ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

puska

Minustakin tuo biisi kuulosti heti siltä, että pojat ovat yrittäneet tehdä vanhan tyylistä lantaa. Jotenkin pläh :P. Ei iske. Ihan hauska, mutta ei herätä minussa mitään.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

Painkiller... ei se siitä johdu että kun tiesin että se on Sipen tekemä biisi et se ei o mun mielest hyvä. Vaan ku se ei vaa oikeesti kolahda muhun. Se on mun mielest kaiken puolin jotenki sekava. En oikee osaa selittää. Mut siis mä en saa siitä biisist oikee kiinni. Vaikka Toni ois tehny ton kyseisen biisin ni silti Tyttö heikolla ois parempi tolta lätyltä ;) Ei se vaikuta kuka sen on tehny.. vaan se biisi. Että minkälainen se mun mielest on.
Haza haza

Painkiller

Tepi, ok ;) Tuosta kommentista vaan vedin omat johtopäätökseni ("Ehkä mä en anna vaa arvoo Sisälle puhtauteen biisille just sen takii ku Toni on tehny tähänki asti kaikki biisit, ni sit ku joku muu bändin sisäl tekee biisin, ku se ei kummiska sit kuulosta mun mielest enää apikselt") Mut ei se mittään.

Tepi84

No selitin ehkä vähän väärin  ;D Mut ei se mitää ;) :)
Haza haza

Apulannattaja(Guest)

LainaaNo joo o. Mut mun mielest on hienoo et pojat viel sentää tekee välil sen tapasii biisei. No onhan toi totta kyl mitä sanoit. Mut silti muhun se iskee paremmin ku Sipen tekemä biisi. Ehkä mä en anna vaa arvoo Sisälle puhtauteen biisille just sen takii ku Toni on tehny tähänki asti kaikki biisit, ni sit ku joku muu bändin sisäl tekee biisin, ku se ei kummiska sit kuulosta mun mielest enää apikselt :( Hyvin taas selitetty.. mut varmaa ymmärrätte mitä tarkotan. Eli varmasti ois tullu mun mielest parempi biisi jos toni ois tehny sen toisenki biisin :) Vaikka onhan Toni sanonu jossain haastikses joskus et saa muutki niitä biisei tehä ku se  ;D Mutta mun mielipide on tosiaa se et jos joku muu tekee biisin ni se ei enää kuulosta apulannalta. Ehkä vähän hölmöö sanoo noin. Mut...

Mä luulin kyllä että Sisälle puhtauteen on Tonin tekemä. Ja Jälki-biisi on Sipen tekemä. No, ehkä mä oon ymmärtäny väärin, kuten aina.

Huonoin biisi on kyllä ehdottomasti Mennään eläintarhaan. Sen lyriikat on niin yksipuoliset. Eikä se kyllä muutenkaan oo mitenkään hyvä. Ja Hemistä mä en myöskään tykkää.

[tuuli]

Mennään eläintarhaan! Siitä ei saa mitään irti!  ;D
allekirjoittanut

carambola

hmm.. Miuun ei ehkä kolahda tuo Apulannan Hiekka biisi niin kovasti :) toki sitäkin kuuntelee, mutta ei minusta parasta apulantaa. Vaikkakin alku siinä biisissä on aika maggee. :)
Pieni mutta pippurinen

SaNiKa

Mielestäni kaikissa apulannan biiseissä on jotain hyvää. Oli se sitten joku kiinnostava lause tai Tonin ihana ääni..
Ilona on hyvä biisi!
Siitä tulee ainakin minulle monia muistoja mieleen..  :)
Valokuva kuulostaa vain alussa hyvältä... muuten en siitä pidä... :-/
SaNiKa - Todo ser mentira

^^(Guest)

Jaa... no mun mielestä Apulannalla on ollut joitakin hyviä biisejä mutta loppua kohden on kuitenkin jollain tavalla huonontunut.. itse en yleensä laulajaa katso arvostellessani kappaletta...   ::)

FantX

Kyllä noita huonoja biisejä on apulaudalla ja mielestäni mm. Hiekka on yksi niistä.

[tuuli]

En halluu sanoo huonoks, mut mä en vaan oikein tykkää Hiekasta. se on jotenki ärsyttävä. Eiks ookin kivaa kun osaan perustella näin hyvin.  ::)
allekirjoittanut

FantX

LainaaEn halluu sanoo huonoks, mut mä en vaan oikein tykkää Hiekasta. se on jotenki ärsyttävä. Eiks ookin kivaa kun osaan perustella näin hyvin.  ::)

Onhan tuo ;D, mutta niinhän ne apulaudankin jäsenet kutsuvat Hiekkaa musikaaliseksi vitsiksi.

Monsu

Valokuva ja Käärmeet ei oo koskaan kolahtanu.
En kyllä usko että ne on huonoja,mutta kun ei kolahda.

[size=9]I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive
So stay with me
You look in my eyes and I'm screaming inside that I'm sorry. [/size]

mummo

Ontosydän
Ilona?
Kolme vuotta (mennään naimisiin)
Kaukaa lähelle
Nukuttaja
Nevermind the cowboys, here's the real russians

Ainakin.
Onttis on kyllä ihan o'gay ja Ilona? menee joskus. Kolme vuotta on aika imelä. Kaukaa lähelle ei kuulosta miltään ilman rumpuja. Kahta viimestä en viitsi edes kommentoida.

~edit~
oli pakko muokkailla. kamalaa tekstiä ja hymiöden raiskausta.
They don't have meetings about rainows.

Dilduska

Kalamiehen toveri ei oikeen iske... Ja Onttosydämessä ne ihme ynähdykset haittaa...
Plaah...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.