idols

Aloittaja puska, marraskuu 18, 2003, 12:51:07

« edellinen - seuraava »

Kukaan ei ole sinua kieltänyt sanomasta jätkiä söpöiksi, salza01 kulta! Jostain syystä pientä pörröistä koiranpentua voisi sanoa söpöksi, isoa karvaista miestä kuvaa ehkä paremmin jokin toinen adjektiivi. Ainakin minun mielestäni.

Lirularuloru moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö se on ihan höpö joka leikistä suuttuu...

*tuuli

KristalliEnkeli

:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

älä multa kysy, kysy tolta saatanan teini vihaajalta!  >:(

jouhu

Wirtabiuha

No joo, se nyt on vähän, mutta kai SeJätkälläkin on oikeus kommentoida... kyllähän noi tekstit voi käsittää niinkin että teinix meininki mutta voi sen ajatella muutenkin.. No ehkä se ei ole Sejätkän vika että se on tosikko...

Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Se johtuu geeneistä... ::)

Aijaha just just! Vai täällä sitä minun "ystäväni" puukottavat selkään ja levittelevät valheita minusta! Kuka sanoi minun olevan tosikko!? En ole tosikko! Tommoset saatanan teinit ottaa päähän! En vitussa rauhotu! Ole ite hiljaa pöljä *tuuli! Älä kuule yhtään nyrpistä nokkaasi minulle! Luuletko sä olevasi joku saatanan yli-ihminen muka?! Varmaan juot jotain kahvia siellä koneesi edessä ja katsot nenänvartta pitkin kaikkia muita! "teini vihaaja" no kyllä saatana olenkin vitun teinivihaaja! Se on muuten yhdyssana senkin ääliö! Tulee ny haukkumaan toista tuolla viisiin! En mäkään koskaan hauku ketään!

*lupaa rauhoittua ensi kertaan ja ottaa lääkkeensä*

jouhu

No, ei tarvii riehuu...

KristalliEnkeli

mä oon ihan ällikällä lyöty :o ...mitä helvettiä täällä tapahtuu...?

rautalintu

Kaikki "teinit" ottavat näköjään hirveät pultit Se Jätkän viesteistä. Jos ne viestit ärsyttävät, onko ihan pakko kommentoida sitten jotain älytöntä
"teini vihaajista" (huomaa väli ;D). Sillon voi pitää suunsa kiinni jos ei ole järkevämpää sanottavaa.

Salza ja jouhu kirjoittivat äsken kumpikin jotain, että ei tartte vittuilla toisten kommenteille. Tai kaikki saavat kirjoittaa mitä haluavat ja ilmaista oman mielipiteensä. Antakaa sitten Se Jätkän kirjoittaa, mitä haluaa. Jos ei halua lukea tiettyjä viestejä, niiden yli voi hypätä, hyvät ihmiset. Jättää ne omaan arvoonsa.

Kuka täällä onkaan se tosikko?
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Olen tajunnut tyhmyyteni, rautalintu!  :P
Joskus vain poksahtaa päänupissa ja se on sitten menoa...

Lainaa
Kaikki "teinit" ottavat näköjään hirveät pultit Se Jätkän viesteistä. Jos ne viestit ärsyttävät, onko ihan pakko kommentoida sitten jotain älytöntä
"teini vihaajista" (huomaa väli ;D). Sillon voi pitää suunsa kiinni jos ei ole järkevämpää sanottavaa.

Niinpä. Se koira älähtää johon...;D

salza01

jeespoks. mutta palattasko idolsiin?
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

KristalliEnkeli

juu, palataan vain...mä en vieläkään nimittäin ole oikein tietoinen, että mitä täällä on tapahtunut, mutta ehkä parempi niin... ;D

niin idols....tuota juu...sanokaa nyt joku jotain, kun mä en keksi....oon ihan sanaton:)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.