Apulanta ja sinä

Aloittaja [tuuli], lokakuu 24, 2004, 10:02:33

« edellinen - seuraava »

Tuija Peltoharju

mä en varmastikkaan oo ainut, jolla on sellasii fiiliksi et apulannan biisit ja varsinkin sanat koskettaa todella syvältä sydämestä. Mä oon kuunnellu apulannan biisejä varmaan n. 5 vuotta jos en kauemmin (kuka niitä vuosia laskee) ja jotenki tuntuu etten koskaan saa tarpeekseni niistä, mikä on tietenki hyvä juttu. :)

[tuuli]

mulla on vähän sama, et pystyn kuuntelemaan apista milloin vain missä vain, etenki vanhempaa lantaa, siihen ei vaan osaa kyllästyä! tai vaikka kyllästyiski, niin sitä on silti vaan pakko kuunnella!  :D
allekirjoittanut

pasi

oli sumuinen ja kylmä talvi päivä, vuosi oli 2000.. ulkona oli liian kylmä siellä ollakseen, joten aloimme kaverin kanssa pelaamaan pleikkarilla nhl 2000 peliä.. tunnin pelattuamme muistimme että mtv3 tulee jyrki countdown lista ohjelma. siellä kuulin ensimmäistä kertaa biisin käännä se pois. no ohjelman loputtua jatkoimme minun johtaessa nhl peliä.. kesken  pelin me molemmat aloimme hyräilemään käännä se pois biisiä. se jäi niin päähän että oli pakko ostaa se sinkkuna..sitten kun ostin vielä plastik levyn, niin se oli tämän pojan menoa, piti heti alkaa ostelemaan apiksen levyjä ja onneksi rahaa oli varastossa sen verran että sain ne ostettua kerralla kaikki siihen asti tulleet levyt, paitsi lavuaarista levyn, jonka kans sai taistella ennen kuin sen omisti. siinä menikin päivät rattoisasti uutta suosikki bändiä kuunnellen... ah niitä aikoja :)

^pirun morsian^

mun serkku oli iha hirvee apis fani joten "jouduin" kuuntelemaan sitä sillo eka mä olin eka kauheeta ku mä olin sillo 3 luokal  sit ku mä olin kuunnellu sitä vähä aikaa mä olin iha et vähä tää on hyvä!!! onneks jouduin kuuntelemaan sitä
apulanta on iha paras!!!

Painkiller

Mä näin Apulannan ekan kerran vuonna 1997. Siitä lähtien oon tykänny. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kaikki levyt löytyy kyllä, paitsi englanninkieliset ja sillai... Kyllä Apulanta on ollut iso osa mun elämää. Mä olin pieni tyttö sillon kun Apis astu mun elämään ja nyt oon jo aikuinen. Hui. Kahdeksan vuotta on pitkä aika :) Tuskin mä pystyisin Apulannasta enää luopumaan...

dai_19xx

No eka kappale jonka kuulin oli Käännä se pois ja no ainakun musa video tuli telkus niin katsoin sen. Ajan myötä kuulin enemmän kappaleita ja loppujen lopuksi fanitin koko Apista. ja fanitan edelleen.
You are fuckin emo!

HIPP´O

Minä olin 6-vuotiaana apiksen keikalla bäkkärillä kun äiti järjesti keikan.Sieltä kuulin hieman oven raosta apista mutta vasta kouluun mennessäni aloin fanittamaan sitä.
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

_tukkajumala_

juups apulannan pariin minä itse päädyin isosiskon kautta ja sitä kautta aloin kuuntelemaan apulantaa ja se eka biisi oli piiskaa sitö yksin sitä laulelin isosiskon mankasta  ;D
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Äidin (vika?!) :DD
Äitiä saan kiittää faniudestani. :)
Tollanen festari ihminen kun se on. :D
vei 5.v. jelin vuonna -96 Apiksen keikalle. :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

me-eri

Kun Heinola10 tuli kauppoihin ja olin sillon ehkä 12 ja porukka luokallani rupes hirveesti kuuntelemaan sitä, ostin sen ittelleni ja jäin koukkuun, myöhemmin sitten ostelin vanhempia levyjä ja rupesin keikoille haluamaan.

Nele

Sisko raukka sattui joskus jättämään syntymäpäivä lahjaksi saamansa apulannan levyn mikä lie se mahtoikaan silloin olla meille, joka tapauksessa minä sen löysin ja aloin kuunnella.. upposivat ne jo silloin.. olisiko se sitten ollut syitä ja seurauksia.. muistiin on ainakin jäänyt "anna mulle piiskaa" ja "viivakoodit". Kauanhan siitä kuuli kun oli sen levyn niin pahasti mennyt naarmuttamaan x) mutta juu.

On sitä myöhemminkin kuunneltu.. Hiekan vein myös siskolta ja tykästyin siihenkin kunnes se senkin vei valitusten kera itselleen ^^

no ennen kesää mie sitten sain kiilan ja pudota singlen.. taisi siinä tulla oma hiekkakin saman tien. Kesällä pääsi myös vapaammin liikkeelle ja  silloin tuli hankittua myös pari muuta vanhempaa levyä..

Tepi84

No mulla se lähtii siitä ku broidi osti oisko ollu -96 jouluna Anna mulle piiskaa sinkun. Sen jälkeen oon ostanu levyt ja sinkut. Ne kaksi vanhempaakin levyä. Että voin ihan kiittää broidia kaikesta :) Ja on se niin että ei noihin biiseihin vaan kyllästy :) On ne niin hyviä :)
Haza haza

Tipuli

Siskoni tykkäsi siitä joskus aikoinaan joten sen kautta sitten... :)
Sain samalla muutaman levynkin....
Lupasit mulle ikuisen loppuun asti kestävän rakkauden
Mitään saanut en kuitenkaan
Pelkän ikävän ja tuskan vaan
Suhun luotin sua rakastin
Olin hullu sen huomasin....

Halvaus

Uskomatonta mutta totta. Iskän avulla joskus kauan sitten.
Isä on jo pitkään kuunnellut apulantaa ja laittoi kerran autossa sitä soimaan. Ihastuin musiikkiin ja Toniin o.o.
Siitä se fanitus sitten alkoi.

iinuu

mulla ei oikeastaan ole mitään tarinaa. mä olen aina ollut sitä mieltä, että apulanta on hyvä, mutta kun menin tänä vuonna heinolassa hyrää-tapahtumaan niin siellä mä tajusin, että kuinka saakelin hyviä ne oikeesti on!! ^^ eli oon ihan uusi fani, mutta fani kumminki. :P
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.