idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, no... :o *paniikki*
Kuka teidän mielestä ansaitsisi voiton?
*yrittää saada aiheen paniikissa takaisin alkuperäiseen*

salza01

no ei ainakaa se tuiskun antti. mua ärsyttää ku se kuulosti niin naiselta. :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

No, joo.. ;)
Mä muistan tyypin, mutta en muista miltä sen ääni kuulosti ja miten hyvin tai "hyvin" laulo.

Vilkku

Minä kutsun sitä Kumkvatiksi. Kun se niissä ekoissa jaksoissa aina esitteli itsensä, että "moi, mä olen Tuiskun Antti", niin en ikinä saanut selvää, vaan kuulin aina, että "moi, mä olen Kumkvatti". Nimi jäi elämään :)
[ -You should see my scars- ]

rautalintu

Hahaa!! Kumkvatti :D
Kyllä se Hanna Pakarinen ehkä paras on.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

*nauraa vedet silmissä lattialla*

No voi hellanduudelis! Olix sillä kvumpfantilla magee käsilaukku mukava kun se sipsutti sinne laulamaan?

jouhu

Hehheeh!!  ;D ;D Aijaij.... ;D

Ronjaronjanen

Mua alkaa pelottaa...

jouhu

Ronjaronjanen

Hmph. Ehkä on parempi etten sano mitään. Luulen että saattaisin aiheuttaa riidan...
Ei kuitenkaan mikään sussa jouhu. siis pelota mua.

jouhu

*tuuli

Kumkvatti, hihihii, hauska  ;D vaikka kaikki sitä mieltä eivät olekaan..... >:( okei okei, en aiheuta enää toista riitaa mutta mutta... antti on kans aika ihku ( <-teiniiiiix! olen teiniiiix ) kun se puhuu sitä rovaniemen murretta!  :-*

musta jussi vois voittaa... kunhan nyt eka pääsisi finaaliin..... ;)

jouhu

Kuka niistä tuhansista on jussi?  ::)

rautalintu

jouhu, tuolla osoitteessa http://www.mtv3.fi/idols/kuvat.shtml paina "ryhmä 5" kuvaa ja selaa hieman, niin jossain kuvassa istuu siinä edessä kelta/sinipaitainen vaaleahiuksinen tyyppi. Siinä.

Aijaa, onhan siellä yksittäiskuvatkin, kun selaat hieman.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Olen yhden jakson katsonut tätä idolssia ja todennut sen olevan täyttä potaskaa. "Kuka pääsee jatkoon - kuka putoaa?"

Aina sitä vain etsitään heikoimpia lenkkejä ja solvataan erilaisia. Ideana ei ole niinkään se kuka voittaa, vaan pikemminkin kaikki ne jotka häviävät. "Sinä et osaa laulaa, häivy!", sanoo tuomaristo, jonka jälkeen kamera vaihtuu salin ulkopuolelle, jossa murtunut tähdenalku kiroaa tuomareita. "Sinä olet ansioitunut laulaja ja tästä syystä pääset jatkoon", sitten hymyillään leveänä omaa itseriittoisuutta. Mainokset lupaavat "yhteistyötä", mutta käytännössä homma menee täysin tekijöiden pillin mukaan. Ne monisataiset pyrkyrit oven ulkopuolella ovat vain toistensa kilpailijoita, eivätkä todellakaan mitään ystäviä. Sehän on loppujen lopuksi aivan sama kuka siellä on laulamassa! Juuri tästä syystä katsojillekin annetaan mahdollisuus vaikuttaa lopputulokseen. Mikäs siinä, kai hekin nyt haluavat sen suosituimman voittajaksi. Todellisia voittajia on kuitenkin vain se formaatin luoja, joka kruunasi itsensä kuninkaaksi - ei laulajat.

Tähän voidaan tietysti esittää henkilöiden kuuluisuus osaksi hyötyä. Kuka muka muistaa noita ihmisia edes viiden vuoden kuluttua? Sitäpaitsi se on aika suhteellista. Mistä helvetistä joku Pikku G ilmestyi? Mitä se on tehnyt? Sanokaapa ketkä keksivät nämäkin tietokoneet joilla tätä nettisivua katselette. Arvostatteko heitä? Kuka keksi sähkön, gravitaation, lentokoneen, puhelimen, sähköpostin tai auton? "Artisti" Pikku G on kyllä kaikkien huulilla jostain mystisestä syystä. Aivan keskinkertainen jannu jostain kuusesta. Maailman monotonisimmat laulut eikä edes mitään omaa tyyliä. "Juu et meitsi on tällane kipee skeittaripopparihoppari tuolta Kempeleeltä, terve! Mun musamakuun kuuluu toi Kwan, Gimmel, Bomfunk MC's ja The Rasmus. En ole mielestäni keskiverto."

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.