Lohikäärmeet yms...

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 02, 2003, 09:16:50

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

Rohkenin täs aloittaa taas uuden keskustelun, joka toivottavasti tuottaa tulosta;
eli mitä mieltä te olette ns. taruolennoista kuten lohikäärmeet ja yksisarviset?

Mä ite kerään kaikkee lohikäärmejutskaa, mun lemppariesine on semmonen pieni tinalohikäärme jolla on käsissään kaks kristallipalloo, se on soma   :)
Tykkään myös piirrellä taruolentoja, niis voi käyttää mielikuvitusta. Vähän aikaa sit piirsin naispaholaisen joka on puoliks käärme, ja siit tuli aikas magee vaikka ite sanonkin  ;D

niin, siis nyt olisi teidän puheenvuoronne, olkaa hyvät
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Vilkku

Onhan nuo mukavia mutta ei mulla oo sinänsä mitään mielipidettä oikein. Siis eivät mitenkään erityisesti liity omaan elämääni. Paitsi että maalasin äskettäin taulun jossa metsän siimeksessä pieni keijukainen ojentaa yksisarviselle omenan. Sen nimi on Mahdottomat kohtaa.
[ -You should see my scars- ]

virtahepo

En harrasta taruolentojen piirtämistä tai keräilyä tai mitään muutakaan, mutta kävin kyllä henkevän keskustelun dinosauruksen kanssa yks päivä.. Lasketaanko ne taruolentoihin..?

KristalliEnkeli

Vilkku, "meidän pieni taiteilijamme" --> toi kuulostaa hienolta teokselta, osuva nimi...olen ylpeä sinusta  :)

virtahepo --> sovitaan että dinosauruksen kanssa jutustelu lasketaan mukaan...

Vilkku

Tietenki dinosaurukset lasketaan :)

Katotaan nyt kunhan tuo taulu kuivuu jos siitä saisi hyvän kuvan nettiin. On siitä nytkin yksi mutta se on otettu just valmistumisen jälkeen niin medium kiiltelee vielä kuvassa inhottavasti. Pääsette sitte kattomaan millasia minä tuhertelen :P

KristalliEnkeli

Vilkku --> mä ainaski odotan innolla taulusi kuvan julkistamista
*jää odottelemaan*

Wirtabiuha

Kyllä mä diggailen kaikista myyteistä ja taruolennoista, erityisesti just lohikäärmeistä ja ykssarvisista, onhan ne kentauritkin ihan kivoja  :D ;D ;)

Vilkku --> juu, odotan innolla!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

*tuuli

Niin no... fantasia ei kauheasti kiehdo... mutta kun pidän piirtelemisestä ja kaiken maailman taiteilusta niin voisi kai tuommoisen jonkun sortin taruolennon piirtämistä kokeilla... :)

vilkku-> mua alkaa hävettää kun mä nään toisten töitä kun ne on aina niin paljon hienompia kuin omat.... ;)

voiko tänne muka jollain tapaa laittaa kuvan? tai jos voi niin 'vieras' ei varmaankaan voi....:(

Ronjaronjanen

Fantasia on tavalla tai toisella hyvä pakopaikka kun liika todellisuus alkaa kyllästyttää. Ja kyllä mä ainakin uskon metsänpeikkoihin  ;D ;D

virtahepo

Fantasia on pakopaikka toisille. Mutta entäs sitten kun fantasiasta tulee todellisuus ja dinosaurukset alkaa elää..? Minne sit paetaan??

Lerppa

Fantasia on tosiaan siisti maailma, sinne on välillä kiva mennä totuutta piiloon... mutta en mä tahtois fantasiaa todeksi, en sitten millään... vaikka pienenä tahdoinkin lemmikki lohikäärmeen :D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Aivan. Minä en tahdo sitä todeksi!

*tuuli

niin no... oishan se toisaalta kivaa pomppia jonain kolmen senttimetrin mittaisena blondina pitkähiuksisena sinisilmäisenä (tarkat kriteerit ;]) keijukaisena ja lauleskella ja soittaa harppua... tai siis jotain pieni kokoista itse rakennettua harppua muistuttavaa..... ;)
mutta mikäpäs tässäkin elämässä... en luultavasti olisi tämän onnellisempi. olisi kyllä kiva kokeilla joskus. mahdottomasta on hyvä haaveilla.  ;D

Vilkku

Niin Tuuli, kun kysyit, että voiko tänne laittaa kuvan, ni ei kyllä voi. Mutta pistän taululle sitte linkin, niitä on tuolla broidin kotisivulla ollut aina välillä :) Katotaan jos lähipäivinä sais siitä uuden kuvan kun se nyt alkaa hiljalleen olla kuiva. Sitten se meneekin ullakolle muiden maalausten kanssa.

KristalliEnkeli

Lerppa --> mä taas tahdoin pienenä aina hevosen ja sit ku faija kysy et millasen ni mä sanoit et "semmosen millä sarvi"  :)

Wirtabiuha --> kiva että säkin tykkään myyteistä ja taruolennoista, mäkin tykkään :D

Virtahepo --> jos fantasiasta tulee todellisuus, ni silloinhan todellisuudesta tulee fantasiaa, eli silloin pakenisimme taas fantasiaan, joka olisi todellisuus...juup...jepjep...kristallienkelin päättelykyky ei ole ihan skarpissa kunnossa näin myöhällä  ;D

*Tuuli --> aivan niin, mahdottomasta on hyvä haaveilla  :)

Ronsku --> metsänpeikot on totista totta, todellakin  ;)

Vilkku --> milloin me näemme taidettasi? *ei malta odottaa*

(tässä viestissä oli kaikille jotain, en sitten tiedä menikö oikeille henkilöille, mutta ei se mitn *hih*)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.