Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

niin! ku ei tää nyt oo mitää saatanan sinfoniaa niin ei sil loppujen lopuks oo niin suuri merkitys kuinka hyvin siel soitetaa, kuhan soitetaan ja fiilis on hyvä!

no ... suurin piirtein.  ;D tai sit mä oon vaan vähä houreessa.... ::)
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Hmmm... Kuulostaa fiksulta. :)

*muoks* ylläoleva on kirjoitettu sen jälkeen ku Jepuliskepulis kirjoitti juttunsa vieraana
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Jepuliskepulis

Vastataanpas tähän anonyyminä lähipiirin henkilönä.

Eli Tuukan lähdöstä oli puhetta jo vuosia. Mies ei kulkenut keikkabussin mukana vuosiin eikä häntä näkynyt backstagellakaan ennen kuin viimeisiä hetkiä ennen keikkaa - Tuukka oli (ja on edelleen) kiireinen. Ja vaikka bändi oli hänelle henkireikä, ajautui tulevaisuus vahvasti television puolelle. Ilmeisesti kiireet painoivat jo niin pahasti päälle, että vanhasta rakkaudesta, Apulannasta, oli luovuttava ja raivattava tilaa oikealle unelmalle. Vaikka voi kuulostaakin tylyltä, väitän että Tuukan Apulantaa koskemattomat aikataulut olivat koko bändin tiellä.

Parta-Sami sen sijaan oli kuin osa Apulantaa jo heti ensimmäisestä kiertuekitaristin keikasta alkaen. Ihmettelen ettei häntä valittu vakituiseen kokoonpanoon jo aiemmin, esimerkiksi kakkoskitaristiksi. Eli kova meno ei todellakaan ole häviämässä, päinvastoin kiihtymässä entisestään.

Mutta Tuukkaa, Simoa, Tonia tai Samia ketään väheksymättä kiitän Apulantaa nöyrimmästi kaikista näistä vuosista. Ja ei, älkää pelätkö: Apulanta pysyy niin kauan kasassa kuin ostatte niitä levyjä. Ei heillä ole varaa lopettaa ;)
Ehkä olen optimisti, mutta niin kauan kuin maailma on valloittamatta ja miehissä henki pihisee, myös niin kauan Apulanta jaksaa puskea eteenpäin.

[tuuli]

LainaaMutta Tuukkaa, Simoa, Tonia tai Samia ketään väheksymättä kiitän Apulantaa nöyrimmästi kaikista näistä vuosista. Ja ei, älkää pelätkö: Apulanta pysyy niin kauan kasassa kuin ostatte niitä levyjä. Ei heillä ole varaa lopettaa ;)

heidän tulevaisuutensa on käsissämme!  :D
allekirjoittanut

Yame

Sori pulut, en ehdi lukea kaikki sivuja.  :-/
Mutta halusin sanoa oman mielipiteeni tapahtuneeseen. Eka reaktio oli ihan mieletön poru ja valitus. Hakkkasin seinää nyrkilläni ja isosisko (myös fani) istui vain vieressä ja luki tyynenä Tonin kommenttia Apulanta.fistä. Oli se kova isku, ja olen siitä ainakin iloinen että näin aidon ja oikean Apulannan edes pari kertaa livenä ennen tätä. Suhatuminen näiden poikien musiikkiin muuttu varmaan  aika lailla, mutta kuuntelua en lopeta. Harmittaa tosin sekin etten ole löytänyt mistään Tuukan kommentteja jutusta..  :o
Seuraavaksi varmaan pommitan Sipeä ja Tonia jollain kolmen metrin mittaisella kirjeellä jossa vakuutan ja vannon että kunnioitan ja palvon niitä edelleen. Kai se Partakin sieltä mun idoliksi joskus sutjaantuu.  :D Sitä odotellessa kuuntelen Heiheimitäkuuluu ja poraan tyynyni märäksi.  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

jouhu

Levareitten sivuilla kyllä on kommentti Tuukalta.

[tuuli]

niin on.. sniif, ihaana kommentti..
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä. Tuota kyllä tulee luettuu vesittynein sälmäkulmin..

Yame

Missä siellä?  ??? Meinaan se Tuukan kommentti? En löydä muuta kuin sen Tonin kommentin mikä siellä apulanta.fissäkin on...  :-/

punainen

Seltkaapas ihmiset vähämn sitä foorumia niin eiköhän löydy.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Yame

Joo, nyt löyty... Nyt sitten porasin jo varmaan kolmannen kerran tästä asiasta.  ;D

punainen

Niin tuli munkin porattua.Siksi että Tuukka lähti ja siksi että Tuukka kirjottaa niin kauniisti siinä.Se olisi ollut vielä kauheempaa jos Tuukalta ei olis tullut mitään kommenttia asiasta, jättänyt vaan meidät kylmästi ihan kuin viimeisillä kolmellatoista vuodella ei olis ollut mitään merkistystä...

tuukan fani

Mulle oli ainaki aika kova paikka,ku luin et tuukka jättää apulannan :(
se oli niin.. kamalaa..
mulla ei ees oo tän ihanan jätkän nimmarii tai kuvii siitä..
jos teillä joillakin on ni olisin tod.kiitollinen jos voisitte lähettää niit mulle? :)

kertokaa mulle omia kokemuksianne tuukan kanssa.. (vaik tääl näköjää oliki jokin osio missä niitä on kerrottu..)

nyt on tultu jonku aikaa kateltua apiksen musavideoita ja dvd-tä että tuukka ainaki säilyy mun muistoissa aina! tuukka on vaan niin ihana ja söpö niis musavideois :D
sil on niin erilainen tyylikin soittaa bassoa.. se on ihanaa katottavaa...

punainen

Eiköhän tuukan fani tuu samaan nimmarinsa ja omat Tuukka muistonsa myöskin, vaikka vähän vaikeempaa siitä varmaan tulee kuin jos Tuukka heiluis vielä basson varressa...Ite ainakin pidän lippua korkealla siinä ettei  meidän tarttis luopua ihan kokonaan Tuukasta.Liian hyvä mies tollai vaan kadottavaksi!

jouhu

Niinpä... Itse ainakin haluisin vielä saada pikkusen kunnon kuvan ja puhustelu hetken. Olen odottanut sitä hetkee vuoden, ellen kaksikin ja aion sen vielä joskus saada. :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.