idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

*tuuli

katsoitteko tänään...??? siellä oli yksi jussi saxlin! <3 ihana! semmonen symppis hunaja pupuliini!

se miks katon idolsia; siel on söpöjä poikia.... :-*

Ronjaronjanen

Joo mä katoin. Olihan tuo ihan söpö, mutta ei silti aivan mun tyyppiä.. ;)

KristalliEnkeli

tuuli ~~> mutta...osasiko se laulaa?  ;D niinoh, toisaalta eihän sillä ole väliä  ;)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

puska

yöks, kuiteski joku ihan homo ollu ;D
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

No, eipä tullu nytten katottuu... Oliko hyvä laulaja?
Täytyy sanoo, että oon kattonu aika innokkaasti sitä idolsii... :-[ Mutta mitäs luonteelleni voin, kun tykkään nauraa niille, kun menevät nolaamaan itteään.

*tuuli

KristalliEnkeli---> se osas laulaa ( vaikka eihän sillä ole väliä... ;)) , ihan oikeasti! (eihän niissä semofinaaleissa niitä varsinaisia surkimuksia enää oikein ole.) mutta kaksi oli parempaa... jussi ei päässy jatkoon... mut onneks sillä on vielä ens viikolla mahdollisuus...... :)

KristalliEnkeli

aijaa, no hjyva  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Iiiiiiiiiiiiiikk!!!!!!!!
Siis siel oli niinku niiiiiiiiin söde jätkä siel kaarsinnois ku sil oli päällä semmonen hame ja mustaa kajalii niin siis mä niinku olin iha et vähäx söde jätkä! Se oli vähä niinku Ville Valo!!!!!

Tervetuloa teinityttöjen märkiin uniin.

Wirtabiuha

Heei, Ville valo on jumala!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Niin onkin! Mä olin niinku ihan taivaassa ku kerran jyrkissä tuli niitten video! Mä taidan mennä naimisiin Villen kanssa.

salza01

sori etsä pysty ku mä oon jo menossa!!! ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Ai...jaha... ;D
Mielenkiintosta...!
Enpä tiedä miten voisin paremmin kommentoida...

salza01

nojoo..mun oli niinku ihan pakko laittaa toho tommonen kommentti ku rupes vituttaan. täällä ei oo tietääkseni kielletty sitä että sanotaa et joku on söpö..?! vai olenko erehtynyt. ei tarvi mun mielestä ihan joka asiaa alkaa viilaamaan..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Täällä mun puolesta saa sanoo mitä vaan haluu. Kenelläkään ei oo oikeutta tulla ivailemaan toisten sanomisia. Musta se on aika..teinimäistä..., jos siis tulee ivailemaan toiseten sanomisii.. Tai en mä tiedä onko teinimäistä oikee sana, mutta...

Mun sekoiluja taas..

salza01

se on paskamaista mun mielestä et pitää tulla vittuilee toisten kirjotuksia. jos jonkun mielestä joku on söpö tms.. nii sillon on. sitä ei tarvi muitten tulla viilaamaan..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.