Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

[salzaa]

mun mielestä tuukassa oli jotain älyttömän tyylikästä ku se ei ollu koko ajan mediassa esillä..

Unenkansalainen

No on se aika ärsyttävä kattoa keikkaa ku joku esiintyy selkä yleisöön päin. Kuka haluaa katsoa keikkaa jos esim Toni ja Sipekin olisivat tumput suorana, ja soittaa kappaleet ja lähtee pois, ei puhu mitään. Kuka sillon muka kävisi keikoilla. En minä ainakaan, vaikka usein se fiilis on se syy miksi keikoille lähden. Viimevuonna ilosaaressa oli kiva fiilis yleisössä mutta keikka oli aivan karsea. Vitutti suorastaan sen jälkeen hieman.

mut joo.

Olen iloinen kun Tuukka on poissa yhtyeestä.
Ehkäpä sen takia pojat lähtivät nyt myös unplugged-kiertueelle koska Tuukka ei ole bändissä..ehkä se oli sitä vastaan useimmiten.

Maikki

Lainaa
Elikkäs, sen Tuukka-artikkelin lopussa siis onpi tämmöinen teksti :

"Fanit kommentoivat Tuukka Temosen lähtöä yhtyeestä :

"Eih! Meille pitäisi perustaa joku kriisipuhelin!"
"Tätä oon koko faniurani pelännyt! Pahinta mitä voi olla! En varmasti pääse yli tästä! Ja vielä Tuukka on ollu mun ehkä kaikista lempparein."
"Eka reaktio oli ihan mieletön poru ja valitus. Hakkasin seinää nyrkilläni."
"Huhhuh mikä yö! Nukuin sentäs pari tuntia. Silmät on ihan turvonneet, posket rohtuneet, en ole syönyt pariin päivään muuta kuin koulussa".

Lähde : www.apulanta.net"

Tunnistakaa itsenne ;)
Heh :D Kuulostaa kyllä aika hassulta. Tai varmaan niinkun jostain kuulostaa hurjalta jota ei yhtään liikuta tää juttu.. tai äh en osaa selittää.

punainen

Hurjaltahan toi kyllä kuulostaa kun tollaset dramaattiset pätkät on täältä just poimittu :o mut kyllä mulla tollaset fiilarit silloin ihan aidosti lauantaina oli :'( Ei nyt enää onneks oo posket rohtuneet itkemisestä  :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Höh, miun juttuja ei painettu! ;) Noh, enhän mie oikeestaan tuohon  aiheeseen mitään järkevää maininnutkaan..  

Painkiller

LainaaNo on se aika ärsyttävä kattoa keikkaa ku joku esiintyy selkä yleisöön päin.

Olen iloinen kun Tuukka on poissa yhtyeestä.

Olen aika lailla samaa mieltä. Oon aina pitänyt Tuukkaa jollain tavalla..ööh..emmä tiä.. Tai siis kyllähän sen nyt on nähnyt sokeakin ettei sitä oo hirveesti kiinnostanut.. Se on aina ollut niin vakavana, oonkohan koskaan nähnyt että sillä olis hauskaa lavalla..en ainakaan muista. Aina naama norsunvit.. Mut joo. Minun pieni mielipide vain, elkää ampuko.

Unenkansalainen

No ei kukaan ammu mielipiteistä. Jos ampuu niin on ihmejannuja. Tai jos alkaa vineen ni on uhmaikä (:

tuukan fani

mä ammun!  >:(

nooo.. en nyt ihan.. voin alkaa aika hurjalle päälle,ku alan puolustaa tuukkaa näissä asioissa,mutta...
jos mä nyt jätän välii..
kaikillahan on oikeus omaan mielipiteeseensä.. ja useimmat on sen jo sanonu..
ja uskon ettei oo kiva katella sellasta keikkaa missä ollaa selkä yleisöö päin..
jonkuu keikanhan tuukka oli kokonaa vetäny selkä yleisöö päin.. että sellast..

mut sillo,ku tuukalla oikee iski ni sillohan se veti sellasel tyylil,että  :D

kiva katella niitä viedoitaki,ku tuukka vaa riehuu siel laval ja vetää sitä kyyrybassoo..(tuli vaa mielee toi kyyrybasso,ku jollaa on se nimessää x)

tuukan fani

johan mä viljelen noit pisteitä

sori niistä  ;D

medelin

Milloinkohan tuo kuva tuosta vasemmasta yläkulmasta poistuu ja Tuukan tilalla pälkähtää Parta-Sami :/
Minä tahdon paikkaan auringossa

punainen

LainaaMilloinkohan tuo kuva tuosta vasemmasta yläkulmasta poistuu ja Tuukan tilalla pälkähtää Parta-Sami :/

Toivottavasti ei koskaan o.O Siis ei sillä että mulla parta-samin kuvia mitään vastaan olis, mutta toi on vielä niin legendakuva joka herättää apulantamaisia tunteita ainakin mulla.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

Mitä turhaan vaihtamaan? Kyllähän se Sami näkyy muualla. :) Ei sillä, kyllähän mie Samista tykkään.  :-*

tuukan fani

olen samaa mieltä..
ei tota kuvaa tuolta tarvi poistaa.. mullaki se herättää jonkilaisia tunteita apulantaa kohtaa niin,kuin edellinen sanoi myös..  :)
sekin mua harmittaa tuukan kohalla,ku alkaa tulee uusia julisteita ja kuvia ym.. ni niissä ei oo enää tuukan kuvaa...   :'(
ei millään pahalla samia kohtaan..

Rollins henry

Koittakaa nyt vitun ääliöt mennä itteenne! Jos kaveria ei oo enään homma kiinnostanu moneen vuoteen niin mitä vittua se siellä sit enää roikkuu! Ja onhan toi parta kuitenkin taidoiltaan vähän eri luokkaa ku tuukka. Jos homma junnaa niin sit kevennetään lastia ja kymmenen vuotta samalla kokoonpanolla on vitun pitkä aika. Uudistukset herättää mielenkiinnon.

[tuuli]

LainaaKoittakaa nyt vitun ääliöt mennä itteenne! Jos kaveria ei oo enään homma kiinnostanu moneen vuoteen niin mitä vittua se siellä sit enää roikkuu! Ja onhan toi parta kuitenkin taidoiltaan vähän eri luokkaa ku tuukka. Jos homma junnaa niin sit kevennetään lastia ja kymmenen vuotta samalla kokoonpanolla on vitun pitkä aika. Uudistukset herättää mielenkiinnon.

kadehdin sinua.. :( osaisinpa ajatella samalla tavalla. mua vaan vituttaa termi ''bändit hajoaa''.. -> ei mitenkään, että haluaisin surkutella, mutta niin se vain taitaa olla, että kaikki bändit hajoaa ennemmin tai myöhemmin.. nyt se huomattiin. ja edelleenkin mä oon sitä mieltä, et missään muualla ei mitata soittotaitoja, kuin LONTOON SINFONIAORKESTERISSA.  ;)
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.