Sipen lapsuuden haave toteutuu..

Aloittaja Riitu, toukokuu 04, 2003, 06:24:51

« edellinen - seuraava »

Riitu

on kivaa, että sipe pääsi toteuttamaan haavensa.. ajamaan siis f 3(ko? en ihan varma). :) toivottavastise on sipelle kokemisen arvonen..  :D
turvallista matkaa helvettiin..

Snake

nii Simo rallikuki :)Mutta tulihan Tonistakin rokkitähti...Tuukkahan halus olla poliisi  ;)
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

hairiq

mä halusin pienenä ampua ihmisiä
ja juosta puskissa.  ;)
musta óis tullu hyvä kaveri osamalle. ::)
missäköhän hän on?
näin yhden samannäköisen
kahvilassa damissa viime talvena.
nykyisin en pidä aseista..;)

nyt haluaisin muuttaa ulkomaille. 8)
vilkku lähtee välivuodeksi mukaan. ??? :D
otetaan kämppä ja duuni jo netistä,
paikka on kaukana täältä ja
asutaan siellä. ;D
eiks jee?

*tuuli*

niin sipestä tulee vielä kovemman luokan kuski... tai no, sehän on jo. ;D toivottavasti munki unelmani tulevana rock tähtenä toteutuu... haluun samaan mihin apiski; yli kymmenen vuotta kasassa!

Lerppa

Kyllähän ne haaveet toteutuu jos ne toetuttaa! ;)
Senkin tähden voin nostaa hattua Apiksen pojille :) vaikkei Tuukasta sitten poliisia tullutkaan, mutta kaipa se ohjaajaksi halusi kuitenkin.

Musta on ärsyttävää kuunnella tällästä: "Mä haluisin olla laulaja!"siten se odottelee jotain kykyjenetsijää eikä tee asian eteen mitään... MUR!!!
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

rautalintu

Kaiken voi saada, jos vain tarpeeksi yrittää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

niimpä.kunpa vain tietäisin mitä elämältäni todella haluan.ja löytyisi vielä tarpeeksi itseluottamusta ja uskoa. niitä yritän kasvattaa itseeni niin eiköhän munki haavet voi toetutua.

Lerppa

Empä mäkään sitä ole kauaa tiennyt :) Vuoden tai pari vasta, vaan kyl on tolkuttoman itsevarma olo kun tietää mihin pyrkii :) Ahh... :D (vaikka kyllähän sekin olo aina välillä kaatuu... ehkä liiankin usein välillä..)

jouhu

Mä tiedän kohtalaisen hyvin mitä mä haluun tehä isona, mutta en oo mitenkään varma. Alle vuosi aikaa päättää mihin menee jatko opiskelee...*irvistelee* Mä en vaan tiedä onko se mun ala se mihin mä haluaisin.

Mutta sehän on ihanaa, kun löytää sen oman juttunsa ja haluu tehä sitä eläke päiviin saakka..:) Puhun tästä Sipen haaveen toteutumisesta...

KatjaRock

minä olen 20 enkä vieläkään tiiä mikä minusta tulee (: opiskelen sosionomiksi ja valmistun sitte ku sen aika on, mutta jaksaako sitä hommaa sitte tehä sen 40 vuotta?  :-/

mutta ei paineita, aika näyttää.
Time goes on, I wont.

emmi

mulla ei oo minkään näkösiä haaveita että mitä mä haluisin tehä.
opiskelen tällähetkellä pukuompelijaks,mutta tuskin jaksan ommella vaatteita koko elämän..
ehkä musta tulee joku spurgu joka asuu sillan alla  :D
älä tunnusta jos sattuu

salza*

minä haluan olla ammatiltani nuorisotyönohjaaja, mutta haluan myös kirjoittaa kirjan.

Lerppa

Mä kirjotin kasiluokan välipäätöstyöks kirjan... Oli aika helvetin iso homma... ei kannata ;D noei, ehkä se olis helpompaa jos sen tekee vapaaehtosesti...?

salza*

mitenkä paksun kirjan kirjoitit, lerppa?

punainen

mä taas haluisin isona rokkitähdeksi ;D tai musavideo-ohjaajaks niinku tuukka. tai sitten muotisuunnittelijaks,opettajaks, kätilöksi,kuvaajaks tai FBI-agentiksi. ja olis kiva saada perustettua oma yritys. sen ainakin tiedän et haluun tehdä jotain luovaa tai sitten auttaa ihmisiä jotenkin.

nyt munkin pitäs pian päättää missä jatkan opiskeluani kun ysiluokkaa käyn. ennen meno lukioon tuntu päivän selvältä.mut ei enää...no täytyy kattoa mihin elämä mut vie!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.