Lohikäärmeet yms...

Aloittaja KristalliEnkeli, marraskuu 02, 2003, 09:16:50

« edellinen - seuraava »

virtahepo

No mitä se sitten tarkottaa ???

Lerppa

Oma tyyli, eihän se aina välttämättä ole erilaista.
   Mun mielestä noissa kuvissa on todellakin se oma hieno tyylinsä.
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

virtahepo

Ahas. No ei väkisin.
Ajattelin vaan lyhyen matikan mukaan että jos joku on omaa niin se ei ole muiden, joten oma eroaa muista.

Vilkku

Kiitos Lerppa, sanoit mitä minä ajattelin :)

Siis että voihan mun tyyli olla just sama kuin kenellä tahansa muullakin, mutta se on silti mun tyylini.
[ -You should see my scars- ]

Ronjaronjanen

Vilkku, tykkäilen tosi paljon tosta sun piirrustuksesta ja kyllä siinä on mielestäni omaperäisyyttäkin.

Vilkku

Suuri kiitos, Ronsku. Kunhan se nyt lopultakin kuivuu kokonaan niin pitää sitte alkaa katella mihin sen sijoittaisi, kun nyt näyttää vähän siltä että ullakolle jää. :-/

Seuraavaksi työn alla suurikokoinen Toni, erään julisteen mallista hieman pidemmälle vietynä. Visio on suuri, toivottavasti onnistuu :)

*tuuli

Vilkku-> anna se mulle! *hehhehhee!*  ;D No eii...

Minusta Vilkulla on oma tyyli. Esimerkiksi kun itse piirrän niin piirrän aivan eri tavalla. Meillä molemmilla on oma tyyli.

virtahepo

Äh, no eihän kukaan tee täysin samanlaisia töitä,ei se ole mahdollista. Mutta jos Vilkun työ asetettaisiin kahdenkymmenen muun työn kanssa vieretysten, niin enpä usko että Vilkun työ sieltä erottuisi.
En kuitenkaan edelleenkään sano ettei Vilkku osaisi piirtää/maalata/taiteilla.

Vilkku

Täytyy kyllä itsekin olla samaa mieltä Virtahevon kanssa.

Mutta toisaalta eipä siitä haittaakaan ole kun en aio millekään taidealalle suunnata enkä muuta, kunhan maalaan omaksi ilokseni, se on hyvä tapa purkaa tunteita, samasta syystä myös kirjoitan paljon. Ja ihan lapsenkengissä tuo minun maalausharrastukseni on muutenkin, kesällä vasta alottelin.

virtahepo

Se on hyvä jos jotenki voi purkaa itseään tai paeta itseään jotenkin. Just esim maalaamalla.
Minä karkaan aina pelaamaan jalkapalloa kun en jaksa enää itseäni tai ympäristöäni.
Mitäs keinoja te muut käytätte..?

KristalliEnkeli

Mä laitan kuulokkeet korville ja lähen ulos kävelemään. Mul on semmonen vakio metsäreitti minkä kuljen, jos on pakko päästä johonkin. Mulla toi musiikki on tosi tärkeä asia ja sen avulla usein pääsee tavallaan pois kun ympäristö alkaa vituttaa.

joskus myös kirjoitan ja piirtelen...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Jos oon täysin vittuuntunut ja hermoraunio, niin pitää tehdä tällainen kaava jotta tulee rauhalliseksi :)
1. Pitää kuunnella Tunnit ja/tai Kalamiehen Toveri täysillä
2. Sitten voi ruveta huutamaan ja rämisemään itse kun kitara ei ole enään vaaravyöhykkeellä ;D
3. Sen jälkeen valo/video  -kuvaamaan ja sitten rauhallisena takaisin himaan ;)

Ikävä kyllä täällä meillä on yleensä pahoja esteitä raivon purkamiselle ;D Kakkos vaihe onnistuu vain noin yhesti viikossa enintään ja sen takia jääkin aina vähän hermot päälle...
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jousku

Tunteiden purkaminen...  ::) No, mä kuuntelen apista täysillä... Täälläpäin on vähän vaikee saada purkautumaan millään tavalla... Meidän vain täytyy niellä paineet...

(nimikin piti vaihtaa pikkusen eri nimiseks, kun tää koulun kone ei tunnista mua... Mähän oon siis oikeesti jouhu)

KristalliEnkeli

"Jousku" ~> ekaksi mä hieman kelasin et kuka tuo on, ku nimi kuitenki oli niin tutun oloinen, mut nyt se sit paljastu. Sehän on meidän Jouhumme :)
muuten, sähän voit kokeilla laittaa nimim. Jouhu*, sen pitäis toimii. mäkin laitan aina ton * nimim. jälkeen tai sitä ennen (siis esim KristalliEnkeli*)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

hmm... mulla harvoin sylettää. Varmaan kuuntelen musaa tai olen tietokoneella. Puran vihaani teihin. >]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.