Tuukka <3

Aloittaja punainen, helmikuu 11, 2005, 07:40:39

« edellinen - seuraava »

punainen

Rollins henry tän topicin perustin "Tuukka itkuille" joten tänne ei tartte tulla mesoo että lopettakaa ruikutus.Täällä saa ruikuttaa kaikki joilla on Tuukkaa ikävä ja tietty kaikki mielipiteet Tuukasta ja tästä lähdöstä otetaan vastaan, mutta Rollins Henry vois perustaa vaik oman topicin jos ei halua kuunnella meiän ruikutusta.

Eikä mun mielestä btw Sami mikään ammattilainen basson varressa ole, ei sen parempi kuin Tuukka, tai ainakaan noi keikat ja uus albumi ei oo todistanu mitään muutosta että basson klumpsuttelusta olis tullu jotenkin taitavampaa.Motivaatiota ja aikaa Samilta ehkä nyt löytyy enemmän kuin Tuukalta.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

nii... se on ikuisuus kysymys kumpi on parempi..
allekirjoittanut

medelin

Rollins Henry, kommenttisi olisi ollut huomattavasti kohteliaampi ja mukavampi lukea ilman kirosanojasi ja ilman nuita ruumiinosia ja ääliöitä.

Kai se nyt saattaa ehkä harmittaa, jos pojka lähtee bändistä, joka on ollut mukana alusta alkaen?
;<
Minä tahdon paikkaan auringossa

Unenkansalainen

Minä ainakin annan suosioni Rollins Henrylle.

Sama tämä on jos jossiteltaisiin jostain katastrofista esim.
Ei sitä voi muuttaa, ja turhaa toista topicia on avata sitä varten että saa haukkua Tuukkaa. Ei oo järkee. Kyllähän minäkin täällä kohtalaisen rankasti kritisoin Tuukkaa, ja eikä siitä minulle alettu parkumaan.

Loppujenlopuksi olen sitä mieltä et asioiden turha vatvominen ja peräänparkuminen on jotain niin turhaa, ei se ainakaan auta mitään, lähinnä vaan pahentaa fiiliksiä. Riippuen tilanteesta, mutta tässä en niin tekisi.

Toki turhia kirosanoja vois välttää koska palstaa lukee kuitenkin aika nuoria henkilöitä myös, iteltäni lipsuu myös joskus, mutta nuo Henryn jutut ei "lipsunut".

ja Punainen, sanoitko jossain vaiheessa että tämä topic on omistettu Tuukan peräänitkemiselle? en ainakaan näe sitä. Sori piipmäisyyteni.

[tuuli]

LainaaMinä ainakin annan suosioni Rollins Henrylle.

Sama tämä on jos jossiteltaisiin jostain katastrofista esim.
Ei sitä voi muuttaa, ja turhaa toista topicia on avata sitä varten että saa haukkua Tuukkaa. Ei oo järkee. Kyllähän minäkin täällä kohtalaisen rankasti kritisoin Tuukkaa, ja eikä siitä minulle alettu parkumaan.

Loppujenlopuksi olen sitä mieltä et asioiden turha vatvominen ja peräänparkuminen on jotain niin turhaa, ei se ainakaan auta mitään, lähinnä vaan pahentaa fiiliksiä. Riippuen tilanteesta, mutta tässä en niin tekisi.

Toki turhia kirosanoja vois välttää koska palstaa lukee kuitenkin aika nuoria henkilöitä myös, iteltäni lipsuu myös joskus, mutta nuo Henryn jutut ei "lipsunut".

ja Punainen, sanoitko jossain vaiheessa että tämä topic on omistettu Tuukan peräänitkemiselle? en ainakaan näe sitä. Sori piipmäisyyteni.

pah, miehet... ;)
allekirjoittanut

medelin

Jokaisellahan on oma suhtautumisensa tähän asiaan, ymmärtäähän sen.

Unenkansalainen

Lainaa

pah, miehet... ;)

Jeps, mies eikä poika enää.

Painkiller

En ole mies, mutta samoilla linjoilla Unenkansalaisen kanssa :)

Ja muuten..ei haittaisi ollenkaan vaikka kuva tossa etusivulla vaihtuis..päinvastoin..Tuukka ei ole enää bändissä, Sami on. Mut joo..en halua alkaa vatvomaan tät juttuu mitenkään tän enempää taasen :) Peace.

punainen

No niin siis tähän topicciikn saa tottakai kirjottaa kaikkia asiaan liittyviä tuntemuksia mutta musta toi Rollins Henryn juttu meni siinä mieles huonoksi että se alkoi haukkua meitä henkilökohtaisesti v*itun ruikuttajiksi :P Ne joiden mielestä Tuukan lähtö oli hyvä juttu niin en mäkään nyt sen takia ole alkanut motkottaan että "helkkarin petturit ja Tuukan vihaajat!"  :P Eli tänne vaan kaikkia tuntemuksia asiasta mutta ei pliis toisten haukkumista.

Niin eihän ne asiat välttämättä vatvomalla muutu, mutta itse ainakin mulle oli suuri helpotus kun sai purkaa täällä ja levarin foorumilla tuntemuksia asiasta.ilman sitä olisin varmaan vieläkin syvästi katkera asiasta.Asioiden käsittely ja "vatvominen" yleensä helpottaa asiaa ei toki pahenna sitä, kuten voisi tapahtua jos ikävät asiat lakaistaisiin aina maton alle.Jos sun kaveri on vaikka menettäny läheisen ihminen ethän sä voi sille mennä sanoon et "v*ttu lopeta toi ruikuttaminen, ei asia itkemällä mihinkään muutu,sun täytyy jatkaa elämää!" Tää juttu on paljon pienemmässä mittakaavassa mutta silti verrattavissa oleva tilanne.

Tai mitäs minä nyt täällä tällasia puhun,hyvä meininkihän täällä apulanta.netissä on aina ollu, kiitos siitä teille! :-*

Niin ja mun mielestä toi kuva voi olla aivan hyvin ainakin seuraavat kymmenen vuotta tuolla nurkassa.Onhan tuo "vanha" Apulanta ihan yhtä Apulanta kuin uusikin.Ja jos kaikki kuvat vaihdettais uusiin niin luulen et se herättäis vaan enemmän negatiivista tuulta, ainakin itse oon tällanen kapinallinen...

Painkiller

En mä tarkottanutkaan että vatvominen olis väärin/typerää/turhaa/?. En vaan ite enää jaksa vatvoa sitä..kun siitä oli sillon niin kauheet "vatvomiset". Hyväähän se varmasti joillekin teki päästä purkaa tunteitaan.

punainen

Niin no sittenhän ei tähän topicciin tartte kirjottaa ei jos ei halua puhua enää asiasta.....

[tuuli]

hyvä oli meininki keikalla vaikka tuukasta oli tullut koivu.  :-*

miettikääpä tuota lausetta tarkemmin... ;D
allekirjoittanut

medelin

Lainaahyvä oli meininki keikalla vaikka tuukasta oli tullut koivu.  :-*

Haha :D

Painkiller

LainaaNiin no sittenhän ei tähän topicciin tartte kirjottaa ei jos ei halua puhua enää asiasta.....

Ei kirjoteta ei.

MinnaH

Tuukka toki ihana, mutta ei hänen lähtönsä ollut alussakaan mikään maata järisyttävä uutinen.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.