Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

punainen

Muuten käykää lukee Levarin foorumilta kun nyt vihdoin saimme sinne Tuukalta itseltään kommenttia asiasta! Sitä lukiessa ainakin minulle tuli heti parempi mieli ja enemmän tulevaisuuteen nyt luottava :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

KatjaRock

Joo, kivaahan se oli lukea. Jotenki haikea mieli vaikken olekkaan itkeny tai mittään. Huomaa taas vain sen, että aika kuluu ja asiat muuttuu.

Kivaa oli kera Tuukan, toivottavasti myös tästä etteenpäin. :)
Time goes on, I wont.

emmi

oli kyllä joo mukava lukea Tuukankin kommentti asiaan. Ja se loppu Tonille oli kyllä hauska :P
älä tunnusta jos sattuu

[salzaa]

että nyt se sitte tapahtu. no. jäi muistoja ja levyjä ja kaikkea.

puska

Hohoo, nauran vaan kun luen tuota boardia:D. Jotenkin vaan niin koomista tuo Tonin itteensä puolustaminen:). Ihan hassua:D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

ihme että toni ees jaksaa käydä tuolla foorumilla..! mut hyvä vaan..

en minä jaksaisi....  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Hyvä juttu vaan, että jaksavat käydä. :) Eilen luin tuota Tuukan juttuu... Jotenkin oudosti se sai miut tyytyväiseks ja lämpimäks.

punainen

Jep,mustakin kunnioitettavaa että herra W siellä jaksaa käydä varsinkin kun henki siellä ei oo aina maailman parasta.Kyllä se nyt on vähän parantunu vaikka Tuukka-juttu nyt tietenkin sekoittaa päitä vielä varmaan aika kauan...

Ja toi Tuukan viesti oli kyllä lämmin yllätys kun olin jo varautunu et tää homma hoidetaan siihen tyyliin et Tuukka vaan tosta noin häipyy sanomatta mitään.

Aapsu

Voi vitun teinit! Lopettakaa nyt toi poraaminen! Jätkiltä on uus levy tulossa ja odotukset on korkealla. Keikoillekin päästään taas kohta. Kuten Toni sanoi, niin on parasta, että kaikki tekevät sitä, mitä haluavat tehdä ja missä ovat hyviä.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

Tappaja.

Ja toi Tuukan viesti oli kyllä lämmin yllätys kun olin jo varautunu et tää homma hoidetaan siihen tyyliin et Tuukka vaan tosta noin häipyy sanomatta mitään.

veit jalat suustani. ensin ajattelin vain miten järkyttävää tämä on mutta luettuani varsinkin Tuukan sekä Tonin näkökulmaa asiasta mieleni on 100 x parempi. enkä halua dissata parta-samia, vaikka aluksi ajattelin että ihan perseestä joku partaveikko, eikä se voi millään täyttää tuukan paikkaa Apulannassa.

puska

LainaaVoi vitun teinit! Lopettakaa nyt toi poraaminen! Jätkiltä on uus levy tulossa ja odotukset on korkealla. Keikoillekin päästään taas kohta. Kuten Toni sanoi, niin on parasta, että kaikki tekevät sitä, mitä haluavat tehdä ja missä ovat hyviä.

Olen samaa mieltä:) Hys hys lapsukaiset.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

En ole samaa mieltä.Tuukasta saa puhua!

[salzaa]

siis [tyhmä kysymys] mutta missäs se tuukan oma kommentointi asiaan sieltä levareitten sivuilta löytyy...?

xyrrr

no eihän tää hyvältä tunnu mutta kuitenkin bassoon tuli partasami eli onko tuo nyt niin kauheeta ku että ois joku aivan outo ja tuntematon tullu...

Painkiller

Lainaasiis [tyhmä kysymys] mutta missäs se tuukan oma kommentointi asiaan sieltä levareitten sivuilta löytyy...?

Se löytyy keskustelufoorumista otsikolla "uuden ajan alku".

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.