)

KristalliEnkeli

mä en oo kinkkua syöny piiiiiiiitkään aikaan... meidän perheestä kukaan ei syö ns. lihaa. paitsi tietystä kalaa ja kanaa... harvoin kylläkin
tuli vaan täs ohi mennen mieleen

mutta kyllähän se kinkku on osa joulua...mut
- Syökää kanaa, syökää kanaa !  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Syökää kanaa! (aivan lositava se mainos ;D )
juh, kinkku on osa joulua! Mä syön jouluna yleensä vaan just nimenomaan kinkkua ;D ko en oikeen laatikoista perusta... imeliä...  :P
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

se possu on aivan ihana siin mainoksessa... ei sen näkemisen jälkeen enää voi syödä sikaa =) syökää kanaa! *voih* se on niin soma...mut joo...mä lopetan lässyttämisen  :-X

Wirtabiuha

;D

Saahan veget soijanakkeja ja tofulihapullia ;D - itseasiassa meillä oli joku vege-systerin tuoma soijakinkku  :P - se oli kyllä pahaa!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

se possu on kyllä soma:).
minäkin yhteen aikaan harkitsin vakavissani kasvissyöjäksi ryhtymistä... mutta ei se sittenkään tainnut olla minun juttuni. ihmiset ovat kuitenkin loppujen lopuksi luotu sekasyöjiksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

Mutta jos nyt jossitellaan niin... Jos kaikki maailman ihmiset olis kasvissyöjiä (tai ainakin suurin osa...), niin nälän hätää olis vähemmän koska, sillä rahalla millä kaikki lihakarja ja muu liha-viritelmä ruokitaan ja maksetaan, siis yleensä miten paljon niihin käytetään rahaa, niin kasvatettaisiin vaikka riisiä niin suurin osa maapallon ihmisistä saisi safkaa... - tälleen raa'asti ilmastuna...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Voi hyvinkin olla. Hyvin mahdollista.

emmi

kyllä se joulu tulee ilman sitä kinkkuakin.
kinkku on sitäpaitsi pahaa yök!
ja mähän en ees syö lihaa paitsi kanaa :)
ja se todellakin on ihan paras mainos missä se söpö sika huutaa syökää kanaa syökää kanaa  :D
älä tunnusta jos sattuu

KristalliEnkeli

mä en yhtään tiedä mitä joulusafkaa meil on...toivottavasti edes jotain hyvää =)...on tullut niin vähän oltua himassa lähiaikoina, että tää ei tunnu edes enää kodilta, mut joo...mut siis toivottavasti on jotain hyvää joulusafkaa ja toivottavasti saan ees yhden lahjan :D

-Amerika-

Ei ei mä en usko.Tuo on ihan puutaheinaa.Apulanta ei oo mitään feikkiä.Se on rautaa.EEEEn usko en ollenkaan
-Amerika-

Tuukkaki on sen verran mukava äijä että tuskin se tuolleen sanois

emmi

vähän nää on helmii nähä hymiöt ku niil on tonttulakit  ;D
älä tunnusta jos sattuu

puska

joo, mutta tähän nälänhätähässäkkään on olemassa toinenkin kanta.

ajatelkaapas jos kaikista maailman valtioista tuli ns. ''hyvinvointivaltioita''. ja jokainen ihminen saisi oman auton ym. siitä seurauksena olisi maapallon erittäin pikainen saastuminen ym. tottakai jokaisen ihmisen pitää ruokaa saada, en minä sitä kiellä... mutta kuitenkin.

ja jos eläimiä ei syötäisi eikä metsästettäisi... luonto ottaisi vallan, eläimiä tulisi liikaa ja jotkut lajit kuolisivat sukupuuttoon ym... hyvin vaikea tätä maailmaa on täydelliseksi luoda eikä se varmasti tule koskaan onnistumaan. niin surullista kuin se onkin  :'(

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Wirtabiuha

No mähän en puhunut eläinten metsästämisestä, vaan siitä, kun kasvatetaan ruuaksi, niillä on paskat oltavat! Kelataanko vaikka hanhia, niiden kurkkuun tungetaan ruokintaputki ja sitten niitä syötetään väkisin, että niille tulis oikein rasvanen maksa, josta sitten rikkaat saa hanhenmaksapateeta...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Nii se on tosi törkeetä että eläimiä pidetään tollee, niinku tavalliset kanatki asuu sellasis kopeis missä ne ei mahu ku munimaan... Paitsi luomukanat ja vapaat kanat on vapaasti... mut tosiaan tää pakkosyöttö ja kanojen/hanhien kidutus.... se on ihan hirveetä. Meidän perhe yrittää parantaa tilanteen käyttämällä vaan luomumunia... :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.