ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

jouhu

Salza, otan osaa! Toi on tosi rankkaa tosiaan....

Se jätkä! Kai sitä voi pitää hauskaakin elämssään ja tälläkertaa se muodostuu mm. testejä tekemällä. Ei ihminen luonteelleen mitään mahda.

salza*

jouhu

eipä mitään. Tottakai mä olen ihmisten tukena, kun heillä on vaikeat hetket elämässään.

salza*

se on hyvä että on sinunlaisia ihmisiä vielä. :)

Ihmiset kuoleen, sotia syntyy ja shit happens. Nyt taas herätän paljon vihaa tällä boardilla sanomalla, että minua ei haittaa oikeastaan yhtään ihmisten kuoleminen. Get over it!

Minusta ei ole mitään järkeä pilata kenenkään muun elämää murehtimalla tuollaisia, ei oman eikä muiden. Sitten sitä järjestetään psykologit ja kriisiavut paikalle kun meijän pikku Fifi kuoli! Nyt itkettää sitten kaksi kuukautta putkeen ja jää työtkin tekemättä!

Ei sentään, minun äitini isä kuoli tuossa kesällä, eikä meiltä ollutkaan hautajaisissa muuta kuin äitini. So what? Eihän kukaan meistä edes ollut nähnyt sitä kuin jotain kerran elämässä. Sillä oli mennyt oma firma konkurssiin, se oli eronnut ja mennyt uusiin naimisiin ja elämänsä lopun vietti käytännössä kasvina jossain sairaalassa. Olisi pelkästään tekopyhyyttä väittää sen jotenkin koskettavan minun elämääni. Velat saatiin sentään ravistettua pois. Luonnossa tuollaiset olisi karsiutuneet pois aikapäiviä sitten. Mitä ihmeen järkeä on pitkittää kärsimyksiä tässä elämässä keinotekoisesti hienoilla teknisillä laitteilla ja lääkkeillä?! Minä en todellakaan haluaisi elää missään vanhainkodissa vaipoissa ja toisten riippakivenä!

Harakka

Pohdittiin tässä äsken kultani kanssa että oletpa sinä harvinaisen tyhmä (Se) Jätkä.. :D

Jos sua ei haittaa yhtään ihmisten kuoleminen niin jos vaikka alotettais sitten susta, sopiiko? Kuten sanoit, get over it eli jos sitä vois tässäkin vähän soveltaa, että napsastais sinut pois päiväjärjestyksestä. Mitäs mieltä olisit tällaisesta järjestelystä? Luulenpa että moni muukin tykkäisi :)

KristalliEnkeli

se jätkä --> äskeisen kommentin oisit voinu pitää ihan omana tietonas....v*ttu sä oot välillä raivostuttava!!... *AAARGGH!!!*  ....

harakka --> joo! mä ainakin pitäisin ajatuksesta juuri tällä hetkellä...v*tuttaa nyt niin paljon toi pelle!
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

salza*

se jätkä, tuo sun tekstis kertoi jo aika paljon susta.. (vaikka sä varmaan seuraavaan viestiin kerroit et se oli läppää..)

toisille kato ehkä merkkaa enempi omat isovanhemmat! toisia ehkä kiinnostaa että miten ne voi ja todellaki toiset menee ehkä niitten hautajaisiin vaikka ois kuinka vähän nähny koska kyseessä on todellaki oma isoisä!  

*tuuli

salza--> mäkin olen pahoillani. ei ole mullakaan se hetki lähellä että vaari häipyy.  :-[

*tuuli

tarkoitin että kaukana eikä lähellä.

Aito välittäminen on aika eri asia kuin tekopyhyys. En edes yritä väittää ottavani osaa jonkun satunnaisen netissä surffailijan elämäntilanteeseen. Mitä se oikeastaan edes tarkoittaa? Mennään kertomaan äidille, että jonku nimimerkki "salzan" vaari on kuollut jossakin päin Suomea? Epäilen vahvasti ettei kukaan uhraa ajatustakaan koko asialle!

Onko muka kuolema sitten maailman kamalin asia teidän mielestänne? Eikö paljon pahempaa olisi olla onneton ja viettää epämielekästä elämää?

jouhu

Ehkä SULLE, se jätkä, ei merkitse salzan ukin kuoleminen...., mutta mitäs sanoisit jos sun paras kaveri tai elämäsi merkittävin ihminen kuolisi? En usko, että ottaisit kuolemisen ihan noin päivän selvänä asiana...enää sillon.

emmi

kukas käy laittamassa se jätkän pois päiväjärjestyksestä? mua einakaan haittasi yhtään vaikka koko jätkää ei oliskaan.
ja niinku joku jo tuol sano ni epäilen että jos joku se jätkän tosi läheinen ihminen kuolee niin luulenpa että kyllä se jotenkin liikuttaa sua...
älä tunnusta jos sattuu

virtahepo

Hmm.. Mietityttää kovasti että se jätkästä saa ihan älykkään ja pohdiskelevan ihmisen kuvan, mutta noi äsköset kommentit sai kyllä sen kuvan horjahtamaan aika kiviseksi.
Et ole tainnut itse menettää yhtään tärkeää ihmistä kun ajattelet noin. Onko sinulla edes läheisiä ihmisiä?? Jos on niin luulisi ettet voisi kuitata heidän kuolemaansa vain "get over it" sanonnalla. Vai??
Ja ethän sinä voi tietää olivatko salzan ja hänen isovanhempansa välit oikeasti läheiset vai vaan kulissit. Kaikille ei elämä ole vain yhtä kulissia.
Se on taas eri asia että mitä merkitsee osan otto netin välityksellä ihmiselle jota ei edes tunne, mutta mun mielestä on ainakin kaunista sanoa jotain vastaavaa ennemin kuin alkaa arvostelemaan ihmisiä tekopyhyydestä.

KristalliEnkeli

LainaaEn edes yritä väittää ottavani osaa jonkun satunnaisen netissä surffailijan elämäntilanteeseen.

Ei me täällä olla täysin tuntemattomia, vaan tämä on tällainen "nettikaveruus-suhde". kyl mä ainakin aidosti välitän näist ihmisistä täällä, eityisesti niistä jotka viettävät täällä usein aikaa:)....ihmisiä me ollaan kaikki ja meillä on tunteet; paitsi sinulla se jätkä
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.