elämää tärkeämpi kysymys

Aloittaja virtahepo, marraskuu 08, 2003, 12:03:31

« edellinen - seuraava »

KristalliEnkeli

sori, jos innostuin liikaa selittämään tosta maailmanlopusta, mut ajattelin vaan kertoo joitain asoit....mut siis älkää nyt hyvät ihmiset miettikö liikaa tota maailmanloppua, ettei yöunet mene...Mul oli joskus vielä nuorempana semmonen jakso, et mä vaan mietin ja pelkäsin maailmanloppuu, mut nyt se on mennyt ohi, onneksi. Nykyään suhtaudun siihen erilailla, en enää pelkää puhua aiheesta. :)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

varis

Jos vaikka siirtyisin aiheesta hieman ja kysyisin:
Mitä tapahtuu karanneille ilmapalloille?
Oon miettiny tota jo pitkään ;D :P
Varo räkää

KristalliEnkeli

* EHKÄ Ilmapallot päätyvät puihin...
* TAI nousevat hetken aikaa, sitten ne puhkee ja päätyy johki
* TAI matkustelevat ympäri Suomea...
* TAI ne päätyy Marsiin pienille vihreille miehille...
* Joskus luin lehtijutun, mis kerrottiin, et jostain syystä
   maailmalta ilmaan karanneet ilmapallot laskeutuu
   usein Kirstaansuolle. Yks maanviljelijä kuulemma löytää
   niit mailtaan noin 15 vuoden välein. kerran sinne tuli pallo
   Ranskasta...

;D ;D

*tuuli

tää on lähes tarkka tieto mitä niille ilmapalloille -jotka ovat karanneet- tapahtuu; ne puhkee.  ;)

*tuuli

oho kristallienkeli oli vähän nopeampi.  ;D

KristalliEnkeli

tuuli ~> kato ku mä oon aina askeleen edellä muita :), noen nyt ehkä ihan aina :D

varis

Kiitos, kiitos ;D Olen taas hieman viisaampi. Mutta onko kenenkään päähän ikinä pudonnut ilmapallon raatoja?
Eikös sekin ole ihan mahdollista? :)
Varo räkää

KristalliEnkeli

no voihan se olla mahdollista, mut uskon et se mahdollisuus olis jotain luokkaa 1/1000000000:sta, tai jotain sellaista.. eli enpä ole vielä kuullut moisesta :)

KristalliEnkeli

täs ois teille muuten yksi turha tieto;

Säveltäjä Schönberg syntyi 13.9.1874. Hän oli vakuuttunut,
että hänen kuolinpäivänsä tulisi olemaan 13. päivä. Koska 7+6=13, hän oli myös vakuuttunut kuolevansa 76 vuoden ikäisenä. Hän kuoli 13. Heinäkuuta 1951, 13 minuuttia vaille keskiyön, 76-vuotiaana.

...aikas jännä jutska... :)

emmi

iiks, mä kuolen varmaan sit 20 päivä, mutta en kyl osaa sanoo et minkä ikäsenä :D
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Rautalintu ~> Kirstaansuo sijaitsee ylämaan kunnassa 212km päässä helsingistä ja jonka lähin rautatieasema ja lentokenttä Lappeenrannassa  ;D

Ronjaronjanen

En mä oikeastaan usko että maailmanloppu olisi sen kamalampi tapa kuolla kuin kovin moni muukaan. Kuolemassa ikävintä on se että muut joutuu suremaan sua, mutta jos tulisi maailmanloppu niin silloin ei kenenkään tarvitsisi jäädä itkeskelemään perääsi.

KristalliEnkeli

ronsku ~> oot oikeilla jäljillä :), mut mä lisäisin omasta puolestani tohon vielä, että mä toivon et mun kuolema ois nopea ja jos maailmanloppu tulis ni mä toivon et se tulee sillee yks´kaks, nopeesti...juup...mut ainahan voi toivoo niin, mut...

virtahepo

Kuoleminen on siis ihan jees jos ei ole ihmisiä jotka suris sun jälkeen. Nii-in.. Totta joo,onneks kukaan ei sure mun kuolemaa. Mä voin siis lähteä täältä heti kun tahdon ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.