ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

rautalintu

No joo, kun ensin kuunteli yhden levyn, oli pakko kuunnella vielä toinenkin. Ja kolmas. Ja...
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Siitähän se lähtee...rullaamaan. ;D
Eilen muuten tuli toi elokuvatarkastaja ohjelma subilla... Kattoko kuinka moni sen? Mun ihana siskoni oli kattomassa telkkaa ja tuli huutaa mulle jotain tapaan, että..."haluut varmaan kattoo elokuvarkastajan, kun toni on siinä?" Mä olin tietysti, että tottakai! Ja juoksin kuuntelemasta...yllätys, yllätys apulantaa.

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

No, mitä mieltä sä olit Tonin kommenteista...tai siis...  

rautalintu

Noh, en nyt muista kovin tarkaan, mitä siellä puhuivat.

jouhu

Niin... Eipä siitä suoranaisesti mullekkaan jääny mitään muistiin... Mutta todellakin siellähän hän oli kuitenkin...

puska

mä aina jotenkin kummasti onnistun missaamaan aina nuo kaikki teeveestä tulevat apishommat. ketuttaa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Toisaalta eihän siinä ollu silleen muuta kuin siitä tsh:n toisesta osasta kommenttia.

KristalliEnkeli

mun mutsi yleensä huolehtii siitä, etten missaa yhtäkään ohjelmaa mis on joku bändi/artisti kenestä pidän :)
paitsi enhän mä tietenkään kaikkii nää, mut siis jos oon himas ja mutsi huomaa TV:ssä jonkun ni kyl se aina sanoo...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

miedän eukko on niin taukki, että ei se edes tajua mistä pidän. olohuoneesta aina kuuluu ''täällä on pikku-g, tuu kattomaan'' >:(
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

puska

hyvä biisi muuten. ''kieltämättä vähän harmittaa, että sipen tietääkseni ensimmäisen levylle päässeen biisin nimeksi tuli kusen tulta'' -Toni W.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Hyvä kipale mustakin!  ;D

Meillä mun sisko tai veli oikeestaan sanovat, että täällä on joku juttu apiksesta telkassa.. Vanhemmat eivät oikeestaan välitä... ::)  

Wirtabiuha

Mua informoi aina sellanen lerppa otus...
Mutta perjaatteessa kukaan ei ikinä himassa sano mulle jos jossain tapahtuu jotain, tai ehkä veliseni on silleen että "tossa muuten tuli yks juttu apulannasta... mä katoin sen ja ajattelin etä sä tiesit et se tulee eikä sua kiinnostanut"... niinpä niin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mä aina informoin itteäni metsästämällä ohjelmatietoja ;D
Suurin osa kumminkin menee yleensä ohi..  :-/
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.