ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

kata^

lål! honotus ja nanatus! :D se viivakoodit vaan tursuu ulos korvista...ei sitä kestä enää :-[ vähän sama juttu joidenki muidenki biisien osalta, joita tuli joku kesä sitten joka paikasta... harmi juttu, mut ei voi mitään..
...veit minun yöni/veit minun ajatukseni... <3

jouhu

Pieni tauko kappaleest, niin sitten alkaa taas rullaamaan kunnolla!  :D

*tuuli

viivakoodit ruuuls *näyttää katalle kieltä*  ;)

valokuva on ihuna! kaikki attackin kappaleet on.

KristalliEnkeli

Jouhu ~~> toi muten useinmiten toimii, siis että pitää hieman taukoa...yhes vaihees mä soitin aivan liika kolmosta ja kyllästyin,mut nyt ku aloin taas pitkästä aikaa kuntelemaan sitä se kuulostaa miltei paremmalta kuin ennen ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

totta. yleensä se tauko tulee viimestöään siinä vaiheessa kun ( levyyn ) kyllästyy....

KristalliEnkeli

ja joskus sitä vain unohtaa, että omistaa jonkun levyn. Sitten kun kyseinen levy muistuu taas mieleen, niin musa voi kuulostaa yllätävänkin hyvältä :)

*tuuli

toikin on totta... mulla vaan on niin vähän levyjä ettei sitä oikein voi unohtaa...

jouhu

Taisi olla ensimmäinen kerta täällä, kun sanoin jotain järkevää... ::)
Mutta tauko todellakin auttaa... Mullakin on ollu nytten pikkasta taukoo ton hiekan ja kolmosen kanssa. Kohta varmaan täytyis muistaa kuunnella niitäkin levyjä.

*tuuli

hahaa, mullakin on hiekka tauko!  :P oon kyllä pitäny sitä sen verran kauan että taidampa hakea hiekan ja kuunnella sitä hiukan.  ;)

KristalliEnkeli

mullapa alkoi Apocalyptica tauko  ;D...liikaa oon niitä kuunnellut ja nyt bändi ei kolahda muhun olleenkaan *huolestuu*..toivottavasti tauko auttaa tälläkin kertaa

*tuuli

tauko auttaa aina *kokemus puhuu* jos mä pystyn kahden vuoden tauon jälkeen kuuntelemaan tiktakia niin kyllä säkin pystyn apocalyptikaa.

KristalliEnkeli

Unenkansalainen

ei-niin-hyvä-biisi...hmm..
no niitä on oikeastaa monta..
anna mulle piiskaa ei sytytä ollenkaan minua. ja suorastaan vihaan käärmeet kappaletta.
jyvät ja kymmen ylöspäin ovat aika samankaltaisia biisejä mielestäni, ja kummastakaan en pidä :/

rautalintu

Mulla oli pitkä tauko oikeestaan kaikkien AL levyjen kuuntelussa. Sitten eilen olin menossa nukkumaan jo n. klo 22, mutta tuli pakottava tarve kuunnella Lantaa. Kuuntelin kaikki levyt melkein läpi ja menin nukkumaan kuudelta aamulla... Pitäis aina välillä muistaa kuunnella tota AL:ää ettei tartte sitten öitä valvoa...

Ja ei niin hyvä kappale: edelleenkin se Mitä vaan. Ja Mato.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Kuuntelit koko yön apulantaa?!  ;D Hienoa.... Pitäisköhän munkin kokeilla kuunnella kaikki apulannan omistamani levyt?  ::) Täytyypi kokeilla joskus.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.