Apulanta ja sinä

Aloittaja [tuuli], lokakuu 24, 2004, 10:02:33

« edellinen - seuraava »

-Tiia

Minä olin jo fanittamaan Apulantaa semmosena pikku-tyttönä 7v. :D Serrku oli aivan hullu fani ollu jo semmoset 6-vuotta. Siinä sitten kuutenlin yhden levyn ja siitä se sitten lähti. Ekan keikan näin vasta tänä kesänä ja ekstaasissa olin. <3 Nyt löytyy itseltä n. kaikki tähän asti olevat kappaleet.  ;) Ja ihan hulluna ootan uuden levyn ilmestymistä. <3__<3

HIPP-O

Minun ensi kosketukseni tapahtui keikalla kun olin pieni tytöntyllerö ja meijän kylälle tuli pojat soittaa sitte. Emo oli järjestyksen valvoja ja tottakai minä pääsin matkaan. Bäkkärillä istuskelin ja ravailin pitkin liikuntahalia, sivussa kuulostelin sitä apulantaa ja enpä sen jälkee enää kuunnelu spice girlsiä. Myöhemmin kun olin jo vähän isompi nii rupes se musiikki tosissaa kiinnostaa, levyt hankittii ja kaikoilla käytiin. en muista mikä oli ensimmäinen levy enkä muista ensimmäistä lempi biisiä mutta tässä sitä on jo fanitettu se 6 vuotta k0vasti painettu.
Coolit vibat ravistaa mua, aukee portit taivaiden.

moondancer

mä itseasias oon tykänny apiksesta vasta kiilan ajan. ostin kiila-levyn ihan lyhyestä mielenjohteesta laivalta. kuuntelin levyn heti ihan puhki. sitten imutin koneelta vanhoja kappaleita ja ihastuin niihin vielä enemmän ku kiilan kappaleihin :> aikaisemmin olin ruvennut tykkääämään don huonoista ja sitten löysin apulannan ja don huonojen yhdessä soittaman suojelusenkeli -kappaleen :> se on vieläkin ihan eka<3

(mä en osaa kirjottaa yhtää :p )

chimney

Apulantaan tykäistyin n. 2vuotta sitten kun lainasin kaverilta Apiksen Hiekka-albumin ihan huvikseni. Kuuntelin sitä siinä parin viikon ajan ja olin täysin myyty!1 (Nyt omistan itse Apiksen tuotantoa)  :D

Livenä Apulanta on kyllä kans aivan paras! Olin kesällä provinssirockissa kuuntelemassa apista (Tietty eturivissä, vink vink) ja se oli aivan paras! Nyt vaan oottelen, että keikkaa pukkais tänne pääkaupunkiseudulle! Nosturissa kyllä tän kuun lopussa, mutta ikärajasta en ole aivan varma  :-/

blind_eye

Nosturin keikka 29 päivä on S/K-18, mutta se on joku Suen juhla, ja sinne sai ilmaislippuja vissiin maanantaista lähtien, ja ne on jo loppu.
Lipulliset pääsevät lipulla sisään klo 19-21, jonka jälkeen liputtomat voivat koettaa onneaan, sillä Nosturiin otetaan sisään vielä porukkaa mikäli kapasiteetti sallii.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

forte

Olisikohan se ollut joskus muutama vuosi sitten kun siunattu isosiskoni (jolta olen pöllinyt puolet levykokoelmasta ja joka pakotti minutkin rääpäleenä ollessani kuuntelemaan Hendrixiä sun muita, joita silloin äklöpökläsin ja nykyään tykkään) laittoi minut kuuntelemaan Heinolaa tai jotain vastaavaa. Ei sitä voi muistaa, jokatapauksessa en tykännyt siitä heti, vierähti pari vuotta ja tömps, sisko nyt se levy tänne. Eli siis tiivistettynä sisko syötti.  (:
the coldest blood runs through my veins

FantX

Lainaa
Eli siis, kuinka sinä rupesit kuuntelemaan Apulantaa? Tai, miten ajauduit ''sen pariin''?

Itse törmäilin Apulautaan vähän väliä välillä rankemmin ja välillä löysemmin, mutta ehkä isoin vaikuttava tekijä asian kanssa oli kaverit, joiden apulaudan popittaminen lopulta sai minut tälle uskon polulle ja nythän siitä apulaudasta on tullut puolet omasta elämästäni :)

blind_eye

Aaaa voi vitsi.
Mä en enää jaksa oottaa sitä Lahden keikkaa.
Miten jotain bändiä voi kuunnella 9 vuotta täysillä :o
::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

minna92

Kuuntelin bändin kappaleita ja eniten ihastuin niihin sanoihin, ne on jotkut niin koskettavia. Sitten kuuntelin kappaleita vaan enemmän ja enemmän. Seinät täyttyy julisteista. Ja iltaisin ei voi mennä nukkumaan ennen ku kuulee bändiä.
Äitiniki tykkää bändistä, varsinkin Ilona kappaleesta :)

Dilduska

Mie kuulin joskus öbauttiarallaa viisi voutta takaperin äitin kasetilta miejjän pakussa Maanantain ja Kadut. Sillon ei tietenkään voinut sanoa äidille, että diggaa samanlaista musaa, kun se. Kului aikaa ja tuli syksy 2005, jolloin menin yläasteelle. Aloin miettimään, kun kaikki kuunteli jotain ihan simona, että mikähän olisi miun juttu? Kuulin radiosta Lannan biisej ja lopulta lainasin kirjastosta Syitä aj seurauksia- kokoelma-albumin. Siitä lähti meitsin fanitus!  :D

Sittemmin ollaan äitin kanssa yhessä hypitty ja huudettu ja laulettu. Tosin... mie tutustutin äitin kunnolla Apikseen... Se vaan potkaisi aluksi persuuksille. ;)
Plaah...

Disturbed

Hmm..Taisin kuulla Apulantaa ensimmäisen kerran isoveljeni mankasta kun hän oli ostanut Hiekka albumin. Kauankohan siitä nyt on? En edes muista..
Mutta siitä lähtien olen pitänyt Hiekkaa yhtenä parhaimmista biiseistä maailmassa. Tuo ei pidä enää paikkaansa, kun olen kuullut monia uusia biisejä. Hyvä niin.

Tepi84

Kyl se -96 vuos oli oikeestaan pelastuksen vuosi. Koska en tiedä olisinko enään tässä jos en Lantaa olisi alkanut fanittamaan. Mutta kun Apiksen biiseistä on saanut voimia "rämpiä sieltä syvästä ojasta ylös" jokusen kerran.

Näin jälkeenpäin ajateltuna. Teini Tepi sai jouluna lahjaksi Apiksen Anna mulle piiskaa sinkun ja siitä kaikki lähti. Vaikka olin kyllä kuullut aikaisemmin Mitä kuuluun. Mutta en bändiä vielä silloin kunnolla tiennytkään.

Muistan kun aina kun tiesi että levy on tulossa niin sitä odotti todella paljon sitä päivää. Kyllähän sitä levyn ilmestymis päivää vieläkin odottelee innolla. Mutta kyllä siinä on tapahtunut pieni muutos. Silloin sitä innokkuutta oli todella paljon. Nykyjään se on sitä että se päivä tulee ja sen levyn käy sitten ostamassa ja kuuntelee jokusen kerran.
Ennen sitä hehkutti kaikille että tänään se levy ilmestyy jne... ja kyllähän sitä noita levyjä nykyjään kuuntelee erilailla kun on soitellut itsekin.

Ajat muuttuu. Mutta Apulandia pysyy :) 11 vuotta on tullut fanitettua.  :-? 11 vuotta  :)  8-) Se on ollut aikamoista aikaa. Ja lahteen taas sitten tie vie. Sen tietää että sille tasolle keikka ei varmaan mene kuin oli levynjulkkari launtaina sillon viimeksi. Mutta tietenkin hyvin keikanhan pojat siellä vetävät. Se on varma se ja sitä nyt kyllä odottaa todella paljon että pääsisi taas diggailemaan. Kesän keikat jäi väliin. Ei ollut rahaa eikä aikaa :( Ikävä kyllä. Mutta ensi vuonna sitten.
Haza haza

.mato.

Vasta silloin kun huomasin Ilona biisin <3
Kuulin sen kun iso sisko kuunteli kyseistä kappaletta. Kuuntelin sen moneen kertaan...
Aluksi ihastuin vain kyseiseen kappaleeseen, mutta sitten varmaan tajusin että kaikkihan nämä ovat kuuntelun arvoisia biisejä!
-Tajusin että Apulanta soittaa hyvää musaa. ;)
En varmaan edes tiennyt, että kyseessä oli bändi nimeltä Apulanta!
Kappale oli niin mainio! En voinut muutakuin tykästyä siihen :D
Ja muutkin sitten kuulostivat hyvilta =DD

Kiitos sisko, että opastit minut Apulannan ainutlaatuiseen musiikkiin  :)

Hemi

Aloin kuuntelemaan joskus Jumalan ilmestymisaikoihin.
Ihastuin ensin videoon ja sitten se biisikin alko kuulostaa tosi hyvältä   :)
En sitten tiedä alkoiko siitä se varsinainen fanitus..
Apis-friikki musta tuli vasta kun kuulin ekan kerran Pahempi toistaan biisin. Sekosin siihen täysin. Laulelin sitä koko ajan ja tanssin tahtiin  ::)
Siitä se sitten alkoi... Ja kestää varmaan loppu elämän  :D
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.