Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

Liikun aina yksin, minua eivät muut ihmiset kiinnosta. Olen hankkinut aseenkantoluvan ja kannan mukanani aina haulikkoa. Olen he*vetin kyyninen ja katkera ihminen, enkä epäröi hetkeäkään hyökätä jonkun idiootin niskaan takaapäin kun vain saisin sellaiseen syyn. Kuolen todennäköisesti oman käden kautta suljetulla osastolla ennen kolmeakymmentä ikävuottani. Pääsevät ihmisetkin kärsimyksistään saatana!

punainen

niin tän tarkotus oli et laitat seuraavalle sit kans kyssän... :)

No mä laitan...Onko sulla tai onko ollut toistuvia painajaisia?Mistä?osaatko sanoa syytä mistä ovat putkahtaneet alitajuntaasi?
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

ei välttämättä painajaisia. mutta oon aika usein nähny esimerkiksi sellaista unta että:

joku tuttuni tai vaikka ystäväni pudottaa jotain itselleen tärkeää veteen ( siis esimerkiks syvään järveen ) ja mä sukellan samassa perään ja yritän noutaa sen takaisin ystävälleni. mutta herään aina siinä vaiheessa kun olen juuri saamassa ''esineen'' käsiini. hmmm...  :P

minkä ikäinen olisit mielelläsi tällä hetkellä: 5, 12, 37, 59, 86?
allekirjoittanut

Wirtabiuha

5 tai 86. Viisi siksi että olis niin helppoa ja vapaata ja elämä olis kaunista. 86 koska olis niin suuri elämän kokemus ja kaikki ois taas kun pienenä :P

Kesäloma! hei hei mitä kuuluu`?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza01

kesäloma.. :) ai että ihana oli aamulla herätä ku aurinko paisto :) alkaa olla jo lomafiiliksiä. :)

mites seuraavalla, onko kiva ku on loma? ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

punainen

Tänään on mun ainoo lomapaivä,seuraava on vasta heinäkuus,ellei mua potkasta pihalle kesäduunista... ;D Mut on hyvät viilikset,eilen sekoiltiin kaverin kaa eikä huominen jännitä yhtään.Provinssia tässä ootellaan...

Jos sul olis suuret synttäribileet ja saisit kutsua kymmenen julkkista ketä kutsuisit ja miksi?

[tuuli]

1-3. Tonin, Tuukan ja Sipen koska haluisin heidät musisoimaan paikanpäälle.  ;)

4 ja 5. Leonardo Di Caprion ja Brad Pittin koska mä haluun tavata ne!

6 ja 7. Discon Akin ja Ollin koska ne on ihania! ( hyvät perustelut. ;) )

8. Maija Vilkkumaan että saatas edes joku nainen paikan päälle.

9. ja 10. Sit Tarja Halosen ja Paavo Lipposen kun ne on sellasia Suomen suuria päättäjiä. *hihhih*

mikä olisit mieluiten: Missi, pitkäaikaistyötön, porsas ( sanan varsinaisessa merkityksessä ) vai Muumipeikko?

;D ;D ;D
allekirjoittanut

punainen

Muumipeikko tietenkin!Sen elämä olis unelmaa!Mä aina pienenä toivoin että pääsisin asuun muumilaaksoon.Muumit on niin kivoja, ei tarttis käydä koulua tai olla töissä,ei olis ees rahaa,saisi seikkailla vain päivät pitkät ystävien kaa ja illalla mennä Muumitaloon syömään Mamman pannukakkuja... 8)

Kenet haluisit seuraavaksi Suomen pressaksi? Siis tyyppi voi olla ihan kuka vaan tarttematta ottaa politiikkaan sen enempää kantaa...

hande^

En mä politiikasta tiedä paljon, enkä välitäkkään tietää, mutta kyllä tuo Halonen on ollu iha hyvä ja siihen ollaan oltu yleisestiki tyytyväisiä.

seuraava?
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

-TuuLiLi

Juu kyllä tuo Halonen on tuollainen Suomihöperö ettei paljoa paremmasta ole puutetta. Käy mullekin mainiosti!  ;D

Lerppa

Mullekin käy Halonen vallanmainiosti :)

Mielipide Vasten Mun Kasvoja -biisistä, jos olet sen kuullut :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Tosi kiva, mutta kyllä parempaakin apulantaa on..

Mitäs olet lomalla jo kerennyt tehdä?
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

No, eipä ole tullut vielä tehtyy mitään erikoista, kun on ollu aika viilee ilmakin. Mutta jäätelöö on tullu syötyy ja muuta hyvvee.... Ja tuli käytyy kattelee kaverin kaa leffassa troija. Eipä tässä muuta tän ihmeempää...Festareita odotellessa...

Jos olet nähnyt mustan helmen kirous leffan, niin mitä mieltä olet siitä?

Hande^ (eipystykirjautuu)

Minut tuo leffa yllätti!  :D En yleensä välitä kauhiasti "toimintapätkistä", mutta tuosta pidin. Johnny Depp teki mielestäni loistavan roolisuorituksen ja Deppin roolihahmon Jackin "vitsit" jossain väleissä oli hyviä. Suosittelen tätä leffaa kaikille!

Mitä mieltä olet elokuvasta School of Rock?

P.S. Minä tykkäsin...

Maikki.

en oo nähny varmaankaan sitä..

Mitä mieltä sadetanssista?
-mie tykkään, ainki joistain kappaleista..
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.