ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

*tuuli

jouhu-> anteeksi tyhmyyteni mutta en tajua tuota minkä äsken sanoit?

Wirtabiuha

jouhu ilmeisesti tarkottaa sitä kun sen henkinen ikä "on" 35 tai jotain... Katos, jos sä jouhu esim. oot mielummin tyynysotaa kun luet lehtiä, niin se laskee ikää ja jos sä et äänestä ja kaikki tämmönen - hehee olen pieni- touhu auttaa olemaan yhtä vajaa kuin minä!!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

"Testaa oletko mustasukkainen", "Testaa oletko pihi", "Testaa oletko iloinen"

No voi turhuuden päivät! Ikäänkuin joku nyt ei tietäisi olevansa pihi tai luotettava ystävä! Vielä kun kysymyksetkin on tyyliä "Jos ystäväsi pyytää sinua pitämään salaisuuden, kerrotko sen eteenpäin?", lopputuloksen ei pitäisi olla kamalan suuri yllätys. Mitä tulee tähän "henkiseen ikään" niin sanoisin, että kai ylipäätään tuollaisten testien tekeminen kertoo jotakin henkisestä iästä. En ole ainakaan kuullut yhdenkään neljäkymmentä-vuotiaan pohdiskelevan omaa "henkistä ikäänsä".

virtahepo

Tässä kun luin muutamia teijän testituloksia niin aloin miettimään että ketä te kaikki yritätte kusettaa?? Eniten varmaan itseänne. Jotenkin huvittavalta kuulostaa että kaikki teistä on jotain kolmekymppisiä henkiseltä iältään,mikä ei kyllä näy teidän viesteistänne ilmi.
Joko minä olen todella väärässä teidän suhteenne tai sitten kyseiset testit on aivan naurettavia tai te ootte aikamoisia kusettajia.

jouhu

No, musta ne on aika paljonkin harhaan johtavia, ne testit. Siellä jossain lukee, että ne testit ovat hyvin tarkkoja eivätkä petä ollenkaan. Kun mä olen tehnyt niitä testejä ja saanu tuloksen, niin ei oo ollenkaan mun tyyppinen ihminen ollenkaan. Ihan harhaan johtavia testejä ne on.
Mutta onhan niitä kiva tehä ajankuluks...

*tuuli

Luulen ettei kukaan täällä tee noita testejä sen takia että saisi todella tietää henkisen ikänsä, kuolin päivänsä, massateini prosenttinsa yms... vaan ihan ajan ja huvin vuoksi.  ;)

Vilkku

Minusta on enemmänkin hassua, että joku ajattelee, että ottaisin testitulokset jotenkin absoluuttisina faktoina. Tykkään tehdä niitä juuri sen huvin takia, että itse toki tiedostan millainen olen, ja usein testit väittää aivan muuta. Ajankuluahan nuo ovat.

Ja henkisestä iästä, eihän mun henkinen ikäni varmasti oikeasti olekaan 32. Eihän mitään voi määrittää kymmenellä kysymyksellä, jotka ovat "katsotko uutiset joka päivä?" -tyylisiä.

Mikä siinä nyt on kun sitäkin pitää kritisoida että jotkut tykkää ajankulukseen tehdä hauskoja testejä ? Ei kukaan varmasti tuloksia kirjota sillä perusteella, että "kattokaa nyt kaikki kun kone kertoi mulle että henkinen ikäni on 32".
[ -You should see my scars- ]

virtahepo

Vilkku--> Ei sitten kai, mutta siltä se vaikutti

jouhu

Joo, tuulille tiedoksi, että mä kävin tekee sen henkinen ikä testin, niin mä sain siitä 30- vuotta. Niin sanoi leilkilläni, että miten saisin sen mun oikeeseen ikääni, siis 16- vuoteen. Ja olin olevinani järkyttny kuoliaaksi....

KristalliEnkeli

mä luulens kans et moni teki noi testit ihan huvikseen, ei must tääl monikaan ole niitä tuloksia tosissaan ottanut. jengi täällä vitsailee tuloksillaan..
mut, hei, ei viitsisi kinastella näin hölmöstä asiasta....;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

juu riita poikki ja voita väliin!

jouhu

Joo, voita ja pikkasen kurkkuu ja juustoo, salaattii...

rautalintu

Se Jätkä, löysää vähän sitä pipoasi. Tai hanki kalsarit, jossa on suuremmat jalanreiät?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Ronjaronjanen

Kyllä mä luulen että useimmat ihmiset kirjottaa tännekin ihan ajan ja huvin vuoksi. Pitäisikö kaikella tekemisellä olla jokin suuri merkitys. Mä tykkään ainakin tehdä aivan turhan päiväsiä asioita ja mun elämä on paljon kivempaa kun revin niistä kaikista turhuuksista jotain hauskuutta itselleni  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.