tonin vartalo!

Aloittaja mimmuli, elokuu 01, 2004, 10:55:31

« edellinen - seuraava »

hande^

Sipen hiukset onkin paras aihe puhua! :D Voiku minunki rakas kasvattais sellaset ku pääse sieltä laitoksesta :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

puska

Minun rakkaani joutuu leikkaamaan ne pois kun tammikuussa lähtee. Nyyhkis.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Olikos hänellä nyt miten pitkät hiukset?

hendu

Lainaa

Millanen on Tuukan "kyykkybasso"? Mie oon vähän ulkona. ::)

No se on se kun se soittaa ihan maata hipoen sitä bassoo (iät ajat)!! Kyl pitäis keikoilla käyneenä tietää mistä puhutaan ;D! okei en tiedä miksi sitä oikeesti kutsutaan, mut se vaan tuli ekana mieleen :D! Jos omistat liikkuvat kuvat dvd, niin siinä esim. ankkarockin amerika biisin aikana tonikin yhtyy mukaan! Se on ihan sika hienon näköstä! No niin toivottavasti selkes ees vähän!
Temosen pomppubasso

puska

LainaaOlikos hänellä nyt miten pitkät hiukset?

Melkeen olkapäille:/
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu..

Nojaa, onhan tuo olkapaille ihan hyva...  :)
Aaaa...Kyykkybasso! *valaistuksen merkkeja* Nythan mie sen vasta tajusi.  ;D Taa miun ajatuksenjuoksu on vahan hidasta.

may

hande^

UUS TYYPPI!!! Ihanaa. :P Tervetuloa! *kumartaa* :)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

LainaaMiusta Tuukalla on sellaset suoniset kädet. Ainakin joissain kuvissa...::) Ennen en voinut sietää suonisii käsii, mutta kun näin jostain Tuukalla sellaset, niin mie nyt ihailen sellasii.... Varsinkin Tuukan käsii... Miusta kädet on kyllä yleensä aika kauniit.
(mmhh...Tonin vartalosta Tuukan käsiin...::))

en tiedä palaanko suhteellisen alkuperäiseen aiheeseen... tonin vartalo oli kieltämättä aika nuorekas.... ( ? ) ihan sulonen. pikku mallipoju!

mut sit noista tuukan käsistä. tai no, ei nyt varsinaisesti tuukan käsistä, mut noista ''suonisista käsistä''-> yleensä ne suonet näkyy URHEILIJOILLA paremmi kuin tavallisilla ihmisillä.
tajuskoha kukaa? no, mut kuitenki. jos urheilee paljon niin ne suonet alkaa näkyy herkemmi. se on totta! ;)
allekirjoittanut

emmi

hmm, tuukka sii urheilee paljon  ;)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

Sehän on hyvä, että Tuukka urheilee... :)
Meidän yhellä luokkalisella on pikkasen suoniset kädet ja mie vaan kattelen niitä niin paljon, kuin mahdollista...
Pakkomielteitä? Ei...

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

punainen

Ihmeellistä sillä Tuukkahan ei mun käsittääkseni ole todellakaan mitään urheiluihmisiä,paitsi skeittauksen suhteen... ::) Mutta luulen että muuten terveelliset elämäntavat saa Tugen näyttämään niin syötävän hyvältä! ;)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Helva

Mutta skeittaushan just tosi hyvää urheilua onki! Kunto nousee ja paikat pysyy kiinteinä.  :P

punkku

Mutta urheiluihmisestä puhuttaessa ei tule mieleen ekana Tuukka...Kyllä mäkin rakastan tanssia ja jos sitä paljon harrastaisin tulis hieno ja liikkuva kroppa mutta silti olen urheilijan täydellinen vastakohta. ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.