Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

Vilkku

No mutta. Ite pidin kuitenkin aikasemmin ihan itsestäänselvänä, että jos bändistä joku lähtee kävelemään niin se on siinä sitten koko bändin osalta, joten on ihan positiivista että kuitenkin jatkavat. Tulevaisuus näyttää mitä siitä tulee, meikäläinen on kuitenkin ihan positiivisella mielellä. Totta kai Tuukka oli olennainen osa yhtyettä ja näin, mutta jos ei tykkää hommaa tehdä niin eihän siinä oo mitään järkeä. Harmi että lähtö tuli näin yllättäen [siis lopullinen tieto, ettei kerinny käydä yhdelläkään keikalla tietäen varmasti että basisti vaihtuu], onhan se epäreilua, mut sellasta se vaan joskus on.

Siitä en ois yhtään tykänny jos olisivat hommanneet uudeksi basistiksi jonkun täysin ulkopuolisen. Mut Partaa on kuitenki jo totuttu katselemaan, se on minusta ihan hyvä valinta. Oikeestaan oottelen jo ihan innolla miten ne vetää tolla kokoonpanolla.

Tuleehan sitä Tuukkaa ikävä, en mä sillä ettei olis itelläki ollu paha mieli, mutta kyl se tästä. Mulla on vaan ollu viimeaikoina niin vahvasti sellanen fiilis, että ihmisen pitää tehdä asioita joista itse tulee onnelliseksi, jotenkin se pätee tähänkin aika hyvin.

Noin. Tulipahan nyt itsekin purettua tämä asia kirjoitettuun muotoon tuolta pikkuisesta sokkeloisesta päästäni :)
[ -You should see my scars- ]

SILVA

Maikki.

Kunpa nyt sitten valkokankaalla kajahtais, jos aika ois otollisempi:> Vähän olis kiva nähdä tuukalta semmonen kokopitkä elokuva! :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

No perkele sais tehä nyt sit viimein sen leffansa kun ei oo kerta Apiskaan enää hidastamassa.Täytyy myöntää et noista sen tv-tuotoksista en oo kauheesti diggaillu.Varsinkin kun ne on ollu noita tosi teevee tyyppisii jota ei tarttis tulla enää yhtään telkkarista. Fiktiivinen juttu sopii Tuukalle paremmin ja musavideo-ohjaajan se on ihan kunkku! (ja Apulannan basistina!)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

emmi

joo, mä kirjotin tähän äskön kauheen tarinan ja sit tää ei pelittänykkään tää sivu joten se poistui enkä jaksa/muista sitä enään niin sanonpa vaan näin lyhyesti että surettaahan se kun tuukka läks, mutta sille nyt ei mahda enää mitään. minun mielestä apulanta ei kyllä enää tule ikinä olemaan apulanta ilman tuukkaa. mutta toivottavasti saadaan vielä nauttia tosta hajonneesta apulannasta monta monta vuotta!
niin ja se minuu ketuttaa kun tuukka ei voinu ees tota kiila kiertuetta vetää läpi. mun mielestä se ois voinu ihan hyvin vetää sen läpi et ois saanu just jättää hyvästejä tai jtn. ei, kun piti vaan pudottaa toi tieto pommilla.
älä tunnusta jos sattuu

maijja

Noh. nyt se sitten vahvistui, onhan tuota pelättykin jo yksi talvi. Nyt voi oikeastaan huokaista, Tuukka lähtee tekemään hyvää työtä tv:n puoleen ja saamme nähdä vielä hänen videoitaankin. Sen homman se jätkä ainakin osaa!

Mutta viime kesän keikat jäivät sitten tuukan viimeisiksi, kummallista ettei jätkä halunnut vetää vielä kiertuetta nimellä "viimeinen", no ehkä kiire oli. tj.

Joskus oikeastikkin kiinnostaa mitä tuolla kulissien takana oikeasti tehdään, kun alkaa kuvittelemaan omiaan ja keikkakiertue on jo alkanut ja tuukkaa ei ole näkynyt ja vasta nyt tuo tiedote tuli.
Ja tuokin tiedote oli sen takia ettei levyn myynti vähene ihan kamalasti.
Noh, fanien on vain totuttava tähän vaikka me sitä bändiä pyöritämme.

Suuri kiitos Temosen pojalle mahtavista vuosista. Suuret ablodit ansaitset!!!
Sisällä syntyy syöpä.

KatjaRock

Onneksi jo tehty musiikki säilyy.
Time goes on, I wont.

Painkiller

Tuntuuko jo paremmalta kun on saanut pari päivää sulatella asiaa? Mulle itelleni tää ei ollut mikää shokki, kun olin kuullut asiasta jo paljon aikaisemmin ja juttu ei muutenkaan tullu mitenkään yllätyksenä. Mutta ymmärrettävää että jotkut ovat tosi järkyttyneitä. Voimia ja tsemppiä teille!! Aurinko paistaa vielä. Tuukka saa nyt tehdä sitä mitä oikeesti rakastaa ja Apulanta jatkaa uuden levyn kera. Kaikki on ihan hyvin :)

oku___

kolmatta sinkkukokoelmaa tuskin edes tulee.
ja nyt apulannasta voi vihdoinkin tulla oikea rockyhtye,
ennen oli vain osa jengistä muusikoita, nyt on kaikki.
ja kukaan ei levyllä huomaa tuukan puuttumista,
levyillä se ei ole ANKKM -albumin jälkeen
edes soittanut. miksi itkeä jonkun perään josta ei ollut
missään nimessä musiikillista hyötyä koko orkesterille?
ne hommat jotka tuukka osaa, niissähän se myös jatkaa.

[tuuli]

Lainaakolmatta sinkkukokoelmaa tuskin edes tulee.
ja nyt apulannasta voi vihdoinkin tulla oikea rockyhtye,
ennen oli vain osa jengistä muusikoita, nyt on kaikki.
ja kukaan ei levyllä huomaa tuukan puuttumista,
levyillä se ei ole ANKKM -albumin jälkeen
edes soittanut. miksi itkeä jonkun perään josta ei ollut
missään nimessä musiikillista hyötyä koko orkesterille?
ne hommat jotka tuukka osaa, niissähän se myös jatkaa.

siis todellakaan tässä ei sureta eniten se, että nyt musiikki olisi jotenkin huonompaa ilman tuukkaa, ( päin vastoin. ;) )mutta ajatus että yli kymmenen vuotta ja sitten poks.. ymmärrätte mitä mä tarkoitan? ajatus siitä että nyt se bändi sitten hajosi ja.. on tää vaan tosi surullista.
allekirjoittanut

punainen

Nyt on jo ihan ok olo mutta kyllä mä tätä asiaa suren ja varsinkin kun keikat alkaa Tuukan puuttumisen huomaa ja pelkään et sitten tekee taas pahaa.Asian sulattelulla mun kohalla puhutaan ehkä vuodesta,ehkä enemmästäkin ennen kuin voin tarkoittaa Apulanta sanalla Tonia Sipeä ja Samia.Nytkin tuntuu kauheelta kun kattoo tota edellistä lausetta, se tuntuu täysin väärältä ilman Tuukkaa....Toivon et ihmiset ymmärtää et jotkut on surullisia tästä asiasta.Miks pitäs olla heti sillä jee jee meiningillä ja olla iloinen tästä muutoksesta? Tää on kumminkin helvetin iso juttu mulle kun katsoo bändin historiaa,miten pitkä se on ollu,ja miten olennaisena osana tuukka on siihen kuulunu,vaikkei niitä bassoja olis soittanu narulle.

Ja tällä en tarkota edelleenkä ettenkö aattelis et tää oli se oikee ratkasu ja ettenkö antas tukeani edelleenkin niille jäbille.Kyllä mä oon mun mielestäni ansainnu oikeuden silti surra.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Noidanmetsästäjä

LainaaOikeestaan oottelen jo ihan innolla miten ne vetää tolla kokoonpanolla.
Hyvin ne vetää, ei siinä mitään :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Tappaja.

Järkyttävää, hirveää ja hirveän surullista!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.