Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

kilpikonna

oon soittanu noin puoltoist vuotta kitaraa. en oo viel mitään virtuoosi, mut kyl must viel tulee.  ;)
mul lähinnä kovettuu koko ajan enemmän sormenpäät ja toisaalt tunto on vähän lähteny, mut ei kyl sormet tullu kipeiks.  ;D

voi olla et mä innostuin apulannan kautta kitaran soitosta, mut kyl mä luulen et soittaisin vaik en apulantaa olis koskaan alkanu kuunteleenkaan. tosin apiksen piisejä on tosi hauska soittaa. 8) 8) 8) ::)
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

JenniThaApisFAni

joo..eli kyl kai faneja voi ryhmitellä mut mä en kyl nää siinä mitään järkeä... ::) faneja voi olla monenlaisia ei vaan niitä on monenlaisia! mä oon ollu vaan yhellä apulannan keikalla mut mä koen itteni kuitenki todellisex apulanta faniks. enkä kuuntele sitä vaan tonin takia en todellakaan!! mut onhan sillä järkeviä kommentteja elämästä ja kaikesta muusta.
Apulannan musiikki on se joka merkkaa mulle eniten mä saan siitä kicksejä!! :P Ilonaa en pysty kyllä kuuntelemaan jos oon kauheen masentunu tai surullinen, sillä siihen liittyy muistoja jotka ei oo niin ilosia...:'( joo ja mä oon kuunnellu apulantaa varmaan vuodesta -98 tai -97 en oo ihan varma, ja levyjä ei oo kyl ku vaan 4 tai viis....mut silti koen olevani todellinen apulanta fani!! mutta kai niitä faneja voi silti ryhmitellä jos siltä tuntuu!!
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu voikai niit ryhmitellä...jokanen on vähä enemmän fani jokanen vähemmän...mä voin myös sanoo itteeni realix apulanta fanix...oli jenni kanssasi samalle kaikalla...muistatko??:)ja samaa vuotta taidettii alkaa diggaa apiksesta...sitä mä en tajuu et miten niil voi olla niin hyvää musaa...tai pakko kai se on tajuu....se on vaa nii paras bändi!!!mut juu jos tosiaan väittää olenvansa apis fani ja luulee toista bändii apulannax ne se ei kyl oo mun mielest kauheen hyvä fani sitten...mut jokasel on oma mielepide...ei,ei sitä ilonaa voi kauheen surullisel mielel kuunnella...onhan se niin surullinen mut hyvä laulu...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

juups kyllähän minä muistan sen keikan se oli ainut laaatunen!!!!!!!!!! sitä en unohda ikinä!!!
siellä halasin tonia ja tuukkaa:) sipeä en valitettavasti päässy halaamaan:( mut joo onnex kesäl pääsee taas ruisrockiin!! :D
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

punainen

Tää on eka kerta kun voin sanoa itseäni jonkun bändin faniksi. Mun mielestä fanille sen bändin musiikki ja sanoma oikeesti merkitsee jotain niin kuin mulle Apulannan musa. Ei sitä kyllä voi määritellä sillä kuinka monta levyä omistaa, mut kyllähän sitä nyt olettaa et jos se musiikki oikeesti merkkaa, niin kyllä niitä levyjäkin löytyy.
 Musta tuli fani kaksi vuotta sitten. Silloin kun kuuntelin Liikaa kappaletta se vaan iski niin pirun syvälle sydämeen. Ja siitä päivästä lähtien Apulanta on ollut number 1 bändi, ja rahaa on levyihin ja keikoille mennyt. Ja täytyy kauhukseni todeta et musta on kyllä tullut vähän hysteerinenkin ton yhtyeen suhteen... että shokkiin voisin mennä jos joku Toni tulis kotikadulla vastaan.
  Itteänikin joskus ottaa päähän sellaset kaverit jotka sanoo "...aijaa Apulanta. Apulanta on just paras. Eiks niillä oo se joku biisi siinä Pahat pojat- soundtrackilla..." Kato se biisi on kuulemma tullut joskus eräältä hittiasemalta, niin täytyyhän se olla nyt in. Ja seuraavana päivänä se on joku 50cent. Ja sitten on tietty näitä joita kiinnostaa enemmän Tonin naissuhteet kuin itse musiikki.

Kyllä mä voisin laittaa "Fani4ever" johonkin. Vaikka kiinnostus joskus hiipuisikin ( niin vääjäämättä ennen pitkää kuitenkin tulee käymään) ei mulle mikään bändi oo merkinny näin paljoa. Ja kesätkin on suunniteltu Apiksen mukaan. Kyllä tätä varmaan aikuisena lämmöllä muistelee.

Lerppa (toi heitti mut ul

Mä alotin soittaa kitaraa parisen vuotta sitten, sillon kuulin radiosta Ilonan ja se kolahti niin lujasti että taju meni ;) Opettelin soittamaan sen ja sen jälkeen löysin muutkin Apiksen biisit "Uudestaan" ja ihan eri valossa, kuulin sieltä ne sanat ja loistavat riffit paremmin, sitten en enää paljoa muuta soittanutkaan, paitsi jotain omaa välillä mutta joo...
Tässä vaiheessa pidin pelkästään musiikista ja sanoista, sitten rupesin kelailemaan vähän muutakin ja tajusin sieltä nuo loistojuipit! Lähinnä Tuukan, mutta enivei ;) Ja sen miten paljon ne on joutunu tekemään sen eteen että ne on nyt tässä!
Mun mielestä on ihan väärin että bändejä tehdään, niikuin vaikka Gimmel! Tähdeksi pitää kavuta puun juuresta eikä niin että nostokurjella nostetaan suoraan latvaan mistä on sit helppo jatkaa kun on oksiakin.. Apis on todellakin jyystänyt sormenpäät verillä sen puun runkoa ylöspäin, nyt ne on vakaasti oksien päällä ja on sen ansainnu... mutta voi vittu.. joku gimmel!!! Ihan sama ku jos oot jonottanu jonnekkin vessaan tunnin, sitte tulee joku ja ohittaa sut just ennen ku oot pääsemässä sinne ja sitte se kököö siellä toisen tunnin!... saatana..

Mun mielestä fanit voi pistää neljään riviin:
1. Ne jotka saa musiikista ja sanoista itselleen paljon, ja kuukaus pelkkää Apulantaa mankasta ei tekis yhtään kipeää... Ne löytää Apiksen tyypeistäkin jotain muuta kun hyvän ulkonäön ;)
2. Ne jotka pitää Apiksesta vaan siks että -se nyt sattuu olee "in". Ei pidä pahemmin musiikista, mut Toni on suurikin idoli.
3. Sitte on ne jotka pitää musasta, muttei välitä bändistä hevonhuiluu, kuuntelee himassaan muiden bändien seassa ja diggailee.
4. Ne jotka kirkuu ja vikisee ja ostaa Apis krääsää. Juoksee keikoilla, tunkee eturiviin kirkumaan toisilta korvat lukkoon ja menee noutamaan nimmaria ku mielipuoli, mutta se on ohimenevää, enintään jo vuodenpäästä hänet löytää jonkun toisen artistin perästä, kaikki Apistavara myydään äkkiä pois! Uudelle tilaa!

Snake

Toi oli kyllä Lerpalta hyvin kerrottu:)Noi kakkoset ja neloset kyl sylettää...
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

jouhu

No, kai niitä faneja voi ryhmitellä....Mutta mitä väliä sillä on, kun se musiikki ja siitä saadut fiilikset on paljon suurempia, kuin itse fanius ja sen ryhmittely?
Mustakin Lerppa puhuu asiaa! Esim. tää gimmel...Sehän on   tuote joka tehtiin väkisin. Eihän se sellainen ole mikään bändi ees oikeesti. Pikku tytöille kehitelty tuote.
Yhdyn myös tuohon, että bändin pitää kiivetä huipulle sieltä vaikeamman kautta vaikka kuinka jalat ja kädet olisivat verillä. No, ei nyt täydy, mutta siinä oppii kuitenkin, ettei kaikki "kiva" ole siinä silmien edessä. Menestyksen eteen täytyy tehdä itse töitä, jotta saa sen tavoitellun julkisuuden...

Ehkä tästä mun jankkauksesta ei saanu mitään irti, mutta yritin vahvistaa sitä mitä Lerppa sano...

Ihailen ja kunnioitan Tonin, Sipen ja Tuukan uurastusta näiden vaikeiden alku vuosien vaikeuksien jälkeen. Toivottavasti he jaksavat vielä monta vuotta työskennellä valitsemallaan tiellä.=)    

Silti_Onnellinen

rokkii, rauhaa ja rakkautta. maailma on täynnä rakkautta. useimmat vain eivät näe sitä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

*tuuli*

juu, yhdytään jouhuun; gimmel on tuote, eikä bänbii saa tekemällä jonku kisan kautta. ennemmi tai myöhemmi tää kyseinen bändi joko hiipuu alas tai muuten hajoo... ne pääsee liian helpolla ku ei varmaan tarvi maksaa mistään mitään...

salzaliini*

lerppa kirjoitti hyvin, pitkästi ja asiaa. oli mukava lukea näitä elämän tosiasioita vaihteeksi. kiitos. r0k. ;D

^pirun morsian^

no kyl mun mieles ainaki voi ryhmitellä!!

[tuuli]

öö.. eiköhän jokainen joka tuntee itsensä faniksi, ole fani. en lähtis ryhmittelemään...
allekirjoittanut

dR-hallaa

Kyllä faneja voi tavallaan ryhmitellä, toiset on enemmän sellasia henkilö palvojia tyyliin TONI ON JUMALA MUSIIKKI EI MERKITSE NIIN PALJOA ja toiset arvostaa enemmän sitä musiikkia, ja niin sen pitäsisi ollakkin jos fanittaa bändiä, mutta joo.
Ihmettelen kuínka kaksi rataa voi tyhjässä törmätä yhteen...

Unenkansalainen

voihan sitä, aika selkeesti.

2 ryhmää: iHQroKkaRi aPiSfANit joTka KiLJuU nIiN vItUSti/
ja ne jotka katsovat asian rauhallisesti ja sen jälkeen miettivät mitä tekevät eikä ensimmäisenä itke. Keikoilla fiilistelee taustalla eikä käytä kyynerpäitään päästäkseen eturiviin.

heheh.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.