ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Eihän nyt kukaan tollasia testejä tosissaan voi tehä! Ne kysymyksetkin on sellasia! Ja mitä näihin viesteihin tulee ni tääkin on vaan tylsyyden tappamista ja ihan läppä pohjalta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

Lainaa"Testaa oletko mustasukkainen", "Testaa oletko pihi", "Testaa oletko iloinen"

No voi turhuuden päivät! Ikäänkuin joku nyt ei tietäisi olevansa pihi tai luotettava ystävä! Vielä kun kysymyksetkin on tyyliä "Jos ystäväsi pyytää sinua pitämään salaisuuden, kerrotko sen eteenpäin?", lopputuloksen ei pitäisi olla kamalan suuri yllätys. Mitä tulee tähän "henkiseen ikään" niin sanoisin, että kai ylipäätään tuollaisten testien tekeminen kertoo jotakin henkisestä iästä. En ole ainakaan kuullut yhdenkään neljäkymmentä-vuotiaan pohdiskelevan omaa "henkistä ikäänsä".

älä ota sitä vakavasti... ;D

jouhu

Eikö se jätkällä ole huumosrin tajua? Vai miks kaikki pitää ottaa, niin kuoleman vakavasti?

salza*

ei puhuta kuolemasta. liian arka paikka mulle..

KristalliEnkeli

salza --> en haluaisi udella, mutta miksi se on sinulle niin arka aihe?...ei ole pakko vastata
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

No niin nyt täällä sitten tulee taas kaksi sivua tekstiä siitä kun Se Jätkä on niiiiiin vakava ja huumorintajuton. Alright, ehkä minä nyt vähän pilailin tuossa jutussa, mutta kyllä siinä on totuuden siemen.

Olen kyllä vähän melankoliaan taipuvainen ja vihaan sellaisia kikattavia teinejä joiden elämä on kuin vaaleanpunainen pehmonalle. Mikään liika ei ole koskaan hyväksi. Minä luokittelisin useimmat "hauskat" jutut ihan levottomuuden puolelle. Mihinkään ei osata enää suhtautua vakavuudella, kun yhteisö ei pidä "semmosista kuivista kalkkiksista". Tämä näkyy juuri menestymisessä yleisesti elämässä. En toki vähättele ystävien merkitystä, mutta se saattaa olla hieman erilainen sukupuolten välillä. "Siis mitäh!? Teitsä jotai vitun läksyjä perjantaina!? Ei noista niinku tajuu Erkkikää mitää. Ihan ufoo, emmä jaksa tämmöstä ku sieltä tulee joku leffaki."
- No ei varmasti olekaan helppoa jollei ole opiskellut ja lukenut kappaleita kotona. Ei tehtävä ole vaikea, mutta oma asenne vaikeuttaa sitä huomattavasti.

Ronjaronjanen

Se jätkä, olen kyllä kanssasi samaa mieltä noista kikattavista teineistä. Mutta tuosta saa sen kuvan että me olemme mielestäsi myös samanlaisia teinejä, koska teemme "turhia" asioita. Oma keskiarvoni koulussa on ollut aina yli yhdeksän ja silti teen testejä, katson elokuvia jne. mutta samalla huolehdin myös siitä että koulu sujuu hyvin. Voi katsos elää siinä välimaastossakin. Voi osata olla vakavissaan ilman että olisi sitä kokoajan.

KristalliEnkeli

No voi yhden kerran Ronsku! Pitääkö sinun ottaa kaikki aina niin itteesi? Jos vaikka sanon, että nuoret ovat tyhmiä niin Ronsku on ensimmäisenä haastamassa "Haukuitsä mua tyhmäksi, vai?"
Sanotaan, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

*tuuli

hahhahhahhahhahhahahahahahahaaaa...haa... ööh... siis kiva sanonta.  ;D

Ronskuu

Se Jätkä:
No hohhoijaa. Mitähän sulle pitäisi sanoa että et keksisi jotain mistä valittaa. Voisin väittää että siinä missä mä sun mielestä otan asioita itseeni, sä otat kaiken ihan liian tosissaan.

Totesin viestissäni että sain sen kuvan sun jutuista että me ollaan mielestäni typeriä teinejä kun tehdään asioita jotka olet ilmeisesti mielessäsi luokitellut typerien teinien jutuiksi. Näin ollen halusin vain tuoda esiin että mielestäni voi tehdä teinien juttuja ilman että on typerä.
Ja mä en todellakaan sanonut että "mitä, haukutsä mua typeräksi teiniksi?!"
Ja aivan, kyllä minä olen teini, enkä sitä ole kieltänytkään. Lähinnä halusin vain varmistaa että onko olettamukseni siitä että pidät meitäkin typerinä teineinä oikea..
Mutta hei, älä nyt taas suutu mulle. En halua riidellä.
Ei vaan taaskaan ilmeisesti ymmärretä toisiamme oikein.

KristalliEnkeli: Kiva että joku on mun kanssa samaa mieltä  :)
Kiitos sulle siitä. Nyt en vaivu täysin epätoivon alhoon tuntiessani itseni typeräksi kun se jätkä selittää taas niin viisaita.. ;)

ronskuu

Lainaaollaan mielestäni typeriä teinejä kun tehdään asioita jotka olet

Ja minä en osaa taas kirjoittaa, eli tossa pitäisi lukea että "ollaan mielestäSi typeriä teinejä kun..."

salza*

kristalliEnkeli: juu, saa kysyä. mun vaari kuoli maanantaina ja se on ollu mulle penikasta asti aivan helvetin tärkeä ihminen, että siks ku  joku mainitsee kuoleman ni tulee kylmät väreet..  :'(

ja se jätkä ei nyt millää pahalla mutta mä en ainakaa huomannu sun tekstissäs niinkään huumoria..mutta onhan se niin että me ihmiset ollaan erilaisia että annetaa vaan olla.

KristalliEnkeli

voih, salza, mä otan osaa. mun mummo kuoli vähän aikaa sitten, joten voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. tosin jokainen ihminen suhtautuu kuolemaan eri tavoin...yritä jaksaa
<3:llä KristalliEnkeli

salza*

KristalliEnkeli~pakkohan se on vaan yrittää jaksaa ja olla mummulle tukena. ne oli vaarin kanssa naimisissa sentään 53 vuotta! ja sitä ennen seurustelivat monia vuosia...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.