Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

Tuukan fani

LainaaEiköhän tuukan fani tuu samaan nimmarinsa ja omat Tuukka muistonsa myöskin, vaikka vähän vaikeempaa siitä varmaan tulee kuin jos Tuukka heiluis vielä basson varressa...Ite ainakin pidän lippua korkealla siinä ettei  meidän tarttis luopua ihan kokonaan Tuukasta.Liian hyvä mies tollai vaan kadottavaksi!

Kiitos! että täällä on vielä näitä minuakin kannustavia ihmisiä  :D
Toivon kyl todella,että näkisin tuukan vielä..  :D
se olis aika mahtavaa..!

Painkiller

Tuukan seuraaja on muuten tullut esiin..siis levarin foorumilla on Samin sepustusta, käykää tsekkaamassa!

Vilkku [duuni]

Huomasitteko muuten että jotkut teistä pääsivät tämänpäiväiseen Nyt-liitteeseen ;)

hendu

ahaa! Upeeta! mut siis ketkä?? ;D
Temosen pomppubasso

punainen

Ei helv. Meitsihän on ihan julkkis kun oikeen lehteen on kommenttini päässyt :D Et sillai. Näin sitä sitten käytetään hyväksi ihmisten tunteenpurkauksia :P

Olihan se kiva saada kuulla Tuukasta ettei ihan kadonnut julkisuudesta oo, mutta ei voi sanoa muuta kuin et paha mieli tuli taas tota lukiessa.  :( Se että lähtö oli jo päätetty vuos sitten ja silti viime kesänä Tuukka sanoi ihan minun korvieni kuullen että Apulanta ei hajoo, kaikki on hyvin, nähdään keikoilla blaa blaa...Ja minä tietenkin uskoin kaiken ja syksyllä ootin niin innoissani tulevaa levyy ja kiertuetta.Ja kun noi huhut Tuukan lähdöstä tuli en uskonut sanaakaan koska olihan Tuukka minulle sanonut että näin ei käy.

Niin että onhan tässä vähän petetty olo eikä edes vähän. Siis hyväksyn sen että Tuukka lähti, mutta tästa hommasta jäi vaan itku, ainakin mulle. Mun mielestä se on vaan todella epäkunnioittavasti meitä faneja kohtaan tommonen, että lupaukset petetään ja lähetään sanaakaan sanomatta tavalla jossa meille ei anneta ees mahdollisuutta "hyvästellä" idoliamme :(

No en heitä toivoa että tää vois päättyä vielä jollain kauniilla tavalla, minkä se ansaitsisi.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

punainen

Lainaaahaa! Upeeta! mut siis ketkä?? ;D

Hendu hei sunkin vuodatus on päässy nytin sivuille! Tosin toimittaja tyyliin siitä on näköjään poimittu vain ne palat mitkä on haluttu, jotta saatais mahollismman dramaattista tekstiä...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

mikä toi ny on? onks se se hesarin joku perjantai liite??  :o
Temosen pomppubasso

hendu

Lainaamikä toi ny on? onks se se hesarin joku perjantai liite??  :o

niin siis nyt - liite Ei ny - liite.... Sekava oon!
Temosen pomppubasso

Noidanmetsästäjä

Lainaamikä toi ny on? onks se se hesarin joku perjantai liite??  :o
Joo, juuri se.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

LainaaSe että lähtö oli jo päätetty vuos sitten ja silti viime kesänä Tuukka sanoi ihan minun korvieni kuullen että Apulanta ei hajoo, kaikki on hyvin, nähdään keikoilla blaa blaa...
Voihan se olla, että Tuukkakaan ei vielä sillon uskonu lopettavansa niin pian. Äidin apuahan se siihen lopulta tarvitsikin :)

LainaaNo en heitä toivoa että tää vois päättyä vielä jollain kauniilla tavalla, minkä se ansaitsisi.
Joo, ainakin sen verran meille ollaan velkaa tosta kaikesta! Toivotaan.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

KatjaRock

LainaaNo en heitä toivoa että tää vois päättyä vielä jollain kauniilla tavalla, minkä se ansaitsisi.

Onpas kerrrassaan nätisti sanottu. Olen tästä samaa mieltä vaikka Tuukan lähteminen ei mulle mikään hirmusen henkilökohtanen juttu ollu.
Time goes on, I wont.

jouhu

Haa... Joistain sitten on tullu julkkiksii! ;D Mitenkäs työ nyt lehteen ootte päässy? Ja Tuukkaa olis kiva nähä...todellakin vielä jossain.

KB

Olin eilen kattomasssa Turun keikan.Tuntui siltä että Samin uutta roolia korostettiin:basso jytisi niin että melkein muut äänet hukkui alle...
Mielestäni jätkät teki kyllä julmasti vaan toteamalla ilmoittaen mediassa Tuukan lähdöstä.Olisivat antaneet  myös faneille aikaa "toipua".Onhan sen jo huomannut aikaisemminkin keikoilla,että kivi hiertää kengässä.Tuukkahan ei todellakaan ole koskaan ollut se suuriäänisin showmies bändissä..
Eilinen keikka tulee olemaan mulle viimeinen "klubi"keikka, ei enää oikeen jaksa innostaa..
Toivottavasti vielä nähdään jossain Tuukka!!!!!!!!!!

tuukan fani

nii-i.. vähä harmittaa,ku ei ees fanit,tai oikeastaan tuukan fanit päässy hyvästelee tuukkaa..  :'(
itte oisin ainaki halunnu nähä tuukan viel kerran..
onnistuiskohan,jos laittais sitä etanafanipostia apulannalle (mistä toni niin paljo tykkää  :D) ja pyytäis tuukalta nimmaria  ;)
joku oli tääl sanonu,että tuukka oli vähä sellanen hiljasempi showmies.. kylhän toi totta oli,et oon itekki huomannu,tuukka oli sellanen vähä hiljasempi ku muut,mut ehkä tuukalla ei vaa ollu aina niin juttua.. mä oon välil vähä samanlain..jos juttua ei tuu ni sitä ei tuu.. jatkan tätä juttua varmaa vielä..

hendu

...Kävin eilen hommaan sen nyt-liitteen :D! Oli kuin olikin siel apis.nettiläisten konmentteja ;D! Ja oli siel viel miunkin kommentti (painovirhe paholainen) päässy mukaan! kiitos vaan kuka ikinä ilmoittikin asiasta!
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.