ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

Lerppa

Halvimmalla taitaa päästä, jos ostaa keikalta. :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Oyri

Siis mun mielestäni, jos tykkää kuunnella apulantaa... Tai MITÄ TAHANSA MUUTA, niin siitä vaan kuuntelemaan. Ei se VOI olla maailmanloppu, jos joku sun frendeistä ei digaa siitä. Sanoo sille vaan että sä haluut kuunnella, eikä sun päätä käännetä.
Henk. Koht mun jätkäkaveri ei tykkää yhtään, mutta se saa nuolla näppejään jos ei arvosta siitä mistä mä tykkään. Sama kuuluu kaikille jotka ei arvosta!

Mulla on yks kaveri, joka on niin apulanta-fanaatikko, että kuuntelee joka maanantai apulannan maanantai-biisin ainakin niin monta kertaa, että sen isoveli rupee kiljumaan tuskasta.  ;D HUBAA!!

^pirun morsian^

MUN KAVERIT EI TODELLAKAA YMMÄRRÄ NE VAA SANOO NIINKU ET KUKA VOI KUUNNELLA TOLLASTA PASKAA.MUT OIKAASTAA SE ON NIILT IHA YMMÄTTETTÄÄ KU NE DIGGAA  JOTAI PASKAA BRITNEY ...NO HYI HELVETTI!!!

[tuuli]

allekirjoittanut

Incision

Ei ne kaikki ymmärrä, mutta suurin osa on hengessä mukana. paras kaveri oppi jo mitä 16.3 (tänään!!) tapahtuu heti kun saatiin tietää että apikselta tulee uusi levy. onkohan siitä nyt kuukausi vai pari..
hengessä mukana,juujuu. ymmärtää ei tarvitse.

Unenkansalainen

en tiiä kuinka nuori tämän kysymyksen on tehnyt, mutta eipä sitä tarvii ymmärtää. Tai miksi se pitäisi?

Sama kun kysyisi että ymmärtääkö kaverisi sipulin syntyperän?

Unenkansalainen

Ja voi luoja miten ärsyttävää on lukea kun joku (^Pirun_Morsian^) kirjottaa jatkuvasti Caps lock pohjassa. argh.

JM

Sanoppa muuta.. Harvinaisen vittumaista TÄLLÄINEN KIRJOTUS. Toinen jota en ymmärrä on se että jos niitä huuto -ja kysymysmerkkejä käyttää, niin miksi niitä pitää pistää niin helvetin monta yhden lauseen perään? Ei niinkuin yksi riitä ja toinen on hymiöt. Niitäkään tarvitsisi tunkea kymmentä yhteen viestiin.

PahaAsia

Tietenkin ymmärtää, mitäs sellaiset kaverit ja ystävät ovat, jotka eivät ymmärrä musiikkimakuasi, jokaisella on omansa, niin kuin per..

HelMi

HelMi

HelMi

PahaAsia

LainaaMitä skeidaa tää on?? :D

3 fiksua viestiä peräkkäin.
Mitä tämä on?

JM

Mulla on kans vähän sama juttu, kamut ei oikein arvosta Apulantaa... Ihmettelevät vaan että miten voi fanittaa jotakin niin kamalaa bändiä.  :o Yritän olla välittämättä, mutta välillä meinaa pinna palaa... ;)
Apulanta on huibbu bändi!!!! <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.