Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

jouhu

Mitä ihmettä?! Mitä siinä on?  :o

[tuuli]

no vaaau! :D

meille ei tuu hesaria... pitäisi ehkä etsiä jostain ja kurkistaa.
allekirjoittanut

tuukan fani

kertokaas nyt mullekkii (tietämättömälle) että missäs noit nyt-liitteit olis.. kyl mä sen tiiän et ihan kaupoist ym.. mut onko se jonku lehen välissä..?

puska

Helsingin sanomien liitteenä perjantaisin tuleva lehti.
http://www.nyt.fi
Tuossa on lehtien sivut, mutta en kyllä tuolta sitä juttua bongannut, missä olisi fanien kommentteja ollut   ???
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Vilkku

LainaaHelsingin sanomien liitteenä perjantaisin tuleva lehti.
http://www.nyt.fi
Tuossa on lehtien sivut, mutta en kyllä tuolta sitä juttua bongannut, missä olisi fanien kommentteja ollut   ???

Jep, ei näyttäny olevan sitä koko juttua netissä. Voin vaikka kirjotella sen loppujutun tänne illemmalla :)
[ -You should see my scars- ]

puska @ school

Se olisi ihanaa Vilkku  ;)

Unenkansalainen

En koskaan pitänyt Tuukasta. Oli aina sen näkönen että sitä ei kiinnostanut mikään. Sellanen laama :D

Sami tuo uutta eloa selkeästi minulle.

jouhu

Miun veli sano samaa n. vuos sitten, kun oltiin apiksen keikalla. Keikan jälkeisenä päivänä veljeni sanoi jotain, että Tuukka näyttää aina siltä ettei sitä vois vähempää kiinnostaa tai et' näyttää aina olevan tosi tylsää.
Että silleen.... tuli tuosta unenkansalaisen kommentista mieleen.

puska

Kerran itseasiassa pistin saman asian merkille. Tuukka näytti jopa tympääntyneeltä hommaansa, tullessaan keikkapaikalle noin puolta tuntia ennen keikan alkua, rynni siitä meidän läpi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

matonen

Oom joskus miättiny ihan samaa... :-/

punainen

Niitä Nytiin päässeitä kommenteja voi toki lukee tältäkin foorumilta ja ihan tästä topicista taitaa olla kaikki neljä kommenttii napattu ;) :P

Onhan tässä jo pahimman yli päästy ja viikonloppunen keikka kyllä sai viimeistään taas uuden innon fanittamiseen vaikka Tuukan lähöstä kuullessani uskoin että niin tuksin tulee käymään...Mutta kyllä tää nyt pikkasen jäi hiertää tää ero tai oikeammin se "petetyksi" tuleminen Tuukan osalta. Kun Tuukka nyt kumminkin oli mulle ehkä se "läheisin" henkilö Lannasta.Olihan lähtö ennalta arvattava ja kyllähän nyt kaikki tiesi et Tuukalle kuvaushommat oli enemmän ominta alaa ja aikaa vievintä hommaa.Mutta silti mä ainakin uskoin et ei Tuukka Lannassa roikkuis ellei oikeesti nauttis siitäkin hommasta.Sanoihan hän vielä kesällä vaikka mitä asiaa joka puolsi sitä että tuukka ei oo mihinkään lähtemässä. Mä tietenkin halusin uskoa kun idolini niin on sanonut.Ja siksi nyt on vähän paska fiilis, tai ei ainakaan jääny Tuukasta sellasta lämmintä muistoa käteen.Tollai otti ja lähti ilman mitään hyvästejä , ja tuskin sitä "jäähyväiskirjettäkään" olis koskaan tullu ellei eka olisi sitä niin itketty. Ja nyt on sitten tullu sellanen kuva et Tuukka ei ees koskaan tykänny olla Lannassa ja vitsi kun se nyt on helpottunu kun ei tartte jossain teinien keskellä kusisilla nuokkareilla pyörii vaan saa tehä siistejä toimistohommia aikuisten ihmisten kanssa, jotka on niin hyviä tyyppejä että!:P

Itselle kuitenkin kaikki ne Tuukka hetket merkkas tosi paljo ja nyt tuntuu et turhiakos, eihän Tuukka olis vähempää voinu kiinnostaa..
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Helva

LainaaEn koskaan pitänyt Tuukasta. Oli aina sen näkönen että sitä ei kiinnostanut mikään. Sellanen laama :D

Sami tuo uutta eloa selkeästi minulle.

Minä kyllä pidin Tuukastakin, mutta nyt Apulanta kieltämättä on jotenkin paljon energisemmän oloinen, eikä bändissä ole enää tällaista "ulkopuolista" henkilöä.. Siltä Tuukka minusta aina vähän vaikutti.. En ole vielä kylläkään nähnyt heiltä keikkaa yhdessä(paitsi amnestyn), mutta olen jo oikeastaan unohtanut että koko Tuukka edes oli koko bändissä.. Sami sopii paljon paremmin Tonin ja Sipen seuraksi!

[tuuli]

tuukkako laama? hih!  :D no joo ehkä... mut kato ei se oo niin tarkkaa... ::)
allekirjoittanut

Vilkku

Elikkäs, sen Tuukka-artikkelin lopussa siis onpi tämmöinen teksti :

"Fanit kommentoivat Tuukka Temosen lähtöä yhtyeestä :

"Eih! Meille pitäisi perustaa joku kriisipuhelin!"
"Tätä oon koko faniurani pelännyt! Pahinta mitä voi olla! En varmasti pääse yli tästä! Ja vielä Tuukka on ollu mun ehkä kaikista lempparein."
"Eka reaktio oli ihan mieletön poru ja valitus. Hakkasin seinää nyrkilläni."
"Huhhuh mikä yö! Nukuin sentäs pari tuntia. Silmät on ihan turvonneet, posket rohtuneet, en ole syönyt pariin päivään muuta kuin koulussa".

Lähde : www.apulanta.net"

Tunnistakaa itsenne ;)
[ -You should see my scars- ]

tuukan fani

mulle tuukka oli ja on edellee tärkein henkilö apulannasta..

kylhän sen huomas,että tuukka oli kaikist hiljasin eikä paljoa puhunu haastatteiluissa,keikoilla tai niissä videoissa mitä on ilmestyny..
mut silti mä kaipaan tuukkaa.. ja tuun aina varmast kaipaamaa..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.