Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

Pikku Myy!Nipsu ja hemulikin on siistei...itseasiassa Muumilaakso on täynnä hyvii hahmoi! :D

Koska sä oot aatellu tulla aikuiseksi?ellet sitä jo ole...
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

blind_eye

Mä luulen etten tule koskaan aikuiseksi  ;D

Seuraava?
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Lerppa

Toivottavasti mä aikuistun vaan puoliksi, niin että toinen puoli on se ikuinen 17 tai jotain... ;) Mutta se puoliks aikuistuminen varmaan siinä 21-26..? 8)

Paras tapa viettää lauantai ja lauantai ilta-yö?  :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Mulla ittellä ainakin suurimpaan osaan lauantai päivistä on kuulunu täs viimeesen 5 kuukauden aikana kuulunu bänditreenit. Illalla yleensä on kiva olla kavereitten kaa ulkona tai sisällä pitämässä hauskaa tai tylsää... tai on vaa himas yksin ja kattoo telkkarii kahteen asti yöllä ja sit nukahtaa paskaan fiilikseen...

Sama seuraavalle?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Wirtabiuha

Paras tapa on ehdottomasti heilua ja pogota kympillä hyvällä keikalla. Vaihtoehtoisesti käpertyä kullan kainaloon ja olla onnellinen...

Oletko materialisti, minkä tason, arviolla 1-10---
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

hande^

Wirtabiuha

8 ;D Riippuu hieman mitä materialistilla tarkoitetaan...

Pistetään nyt vielä seuraavalle kun kiinostaa :D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Sinänsä vaikea, koska mulla on aika paljon materiaa, joka on mulle tosi tärkeää. Mutta kuitenkaan en silleen... hmm.. en todellakaan osaa sanoa, sillä nykyajan ihminen on näin yleistettynä (vaikkei mitään koskaan pitäs yleistää :)) aika materialistinen... Sanotaan nyt 7

Tosimiehen ominaisuudet? x)

hande^

Jos ei nyt puhuta luonteesta vaa, et on ihan mies-mies, ni on tietenki se juttu, mikä erottaa miehet naisista ( ;D )... ja sit toisil nää seuraavat voi olla erilaisest, mut muol ne on: suvaitsevainen, luotettava, on elämässä tavoitteita, osaa keskustella.... blaaahhh... en jaksa keksii enää...  :-/

Laitetaan sama?

punainen

Vastuunsa kantava,rehellinen, hyvä käytöksinen, suvaitsevainen,naista kunnioittava,kunnianhimoinen,oikeat arvot (niin mitkä ne sitten ovatkaan...?),luotettava,osaa myös nauraa itselleen,huolehtiva...

Mitä katsot televisiosta?

puska

TW-undercover
Isänmaantoivot
Salatut elämät
Shout park
Simpsonit
Top 40
Levyraati
Käenpesä
Pelinaiset

Tuossa muutamia.

Kaikkien aikojen paras kesäbiisi?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

En tiiä miten tähän vastaukseen pitäis suhtautuu, mutta mun mielestä r.a.k.a.s on aika hyvä. 8)

Kysytäämpä nyt sitten mikä on huonoin kesäbiisi?

Lerppa

Mamban Vielä On Kesää Jäljellä!
En oo varmaan koskaan kuullu huonompaa biisiä!  :-X

Ja pitää vielä sanoa että Weezerin Island In The Sun on ehdottomasti paras kesäbiisi! ;)

Millainen tv-mainos on hyvä? Sano joku
Tai jos et ole koskaan hyvää mainosta nähnyt, niin millanen sen pitäs olla?

punainen

No ekana tulee mieleen se joku mainos mis lätkästiin lopussa jollain lehdellä perseeseen (?)...se oli kai joku kuukauden parhaat sekunnit tai vastaavasti saanut tunnustusta hyvänä mainoksena.

ja toisina ne eräät siideri mainokset missä ne tanssitaidottomat tanssii ;D se on hauska ja sitten se eräs olut/siideri mainos (?) jossa soittaa lavalla "Intomieliset"...Nää kaikki on musta hauskoja ja jää mieleen mutta mainoksena sinänsä huonoja että en muista yhdestäkään mainoksesta mitä siinä mainostettiin.... ::)

Ai niin nyt tuli mieleen ne zeroforty (vai mikä se nyt oli) mainokset, ne marsut ja putoava maksalaatikko  oli niin huippuja ;D ;D ;D

ja välikommenttina et musta toi Vielä on kesää jäljellä-biisi on just hyvä! ;DToi biisi soimaan ja nupit kaakkoon niin kyllä kesä lähtee ;D ;D ;D

kuunteletko radioo?jos niin mitä kanavii?jos et niin miksi et?tuleeko sieltä sellaista musaa kuin pitäs?

Lerppa

Radio Cityä, Radio Helsinkiä ja toisinaan myös SuomiPoppia... ::)
Cityltä ei muuta enää tule kun poppirokkia ja jääkiekkoa  >:(
On jäänyt sen takia vähemmälle.... Radio Helsingiltä ehkä liikaa jazzia ja muuta outoa... SuomiPopilta taas tulee liikaa hittejä...
Eli ei ne tosiaan soita sitä mitä pitäs ::)

Liikutko enemmän porukassa vai yksin? Kummasta pidät enemmän? (esim. jos käyt jossain etsimässä vaatteita tai ostamassa Tiketistä festarilipun ;))

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.