playpäkkiä?

Aloittaja Silti_Onnellinen, joulukuu 16, 2003, 12:20:38

« edellinen - seuraava »

salza01

mä oon tässä asiassa wirtabiuhan kans samoilla linjoilla. mutta voithan sä amerika meille kertoo nyt mielipiteesi tästä playpäkki asiasta? [me kyllä käsiteltii tää jo,mut antaa tulla..]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

-Amerika-

Joo kyllä mäkin olen asiani jo tähän threadiin sanonu mutta aina tulee uusia ihmisiä jotka ei ole tätä lukenu.. ja onhan se nyt yleisestikkin mukava lukea mitä TÄSTÄ aiheesta puhutaan.Niitä kun sitte menee lukemaan niin koko homma on menny vituilleen.
That's sucks.
Menkää jonnekki demin sivuille keskusteleen tuommosista asioista.
Sitähän mä yritän sanoa että koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta että nämä on apulannan sivut. En mä ala taas tappelemaan.. mutta mun mielipide asiasta on tämä. Ei pitäis sotkea ideaa näistä jutuista. menee laatu [APULANNAN] sivuilta jos ei pysytä kyseisen bändin asioissa vaan puhutaan jostain ihan muusta.
Demillä on aika hyvät keskustelu sivut että menkää sinne jos tuommosia haluatte puhua.   >:(
Apulanta apulantana ja muut muina. okei?
-Amerika-
ps:aina löytyy joku joka ei ole lukenut näitä juttuja. annetaan niillekki tilaisuus lukea ajankohtasia threadeja eikä mitään vuosi sitten kirjoiteltuja. Tuskimpa tämän jutun kirjoittajaakaan kovin paljon ilostutti se ko eräänä päivänä tuli katsomaan tänne ja sitten puhuttiin jo ihan jostain muusta.älkääkö nyt saatana sanoko ettei se johu teistä.  :-X ;D *heh tota.....kröhm*

rautalintu

Mene ite sinne Demiin jos noin paljon ottaa päähän tämä meininki täällä!
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Silti_Onnellinen

LainaaJoo kyllä mäkin olen asiani jo tähän threadiin sanonu mutta aina tulee uusia ihmisiä jotka ei ole tätä lukenu.. ja onhan se nyt yleisestikkin mukava lukea mitä TÄSTÄ aiheesta puhutaan.Niitä kun sitte menee lukemaan niin koko homma on menny vituilleen.
That's sucks.
Menkää jonnekki demin sivuille keskusteleen tuommosista asioista.
Sitähän mä yritän sanoa että koittakaa nyt hyvät ihmiset tajuta että nämä on apulannan sivut. En mä ala taas tappelemaan.. mutta mun mielipide asiasta on tämä. Ei pitäis sotkea ideaa näistä jutuista. menee laatu [APULANNAN] sivuilta jos ei pysytä kyseisen bändin asioissa vaan puhutaan jostain ihan muusta.
Demillä on aika hyvät keskustelu sivut että menkää sinne jos tuommosia haluatte puhua.   >:(
Apulanta apulantana ja muut muina. okei?
-Amerika-
ps:aina löytyy joku joka ei ole lukenut näitä juttuja. annetaan niillekki tilaisuus lukea ajankohtasia threadeja eikä mitään vuosi sitten kirjoiteltuja. Tuskimpa tämän jutun kirjoittajaakaan kovin paljon ilostutti se ko eräänä päivänä tuli katsomaan tänne ja sitten puhuttiin jo ihan jostain muusta.älkääkö nyt saatana sanoko ettei se johu teistä.  :-X ;D *heh tota.....kröhm*
niin siis me oltiin tosiaan päästy jo selvyyteen tuosta asiasta kun kaikki oli suunilleen samaa mieltä, eli siis Tuukka on kunnon jätkä soittaa sitten miten päin tahansa..niin mitä siitä sen enempää?
Ja mähän tän aiheen alotin, eikä todellakaan haitta vaikka tää on suistunu raiteiltaan, kun tosiaan ainakaan meidän osalta siihen ei ollu enää mitään lisäiltävää...ja itte mä täällä heitän läppää ihan eri aiheesta mitä otsikko sanoo joten...
eikai kaikki niin vakavaa oo?
että kun ei me koskaan tulla siinä oikeassa aiheessa pysymään.
Onhan siellä levy-yhtiön sivuillakin jonkinlainen boardi..menkää te sinne jotka ette kestä meidän juttuja.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

puska

no hei c'mon. ei tätä nyt minun mielestäni noin raskaasti kannata ottaa. tämä on kuitenkin vapaamielinen keskusteluforum. ja monestihan siinä käy niin, että aloitetusta aiheesta ei vaan yksinkertaisesti enää riitä asiaa. ja siis...onko tuo nyt yks v*tun sama jos vähän keskustelut karkailee. jos juttua riittää. ei kait sitä nyt pakosta kannata juttua aina siitä apiksesta vääntää, jos on muutakin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza01

nii-i. ja tuo oli aika läppä et me ollaa täällä kuitenki kirjoteltu jo piiiiitkän pitkän aikaa ni sit joku uus tulokas tulee sanoo meille et menkää demiin!! *Naur*
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Nii-in. Sellasta se vähän on. Uusilla tulokkailla on, niin paljon odotuksia ja ne sitten karsiutuu tämmösen takia.
Ei sille mahra mitään, että aihe lähtee käsistä! Ei samasta asiasta jaksa jauhaa siljoonaa sivuu.

Vilkku

Niin. Ymmärrän kyllä että ottaa päähän, että löytää jonkun kiinnostavan aiheen ja kun sitä koettaa lukea ni suurin osa jutuista onkin sitten ihan ohi aiheesta, mutta niin se täällä menee. Deal with it. Kyllä me musta suht kiitettävästi aiheissa ollaan kuitenkin pysytty, sitte ku aihe on käsitelty ni siitä on siirrytty johonkin muuhun.

Tässä myöskin suora lainaus tuolta etusivulta : "Niinhän se on tähänkin asti ollut, että sana on ollut aika vapaa. Eli jos se jotain häiritsee, niin sopii lähteä menemään ihan suosiolla."

Levarilla pysytään yleensä nätisti aiheissa, siellähän voi sitten vierailla jos ei meidän tyyli miellytä.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

emmi

mä oon kyllä samaa mieltä että ei sitä kukaan jaksa mmontaa sivua jauhaa samasta asiasta jos jokainen on jo ilmaissut mielipiteensä kyseiseen asiaan...
ja sille nyt vaan ei voi mitään että ne lähtee suistuun raiteiltaan, niin käy väkisinkin kun joku sanoo asiansa niin sitten toinen ilmaisee mielipiteensä tähän ja siitä se pikkuhiljaa lähtee meneen pois aiheesta, mutta sellasta se vaan on.
älä tunnusta jos sattuu

-Amerika-

Ehkä mun täytyy luovuttaa. teitä kaikkia vastaan jaksa tapella.mutta sehän on totuus ettei täällä kukaan uskalla olla erimieltä..  ko isompi porukka. huhhuh. ja kuka vittu senki veti tähän että mä oon vierailija.mitä vitun väliä sillä on oonko mä vierailija vai en. Saman arvosia on munki mielipiteet  oon mä sitte vierailija tai killermember. saatana.
 >:(
olen mä kuitenkin tätä mieltä asioista--
jokseenkin aika tyytyväinen mielipiteisiini. 8)
-Amerika-
*nauraa omille jutuille... heh! ..sitä se tekee ko on vitutus päällä..* ::)      ;D    

Wirtabiuha

Söpöö, laskuhumala, kenties? Noh, ei ehkä tähän aikaan vielä... :D

Onhan täällä toisilla omia mielipiteitä ja toisilla on vaan niin hyviä että pakko yhtyä heihin  ;) ;D

Amerika on kyllä kiva, tarvitaanhan aina niitäkin jotka on erimieltä, sitä paitsi, eihän noi Amerikan mielipiteet ole yhtään hullumpia, tosin, muiden ajatuksiakin voisi välillä kuunnella...!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

öö...  en oo vielä lukenu kaikkia viestejä joten pelkään vähän että otan jo kauan sitten loppuun puidun aiheen takaisin kehiin... mutta...

mutta... siis, *vetää mikkiä lähemmäs jotta kaikki kuulevat* minusta tämä palsta ei ole pelkästään tarkoitettu että me keskustelisimme päivät pitkät apulannasta ja siitä miten se on tosi hyvä bändi ja jee jee...

VAAN myös sitä varten että me apulannan ''fanit'' *kröhöm* tapaisimme täällä toisiamme ja voisimme keskustella eri asioista. ei kai tuo 'sekalaista läppää' ''palsta''  :kaan tuolla ihan turhaa ole??

THE END! ;D

salza01

KristalliEnkeli

Bravo! *taputtaa innoissaan* ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.