Eka kerta

Aloittaja punainen, helmikuu 08, 2005, 01:15:40

« edellinen - seuraava »

hendu

mulla oli 97 räikkärockis (vuodest en oo ihan varma)! Odotin sitä ihan sikana ja se oli ihan saatanan hyvä keikka! mut hämärästi kyl muistan!
Temosen pomppubasso

tuukan fani <3

Ihania muistoja teil kaikilla!!  :D
mä oon ihan kade *hym*
ei olis mitenkää mahollista te joilla on kuvia tuukasta ni lähettää niitä mulle..? *toivoisin sitä tod.paljon*
ja ei ne yhteiskuvatkaa haittaa  ::)

KiiRa

Niin että mikä oli eka kerta kun näit Lannan ekaa kertaa livenä?
. muutama vuosi takaperin Jyväskylän lutakossa. Taisi olla marraskuuta.

Mitä kelailit?
. mahtava fiilishän siellä oli ja tuli pompittua jalat kipeäksi isoveljen seurassa

Olitko sillon jo fani?
. oltiin suuria faneja molemmat siinä vaiheessa jo.

Oliko keikka odotuksiesi mukainen vai oliko odotuksia ollenkaan?
. todellakin oli odotusten mukainen.

Incision

siitä on vasta vuosi vaikka olenkin ollut fani jotain viisi vuotta  :)
parasta siinä oli, että kun seisottiin kaverin kanssa käytävässä ja itse bändin jäsenet kävelivät parin metrin päästä ohi.
seisoin siinä suu auki ja tuijotin vaan. en pystyny edes liikkumaan. ihan uskomatonta. paras keikka ikinä, odotukset oli korkealla ja ne täyttyi!!

blind_eye

Hm.. Ekan kerran näin Apiksen -99 Hartwall Areenalla. :)
Olin silloin jo tietoinen Apulannasta ja joitakin kappaleitakin osasin :) en ihan fani vielä, mutta melkein. Minkäänlaisia odotuksia ei ollut..
Toinen keikka samana vuonna Räikkärockissa, silloin olin jo fani, ja odotin keikkaa todella paljon. Todella hyvä keikka se olikin!! ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaAsia

Eka kertani oli keväällä vuonna 1999 ja paikkana legendaarinen Porin nuorisotalo! Fiilis oli mahtava ja paikalla oli porukkaa ehkä noin 30! No, pääsipähän kunnolla lavan eteen pogoilemaan!

Kyllä, olin jo silloin ISO Apulantafani ja olen sitä yhä edelleenkin!

hendu

Mulkin tais olla eka live keikka 99 räikkärockki! en oo ihan varma! Mut olin sitä ennen ollu jo kova diggailija! keikka vastasi kaikkia odotuksia.
Temosen pomppubasso

Vanhus

Ensimmäisen kerran olin Apulannan keikalla Kokkolassa kesällä -94, sitä ennen olin kuullut pari biisiä radiosta, eli tiesin mitä tuleman pitää. Keikan jälkeen ostettiin Tuttu tv:stä ep. Tuon jälkeen on ostettu ja kuunneltu ja tykättäy Apiksesta.  8) ;)

Vanhus

Ensimmäisen kerran olin Apulannan keikalla Kokkolassa kesällä -94, sitä ennen olin kuullut pari biisiä radiosta, eli tiesin mitä tuleman pitää. Keikan jälkeen ostettiin Tuttu tv:stä ep. Tuon jälkeen on kuunneltu ja tykättäy Apiksesta.  8) ;)

molly

minä näin apiksen ekan kerran pakkahuoneella o3 ( olin siihen mennessä tykkäilly jtn 3 vuotta ) ja ihan mahtava fiilishän siellä oli <3 soittivat ilonankin ja melkein sekosin onnesta.

5 päivää enää ja taas pakkikselle apista <3
<3

Jeli

Ensimmäinen muistoni Apulannasta on se etten uskaltanut mennä samaan kuvaan Tonin kanssa. Olin 5.v. Kuten Apulantakin joten vuosi oli 1996. Näin Apiksen ekaa kertaa silloin livenä. Osasin jo silloin suuren osan biiseistä ulkoa, Joten taisin jo silloin olla suurenasuuri fani. :)
Nykyään minulla on siis kaikki levyt, pari paitaa yms.
Apulanta on mulle rakas.
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Tokya

hmm.. eka kerta kun näin apiksen, tais olla pari vuotta sitten heinolassa. Keikka oli ihan hyvä, vähän vaisu. Keikkaa olin jaksanut odottaa ja kinunut vanhemmat minut sinne asti viemään.

Kyseistä keikkaa ennen olin nähnyt Wirtasen nopealta vilaisulta helsingin rautatie asemalla.

Reikaleipa

Eka kertahan oli Heinolassa, Heinolassa jyrää-tapahtumassa vuonna jotain. Odotukset oli isot siinä mielessä että olin kauan seuraillu ja kuunnellu Apulantaa mutta en ollu vielä herroja nähnyt. No ujosti kattelin vähä sivummalta, mutta hyvinhä ne veti. Ihmettelin vaan ku sillon tuli kappale nimeltään Saasta, johon ei tullu minkään näköstä spiikkausta. Sit melkein hätäännyin ku en tuntenukkaa tätä biisiä. No onneks sitten muutaman viikon päästä Puhdas Elämä Lapselle tms. konsertti jossa Wirtanen maalit kasvoillaan kertoi uuden singlen ilmestyvän kohta puoliinsa ja että kappaleen nimi on 'Saasta.'

Sillon kyllä saasta iski niin pahasti että oli pakko se Helsingistä hakea ilmestymispäivänä.

Tounakka

Mitähän se oli, jotain -01 tai -02, ei mitään muistikuvaa.
Räikkärockissa kuitenkin.
Oisko ollu Heinola 10 kiertuetta tai jotain, ainoo kappale, jonka muistan, on Ruhtinaat.
Seurailin takaa, mut muistaakseni keikka oli ihan hieno. ^^
Enpä kyllä oo ollu ku kahdella muulla keikalla. :o

hendu

ei hemmetti onks tääl räikkärockissa käyneitä??
siis muitakin kun mä ja blind-eye!! upeeta!! :o
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.