tonin vartalo!

Aloittaja mimmuli, elokuu 01, 2004, 10:55:31

« edellinen - seuraava »

punainen

Eikä oo!! Joskus vaan etenkin jos sil on vaik huppu päässä se kävelee sillai vähän kyyryssä salaperäisesti...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

hendu

no okra ;D !!!! Ehkä oot oikeessa!! :D
Temosen pomppubasso

Maikki.

'.. I'm sorry for what I did ..' <3

[tuuli]

mustaki toni on sellanen ruipelu...... tai siis se vaa näyttää sellaselta synnynnäiseltä yli viisaalta filosofilta.... ::)
allekirjoittanut

jouhu..

Miustakin Toni nayttaa hieman ruipelolta, mutta hyvalla tavalla.

punkku

Mää teille vielä ruipelot näytän!!

Mutta Toni näyttää kyllä ihan joltain filosofilta :)

jouhu..

maikki-

Miteniin Toni näyttää mukas ruipelolta? Minusta ruipelo on semmonen... semmonen ruipelo. ;D Eikä Toni minusta näytä siltä! :D ..
Mutta se on kyllä viisas, tai se aina keksii viisasta sanottavaa paljon kaikesta. Ihmettelen miten se pystyy :)

punkku

Tai sitten se on vaan niin hyvä puhuja että kuulostaa älykkäältä :)Mutta kyllähän Toni on normaalii fiksumpi yksilö tai mitä nyt fiksulla haluu tarkoittaa ;D

puska

Olen kyllä huomannut että Toni saa kyylostamaan ei-niin-fiksutkin asiat älykkäiltä lausahduksilta. Hemmetin hyvä puhuja.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

joo hyvä puhuja se on. mut myös semmonen helvetin kaksmieline henkilö.  ;D tai kaksnaamane kumpi se ny on.... just sellanen josta löytyy sekä se viisas puoli, että se irstas puoli.  ;)
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä. :) Mie kadehdin Tonia tossa justiinsa, kun ite en saa päästäni mitään ulos sillon, kun pitäis. Ja jos saankin, niin se jotain mutinaa.

puska

Haha, mua aina huvittaa, kun mun yksi tuttava kopio Wirtasta aika pahasti. Monesti olen huomannut, että jos Tonilla esim. lehtikuvissa on ollut vaikka housunlahkeet käärittynä tietyllä tavalla, niin tällä tyypillä on ollut seuraavana päivänä samalla tavalla. Ja lausahduksia hän on Tonilta kopioinut. Olen monet kerrat meinannut revetä nauruun, kun on on viisaana puhunut suoraan Wirtasen sanoja omina lausahduksinaan, ja luulee ettei kukaan tajua asiaa. Mutta onneksi täällä on yksi tälläinen pikku Lantapää, joka asian kyllä panee merkille. Ja tämä tyyppi on vielä väittänyt minulle ettei Wirtasesta ja Apulannasta pahemmin välitä. Piilofani ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

no on kyllä melkonen piilofani.  ;) no, mikäpäs siinä jos wirtanen kerran on hänen suurin idolinsa ja hän ei sitä halua julkisesti tunnustaa.
allekirjoittanut

mustapiste

olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.