ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

emmi

kyllä mustakin on kivaa että mulla on netissäkin kavereita.
elän kaksoiselämää :) heh...
älä tunnusta jos sattuu

salza*

mä pidän kans näitä tyyppejä täällä ihan netti-kavereina koska näille on tullu kerrottua kaikkee ja oon näitten kans tässä jo kohta parisen vuotta varmaan jutellu täällä.

kyllä sä ehkä se jätkä tajuat sitte joskus ku joku oikeesti merkittävä henkilö sun elämässäs siirtyy tuonpuoleiseen, että miltä se tuntuu.. jos sulla nyt on semmosia ihmisiä..

Lerppa

Se on kiva kun tää on tällainen pieni yhteisö, tääl on toisten mielipiteillä väliä kun melkeen tunnetaan, mutta menepä jonnekkin isoon mestaan niin siellä kestää vähintään 3vuotta ennenkuin tunnet sitä vakiojengiäkään... siellä käy kaikki ihmeheebot joista et tiedä mitään.. mitä sellasten mielipiteet kiinnostaa kun ei tiedä mitä tyyppi muutoin ajattelee :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Minkälainen ihminen on läheinen ihminen? Jos nyt käy esim. sukulaisten luona justiin sen yhden kerran vuodessa tietämättä juurikaan edes niiden asioista mitään niin voiko silloin käsi sydämellä väittää niitä läheisikseen? En tiedä salzan vaarisuhdetta - saattaa olla läheinenkin - mutta sitä minä ihmettelen kun koko porukka täällä ottaa aina rajusti kantaa kaikkiin asioihin.

Ne tyypit joita te näätte koulussanne; entä jos he eivät olisikaan juuri sinun koulussa? Et olisi koskaan tavannut heitä etkä välittäisi heistä, eikö niin? Jos yksi heistä kuolisi, minkälaisia tunteita se herättäisi? Kai se olisi vähän eri asia mihin se kuoli, mutta yhtä kaikki minä en ainakaan tuntisi mitään. Vaikuttaako se jotenkin olennaisesti elämään? Sen sijaan esimerkiksi vanhemman tai sisaruksen kuolemasta varmasti jokainen, myös minä, järkyttyisi.

Ja mitä tunteisiin tulee, minulla on hyvinkin tunteet! En vain ole millään tavalla pinnallien ihminen ja sano mitättömyyksiä. Mitä minun sitten pitäisi sanoa ettette aina vetäisi hernettä nenään kaikesta? Käsittääkseni tämäkin on keskustelufoorumi, jossa on sananvapaus. Minun postieni tarkoitus on nimenomaan herättää keskustelua monista erilaisista asioista - EI haukkua toisia - vaikka käytänkin provosointia useasti menetelmänä.

Virtahepo:
Minä en ole mikään puujumala tällä boardilla. Minusta ei tarvitse tykätä eikä mielipiteitäni tarvitse kannattaa. Minä haluankin, että kaikki muodostaisivat oman mielipiteensä asioista ja sellainen tasapaksu sovinnaisuus siirtyisi.

virtahepo

Ai et vai?! Minä ihan luulin..

Ronjaronjanen

Mäkin olen tosi pahoillani Salza sun puolesta, mun oman vaarin kuolemasta tulee kohta vuosi ja mun mummo pääsi juuri sairaalasta kun se sai vähän aikaa sitten sydänkohtauksen.
Ja sanoi Se Jätkä mitä tahansa niin kyllä mä ainakin ihan aidosti haluan ottaa osaa tai vähintäänkin tuo pistää ajattelemaan, että mikähän se oikeastaan olikaan elämässä tärkeää.

Ja Se Jätkä, oletko kuullut että eri ihmisille on eri arvot tärkeitä elämässä. Kerrassaan paskamaista tulla mussuttamaan siitä jos joku suree kuollutta vaariaan.

rautalintu

Ei minuakaan vältämättä kauheasti hetkauta jos jonkun esim. tässä tapauksessa vaari kuolee. Tottakai kuolema on aina surullinen asia, mutta kun en tiedä salzasta tai hänen vaaristaan mitään, ei se mua niin kosketa.
Mutta kyllä kai se on kiva huomata, että joku välittää vaikka vain sanomalla "otan osaa". Ei kai siinä mitään pahaa ole, vaikka henkilö, jolle tuon sanoo on joku lähes vieras ihminen.

Tuosta koulukaverijutusta. Se jätkää ei varmaan haittaa, jos joku hänen koulussaan olevista tyypeistä kupsahtaisi. Ei minuakaan, jos en tuntisi tätä tyyppiä. Mutta kun oli tämä pommi sillon Myyrmannissa, siinä menehtyi kaksi meidän koululaista tyyppiä, niin kyllä sillon joka toinen henkilö käytävillä näytti siltä, että purskahtaisi itkuun millä hetkellä hyvänsä. Koko koulussa oli hirveä synkistelyviikko. Oli se kyllä minunkin mielestäni aika järkyttävää, vaikka en tiennyt henkilöitä kun nimeltä ja tunnistin kasvoista.

Riippuu tietenkin henkilöstä, että tiesikö häntä edes kukaan siellä koulussa ja tietenkin myös kuolinsyystä, kuten Se jätkä sanoi. Jos minä jostain syystä kupsahtaisin nyt jossain vaiheessa, niin varmasti kukaan ei välittäisi, jos edes huomaisivat mitään (siis koulussa), koska ei mulla ole siellä kavereita. Kukaan ei tiedä mun nimeäni tai mitään muutakaan minusta. Ei se sillon niitä liikuttaisi mitenkään.

En tiedä selviääkö tosta mun pointtiani. En edes tiedä mikä se on? Mä en yleensä koskaan saa mitään järkevää ulos suustani. Okei, sen sijasta että jauhan täällä lisää paskaa, taidan mennä nukkumaan, kolmen tunnin yöunet ei ihan taida riittää.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

salza*

kyllä mä ainaki luulen löytäväni rautalinnun pointin.  ;)

se jätkä, no sanotaanko että vaari on ollut mulle pienestä nappulasta asti lähes yhtä tärkeä ja läheinen kun oma isäni. ja sen menettäminen todellakin sattuu.. (mutta sitten nussitaan pilkkua, sillä ethän sinä voi tietää kuinka läheinen olen isäni kanssa ja etc..ja etc..)

Lainaa
Jos minä jostain syystä kupsahtaisin nyt jossain vaiheessa, niin varmasti kukaan ei välittäisi, jos edes huomaisivat mitään (siis koulussa), koska ei mulla ole siellä kavereita. Kukaan ei tiedä mun nimeäni tai mitään muutakaan minusta. Ei se sillon niitä liikuttaisi mitenkään.

Tervetuloa kerhoon rautalintu! Olisin voinut kirjoittaa juuri tuon saman tekstin itsestäni. En ole viitsinyt edes vaivautua hankkimaan kavereita kaikista meidän koulun idiooteista, heillä kun ei tule olemaan edes mitään tulevaisuutta. Uskomatonta minkälaisia asenteita heilläkin on! En nyt viitsi alkaa puimaan niitä tässä sen enempää, mutta inhottavaa kuitenkin.

jouhu

Meidänkin koulussa on täys kusipäitä täynnä! Mulla on vain yksi tosi hyvä ystävä ja on sitten pari ihan kaveria vaan. Muut ovatkin sellasii joista mä en välitä....tai yritän olla välittämättä.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.