Eka kerta

Aloittaja punainen, helmikuu 08, 2005, 01:15:40

« edellinen - seuraava »

Lerppa

LainaaYhelläkin keikalla, missä veljenikin oli mukana, niin sano jotain tyyliin että Tuukka näytti siltä että sillä olis tylsää ola siellä lavalla...
Itse ehdin nähdä pari keikkaa jossa Tuukka oli kunnolla messissä ihan meininginkin puolesta. Mukavia keikkoja ne. :) Tuukattomia keikkoja puolestaan olen nähnyt vain yhden ja sielläkin oli hyvä fiilis. Ne keikat taas, joilla Tuukka oli poissaoleva, niin niistä ei jäänyt turhan hyvä maku suuhun.. :/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

En minä tiedä. Minä osasin diggailla ehkä sitten sitä Tuukan poissaolevuuttakin. Tai en tiedä  :D. Kyllähän se siellä yhdessä nurkassa tahto pyöriä, mutta ilmeitä kun seurasi, niin näytti sillä fiilis päällä olevan. Sellanen taiteellinen miettelijäisyys. Ehkä teen turhan hienon analyysin tästä Tuukan ulkopuolisuudesta  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Painkiller

Jep, Jouhua ja Tokyaa komppailen minä. Mut siihenki jotenkin sitten tottui..tai, et se nyt oli vähän niinko Tuukan tyyli. Kyl mä muistan miten mua joskus oikein ärsytti sillon 90-luvun puolvälin jälkeen kun aloin Apulantaa diggailemaan, jollain keikalla tai telkkarista katellessa kun Tuukka oli niin tylsistyneen/vittuuntuneen/evvk näkönen :) Mut se nyt vaan oli semmonen. Sami toi lavalle varmaan jonkin verran enemmän semmosta pirteyttä, energiaa ja hauskuutta.

Tokya

tuolle linjalle kun muuten mentiin että tuukka näytti tylsistyneeltä ja pyöri siellä vain, niin naureskeltiin jossain telkkari taltiointia katellessa kun Tuukka ei ollut bassonsa kanssa edes missään kiinni :D Paljon mahdollista että johdot sitten menivät jotenkin etteivät näkyneet.

jouhu

Onkos noissa muuten laitteissa (bassossa yms.) sellasta mahollisuutta, että se on langaton systeemi?
Tuosta Tuukasta vielä, että sillonhan joskus kultaisella 90 -luvulla..eikös se ihan riehunu siellä? Sitten näillä viimeisillä vuosilla tyyliin sieso ja soitti. Mutta jokainen tyylillään, eikä sitä tarvii tietenkään pitää aina samana..Ottakaa nyt joku selvä tästäkin.

Tepi84

jouhu
Onhan niissä sellanen langaton tsydeemi mahollisuus saada käyttöön. Mun mielest Tuukan nytky tyyli oli aika hassu. Mut hyvin se silti soitti ku kerran pysty soittaa ku riehu ja heilu miten sattuu.
Haza haza

[tuuli]

Jep. Mut olihan se ne samat biisit aika moneen kertaan soittanu siihen mennessä muutenki.
allekirjoittanut

Tepi84

No joo. Mut mä ainaki menisin ihan sekasin sellases meiningis  ;D
Haza haza

nikisu

viime kesänä keitele jazzeilla...olin jo noin.5 vuotta enne sitä fani... ;)

-Tiia

Ekaa kertaa näin Apulannan tänä kesänä 06 rollorockissa [eturivissä ihailemassa  ;)]. Oli kyllä mahtavaa.<3_<3 Sitä enen olen fanittanut n. 4 vuotta , mutta aloin pitämään VIELÄ enemmän, kun livenä näin. :) Nyt olen kaikkea Apis kamaa ostellut aina, kun vastaan on tullut.  8-)

FantX

Pakko myöntää että näin viimeksi kun näin Apiksen niin se oli ensimmäinen kertani, ja tämä kokemus tapahtui Voicen järjestämässä Live'05 tapahtumassa.  :-[

2 + 2 = 5

ensimmäinen apulannan keikka oli vuodelta '97 savonlinnassa, talvisalon koululla. ehjän kiertuetta siis. sen jälkee niitä onki tullu päälle parikyt lissää. paras on ehottomasti '99 ilosaari, mafian teltta. killerimeininki ja akkm!

Hemi

Näin vuonna 2006 helsingin kaisaniemenpuistossa voice-06 konsertissa. Olin fani jo silloin joten meininki oli kova  8-)
Rikkirepäisty valokuva lattialla
Veri suutelee rannetta valkeaa
Eilen perhonen löytyi kuolleena meidän lattialta
Ensilumi satoi tytön kasvoille

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.