ei-niin-hyvä kappale?? :)

Aloittaja emmy, huhtikuu 28, 2003, 05:13:06

« edellinen - seuraava »

puska

soundin nettisivuilta yleensä saa muuten hyvin infoa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Aijaa!! Kiitti vinkistä, puska!  :D

iinuu

se kalamiehen toveri ei oikein iske. en tiedä miks.. :D ei vaa oikein. ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

[tuuli]

jaa a... no sellaset hutastut biisit ei oikein yleensä iske.

ja ilonasta en tykkää ihan periaate syystä. no ei.. ;)
allekirjoittanut

tila

vasten mun kasvojani on ihan silkaa paskaa. Kaikki kiilan kappaleet on periaatteessa hyviä mutta silti ihan huonoja.

[tuuli]

No sehän oli nätisti sanottu.
allekirjoittanut

tila

no mun mielestä toi vasten mun kasvojani ei ole ehkä paras apulannan kappale

puska

Tuomitsitkohan siis eka sanomisellasi pikkasen liian jyrkästi kun nyt sanot noin :D.
Mutta no joo, ei VMK ole koskaan minunkaan lemppareihin kuulunut. Ehkä se johtuu mun asenteistakin noita hittibiisejä kohtaan. Esim. Reunalla-biisiä kartoin pitkään juuri tuon hittimaineen takia, mutta nyt sekin on alkanut maittaa, kun en enää kuuntele sitä niin pessimistisellä korvalla.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

[tuuli]

Biisejä ei pitäisi tuomita hitti-leiman takia, mutta jokainen johonkin tiettyyn bändiin kiintynyt syyllistyy siihen tahtomattaan. Esim mun suhteeni Armoon ja Ilonaan.
allekirjoittanut

Lerppa

Tulipa muuten tuossa yhtäkkiä mieleen, että Tyttö Heikoilla on ihan saakelin huono veto Apulannalta miun mielestä. Saattaa mennä offiksi, mutta mitä mieltä muut on siitä biisistä?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

[tuuli]

Nooo... Mä en enää niin tuollaisesta musiikista.. Puhunkohan itseni pussiin, jos sanon etten kauheesti tykkää siitä. Oon varppina hehkuttanu sitä puol vuotta sitten jossakin toisessa ketjussa.  :-? En mä sitä enää jaksa kuunnella. Sellainen perus hutastu b-puoli. Sisälle puhtauteen verrattuna se on aika kehno.
allekirjoittanut

Tepi84

Mä en taas tykkää Sisälle puhtauteen biisist yhtää. Tyttö heikolla on aivan loistava biisi. Siin on sitä vanhaa meininkii :) Kun taas Sisälle biisi.. se ei vaa kolahda. Ei saa mus oikee mitää tuntumaa.
Mut huonoin biisi on hemi. En tykkää siitä.
Haza haza

[tuuli]

Onhan siinä vanhaa meininkii, mutta siinä häiritsee se, että se on kuitenkin uusi kappale, ja ei uudessa kappaleessa voi olla niin legendaarista ja sitä samanlaista vanhaa meininkiä.. Tai ainakin tuo ajatus häiritsee.
allekirjoittanut

Tepi84

No joo o. Mut mun mielest on hienoo et pojat viel sentää tekee välil sen tapasii biisei. No onhan toi totta kyl mitä sanoit. Mut silti muhun se iskee paremmin ku Sipen tekemä biisi. Ehkä mä en anna vaa arvoo Sisälle puhtauteen biisille just sen takii ku Toni on tehny tähänki asti kaikki biisit, ni sit ku joku muu bändin sisäl tekee biisin, ku se ei kummiska sit kuulosta mun mielest enää apikselt :( Hyvin taas selitetty.. mut varmaa ymmärrätte mitä tarkotan. Eli varmasti ois tullu mun mielest parempi biisi jos toni ois tehny sen toisenki biisin :) Vaikka onhan Toni sanonu jossain haastikses joskus et saa muutki niitä biisei tehä ku se  ;D Mutta mun mielipide on tosiaa se et jos joku muu tekee biisin ni se ei enää kuulosta apulannalta. Ehkä vähän hölmöö sanoo noin. Mut...
Haza haza

Painkiller

LainaaEhkä mä en anna vaa arvoo Sisälle puhtauteen biisille just sen takii ku Toni on tehny tähänki asti kaikki biisit, ni sit ku joku muu bändin sisäl tekee biisin, ku se ei kummiska sit kuulosta mun mielest enää apikselt :( Hyvin taas selitetty.. mut varmaa ymmärrätte mitä tarkotan. Eli varmasti ois tullu mun mielest parempi biisi jos toni ois tehny sen toisenki biisin :) Vaikka onhan Toni sanonu jossain haastikses joskus et saa muutki niitä biisei tehä ku se  ;D Mutta mun mielipide on tosiaa se et jos joku muu tekee biisin ni se ei enää kuulosta apulannalta. Ehkä vähän hölmöö sanoo noin. Mut...

Jos et olis tiennyt et se on Sipen biisi, niin olisit siis eri mieltä? Musta on hassua jos joku ei tykkää jostain biisistä ja perustelu on se kun se ei ole Tonin biisi :P

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.