Faniurasi kohokohta?

Aloittaja punainen, syyskuu 22, 2004, 11:54:59

« edellinen - seuraava »

punainen

Uu, mikäs bändäripalsta tästä on tullut :o Mitenkään loukkaamatta niitä jos täällä ihan särkyneitä sydämiä on..

Vaikka en pahemmin äijiä tunne uskon että ihan samanlaisia ihmisiä ne on kuin mekin niin hyvässä kuin pahassa. Ei tähteys tai julkisuus tee mitenkään yli-ihmiseksi, ehkä jotkut on kusipäisempiä, mutta ei mun kokemuksen mukaan Lannan pojat ole.Tosin mulla tavoitteena ei ole koskaan ollut päästä kenenkään pöksyihin tai bileseuraks, joten siitä ei ole kokemusta. Mulle riittää hyvä musa,hyvät keikat ja mukava käytös pojilta, anteeksi miehiltä, ja niitä oon aina Lannalta saanu.

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Painkiller

Niin.. :) No tuskin tässä mistään bändärijutusta on kyse. Eihän sillon pitäs olla mitään valittamista.

punainen

LainaaNiin.. :) No tuskin tässä mistään bändärijutusta on kyse. Eihän sillon pitäs olla mitään valittamista.

No jos olis bändärijutusta kyse niin sillonhan se olis vaan hyvä. Särkyneet sydämet kun ei oo kivoja :(

Painkiller

Niin niin :) Sitä just tarkotin että tuskin mitään bändäritoimintaa, kun särkyneitä sydämiä löytyy..

[tuuli]

hahahahaa, toni on kyllä ainaki tosi kaksmielinen!  :D
mut en mä usko että ne mitenkään kikkailis tolla julkisuudellaan.
allekirjoittanut

aadz

Kyllä se oma kohokohta oli Lutakossa syssyllä 2001, Syitä ja seurauksia- tourin aikoihin. Soittivat Ilonan. Silloin mies itki.

KatjaRock

hmm. nuihin juttuihin ku lähtee niin itelläki pitää olla se asenne että nyt se vaan painaa, aamulla kiitti moi. siis että ei kai kukaan luule, että oikeaa _suhdetta_ rakennetaan kenenkään kanssa kovinkaan pysyvälle pohjalle tälläselta idoli/fani -asetelmalta.

tietty on poikkeuksia mutta kamoon.
Time goes on, I wont.

punainen

Lainaahmm. nuihin juttuihin ku lähtee niin itelläki pitää olla se asenne että nyt se vaan painaa, aamulla kiitti moi. siis että ei kai kukaan luule, että oikeaa _suhdetta_ rakennetaan kenenkään kanssa kovinkaan pysyvälle pohjalle tälläselta idoli/fani -asetelmalta.

tietty on poikkeuksia mutta kamoon.

Olen kyllä eri mieltä siinä etteikö artisti ja fani voisi alkaa seurustelemaan.Siis miksi ei voisi?Minusta on tekopyhää että sellaset suhteet olis jotenkin parempia ja uskottavampia joissa staran kumppani olisi muka tyyppi joka ei ole koskaan digannut bändistä jossa tämä stara soittaa. Koska kun ihmisiin tutustuu tällaiset fani-idoli-asetelmat häviää.

Mut tajusin kyllä mitä KatjaRock tuossa tarkotti. Tuskin kannattaa hypätä sänkyyn heti ekalla tapaamisella jos ei hae yhdenyön juttua.

[tuuli]

andy ja se angela!  :-* se nainenhan oli alunperin hanoi rocksin fani. ja kattokaa nyt miten suloinen pari ne on!  :D
allekirjoittanut

KatjaRock

heh, yks miljoonasta on onnistunu :) no ei kai sitä voi  niin jyrkkä olla, vaikea vaan ite kuvitella.
Time goes on, I wont.

ansku

niimpä,kyllähän andy ja angela tosi ihuna pari on..nimittäin mä "tunnen" ne joten kuten ja onnelisilta ne vaikuttavat...:)
oikei ei liity aiheeseen,mut pitipä mainita..
by the way Apulanta ROCKS! ;D
ja siitähän me täällä keskustellaan!

[tuuli]

Lainaaheh, yks miljoonasta on onnistunu :) no ei kai sitä voi  niin jyrkkä olla, vaikea vaan ite kuvitella.

hehehee, no mut ihmeitähän muumilaaksossa tapahtuukin.. eiku...
allekirjoittanut

Pirre

Seku pääsin polkeen kuntopyörää Tonin viereen Kampissa...  ;D

hullu fani

se kun sain jutella sipen kaa..... :D :D :D

HIPP´O

kait se on ollut kun kuusi vuotiaana olen ihan bäkkärillä ollut yhtäaikaa.Äiti järjesti keikkaa.Siitäpä se fanius lähti.Ikävä kyllä en muista mitään. :-/
Joka kerta eturivissä on oltu.Keikkoja kierrellään mahdollisimman paljon.Olisi kiva päästä jututtamaan poikia joskus ja sen aion tehä!
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.