Sipen lapsuuden haave toteutuu..

Aloittaja Riitu, toukokuu 04, 2003, 06:24:51

« edellinen - seuraava »

Lerppa*

No 100 A6 arkillista... Kirjoitin sen käsin sellaseen skidiin kirjaan minkä olin joskus nitonu itte, en siis mitään hirveän paksua kirjoittanut, sellanen pienimuotonen fantasiatarina :)

Lerppa

Muttajoo... Ehkäpä multa puuttuu se kirjailijan luovuus, tuskimpa se ammattilaiselle rasittavaa on 8)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Punaisella ainakin on mukavan kuulosia haaveita. ;)
Kumpa mullakin olis tollasii haaveita :-/

punainen

Kyl sul varmaan on jotain haaveita! Ennen mulla ei ollu mitään hajua mitä sitä isona vois tehä,mut nyt joka päivä näyttää selkeämmältä se tie mitä mun pitäis kulkee:eli päästä auttamaan ihmisiä ja toteuttamaan itseään luovasti niin et muutki vois nauttii siitä!

Vilkku

Mulla on nykyään huomattavasti selkeämmät visiot siitä mitä en tahdo tehdä kuin siitä mitä tahdon :) On noita keittiöhommia tullu tehtyä sen verran liikaa että niistä ei mulle ammattia saa ;)

Kirjoittanut olen koko ikäni ja siitä kovasti pidän, se on minunkin haaveeni että joskus vielä kirjoittaisin kirjan.

Tarkoituksena olisi lukion jälkeen hakea lukemaan viittomakielen tulkiksi. Mutta siihen on aikaa vielä päälle vuosi, että ehdin kyllä miettiä vielä monia vaihtoehtoja.
[ -You should see my scars- ]

Wirtabiuha

Mäkin tykkään kirjottamisesta... se on vähän niinku tapa purkaa ahdistusta, niinku basson soitto ja biisien kirjotteleminenkin...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Onhan niitä monia eri tapoja, mikä kullekkin sopii :) Mä saan ahdistuksen pois soittamalla kitaraa tai bassoa tai sitten valo/videokuvaamalla. ;)

jouhu

Mäkin saan ahdistukseni pois myös kirjottelemalla, mutta ei siitä kuitenkaan ammattia tule....varmaan. Mä tykkään kirjottaa käsin...jos kirjottaa koneelle, niin musta se ei tunnu luontevalta, tai siis... En mä osaa selittää sitä.

No, kyllä mä oon haaveillu kiven hiojaks, mutta, kun ei sillä tienaa mitään. Paitsi jos rupee hiomaan hauta kiviä ja niitähän mä en rupee tekee. Mä aattelin ihan harrastus pohjalta hiomaan sellasii kvi koruja. Niitä sitten vois antaa kavereille lahjaks ja silleen. :)

punainen

Kivenhioja,kuulostaa mielenkiintoselta...on paljo aloja jota en oo ees ottanu huomioon mahollisina ammatteina :) stressin voi hyvin purkaa luovaksi toiminnaksi! Päiväkirjan kirjottelu,lyriikoiden tekeminen,piirtäminen,basson soitto,maalaaminen ja musan kuuntelu on mun tapoja purkaa pahaa oloa tai sitten itken,se on kans helvetin hyvä tapa saada paha olo pois.

Ronjaronjanen

Monet kirjailijat on mielenvikaisia, hoo..
Kirjottaminen on kyllä oikein mukavaa puuhaa, mutta vihaan sitä jos on pakko kirjottaa (siis vaikka koulussa)
Mä kävin joskus kansallisoopperan kulisseissa ja siellä oli aivan ihanaa. Jengi vaan vähän maalaili jotain lavasteita ja vähän surruutteli ompelukoneella sellasia ylihienoja pukuja..se oli niin rentoa, kellään ei ollut mitään kiirettä ja kaikki ne ihmisetkin oli sellasia persoonallisia ja mukavia. Sinne olis hienoa päästä, teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen.. :)

Wirtabiuha

Jos nyt sipeen palatakseni kysyn että kuinka moni on kuullut sen radio citylyä tulevan sipe - anssi kela ajetaan kovaa mainoksen...? siis siinä mainostetaan jotain kisoja missä ne on ajamassa...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Kyllähän tuo on tullut lähes jokapäiväisesti kuultua ;) Ei sillä että kuuntelisin Radio Cityä paljon.. mutta ;D

Katja

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.