Vastaa edellisen kysymyksiin verse 2

Aloittaja KristalliEnkeli, helmikuu 26, 2004, 04:21:35

« edellinen - seuraava »

punainen

En oo hirveesti kuullu mutta muuten voisi olla ok paitsi ne sanotukset on aika huonoja,liikaa kaikkia kielikuvia ja liian vertauksellista ja vaikee saad abiisien ideasta kiinni...

Mitäs mieltä olet homoseksuaaleista? Tunnetko heitä (tai oletko itse...)? Pitäisikö heilla olla samat oikeudet kuin heteropareilla? ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Vilkku

[Pakko vaan nauraa tähän väliin kun tää foorumi tykkää muuttaa ton yhden sanan ;D]
[ -You should see my scars- ]

hande^

Mun mielestä h0m0seksuaaleilla pitäis olla iha samat oikeudet, ku heteropareilla. Niiden pitäis saada kirkolliset häät ja adoptoida lapsia ym. siinä missä muutkin. Mulla ei oo yhtikäs mitään tälläisiä pareja vastaan, vaan musta se on hienoa, että ne uskaltaa tulla ulos kaapista!  ;)

Sama.
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Lerppa

En tunne kovin henkilökohtaisesti yhtään h0moa, mutta muutaman silleen jotenkin, ne on mukavia ;) (ainakin tähä asti ovat olleet :))
Mun mielestä h0moavioliitot pitäisi sallia, mutta lasten adoptoiminen ei kuitenkaan tunnu olevan oikein, siis lapsen kannalta.

Mitä teet jos kalenteristas löytyy 4 päivää, jolle ei ole merkattu mitään ja kotis on aika karseassa kunnossa?
(tuli tässä vaan mieleen kun itellä on melkeen koko loma "tyhjää", mutten kuitenkaan siivoa, vaan toimitan ahkerasti tyhjää Hesassa ja sen ympäristössä x))
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Tietenkin Lerppaseni tulet meille soittelee niin kovaa, että koko Soukka jytisee!!  ;D Mut jos oikeesti haluut tehä jotain kehittävää, ni ei varmaan kannata näilt ihmisilt täällä kysyy. (vitsi,vitsi) Sä voit joko nukkuu himas tai vaik rannal.

Ketä yhtä ihmistä sä tässä pienessä maailmassa ihailet ja arvostat eniten?

jouhu

Ketäköhän mie arvostan?  ::)
Pakko sanoo nyt ja tässä Tuukka.
Syyt ovat nämä: Tuukka tekee antaamuksella työtään ja näköjään rakastaa tehdä sitä...mitä tekee. :) Ja tykkään Tuukan luovasta tuotostaan ja sitä on nautintoa katsoa. Ja Tuukkahan on mukava ihminen.

Onko siulla räpylä varpaat?
Eli sellaset, että jotkut varpaat olisivat silleen jännästi yhessä.

punainen

Mun pikkusiskon mielestä mulla on kamalat varpaat,tai sit se on vaan kateellinen mun pitkistä ja siroista varpaista ja sormista (meinaan muuten omasta mielestäni niitä ainoita ruuminosiani joihin olen tyytyväinen).niin siis tää isovarvas ja sen viereinen pitkä varvas on itsenäisiä mutta sitten nää kolmepienempää kaverusta on sillai ällösti kimpussa ;Dmut en tiedä onko tää ihan yleistä onko kaikilla jonkin sortin räpylävarpaat ???niin siis mun pikkusiskon mielstä mun varpaat ja nimenomaan toi räpyläkolmikko on ällöintä mitä se muka tietää joten ehkä oon normaalii räpyläisempi :P

Ai vitsi mä en muistanu että tää sensuroi sanan h0mo ;D sensuroiko sanan huora ?niinkun vatsta painona poikien yleisimmälle haukkumanimelle...

Kuinka vanhana sait tietää mistä vauvat tulevat ja miten sait sen selville? (joo sori taas kun ei pyöri järkevämmät asiat mielessä :)...)

Unenkansalainen

haha :D on tässäkin ketju, mutta mikäpä siinä, pakko osallistua! :D

Joskus pienenä sen sain tietää, kai joltain kaverilta kuulin sen, hankala tuollaista on muistaa. mutta kai se oli aika kiva kuulla silloin.. xD

mitäs keksis oikeen.
Ajeletko karvojasi(miespuolinen vastaaja)?
Oletko ajellut miesystäväsi karvoja(naispuolinen vastaaja)?

voi luoja.

-KK-

punainen

no ei ole miesystävää eikä oo ennenkään kovin karvaisia vielä iästään johtuen olleet, ;D joten en siis.

välikommenttina että mitä pahaa on h0mo sanassa...
 ::)

Mitä mieltä pakolaisisten otosta suomeen ja miten suhtaudut ulkomaalaisiin suomessa?

hande^

H0mo on paha sana, jos sitä käyttää haukkumamielessä... ;p mun puolesta kaiken maailman pakolaiset ym. ovat tervetulleita Suomeen! Mä en ymmärrä skinejä (joita saatanaperkele minunki luokalta löytyi...) ja rasisteja, koska ei ulkomaalaiset oo sen väkivaltasempii tai muuta ku suomalaiset. Ja sitä paitsi, jos Suomessa ei ois ku suomalaisia (suomalaisine tapoinemme) ,oltais me kaikki luultavasti kuoltu tuhmyyteemme. (Istuttais saunassa kossupullo kädessä ja hakattais toisiamme.) Ja skinit väittää olevansa tosi isänmaallisii. No, niitten pukeutuminen on kaukana suomalaisuudesta. (pilottotakki, maiharit ja farkut on amerikkalaisia keksintöjä) ja koko skinhead-liike on lähtöisin Englannista.

Sama seuraavalle? (+mitä mieltä oot rasismista?)

Unenkansalainen

mun on pakko vastata tähän.

No tämä asia on aika kakspiippuinen juttu.
Älkää kieltäkö tosiasiaa, että ne(en yleistä kuitenkaan) ulkomaalaiset/pakolaiset, ovat hieman agressiivisia luonteeltaan, ainakin ne tuolta irakin lähistöltä, siellä naisiahan (tietääkseni) saa hakata jos ne eivät tottele miestään. Täällä suomessa se on kiellettyä, mutta silti he tekevät sitä täällä. Kulttuurierot on suuret, mutta heidän pitää ottaa asioista selvää, eli siis maassa maan tavalla. Mutta nämä tuon seudun ihmiset ovat sellaisia luonteeltaa, huomattavasti agressiivisempia ja äkkipikaisempia kuin moni suomalainen ihminen. Naiset ajettu maanrakoon, miehet johtavat. Tasa-arvosta siis mitään hajuakaan.

Moni ulkomaalainen on hieman ylimielinen suomalaisia kohtaan, usein he itse menevät niille skinheadeille myös aukomaan päätään. Ja sitten kun turpaan saadaan, niin itketään viranomaisille. En ole rasisti itse, mutta tämä tälläinen vituttaa, että tullaan suomeen karkuun omaa sotaansa kotimaassaan, vittuilemaan meille.

Tämä aihe oli aiheena äidinkielen tunnilla, ja siellä olin lähes kokoajan äänessä, noin 30min. Paljon juttua en saa tähän kaikkea sisällytettyä, mutta pääpiirteittäin.

Osa ulkomaalaisista ansaitsee sen kohtelun, koska sitä itse kerjäävät. Mutta asiat voitaisiin myös hoitaa puhumalla, ei väkivalta ole ratkaisu koskaan.
Ja sitten tämä skinien puolustus sille, miksi ne hakkaavat mustia ja pakolaisia, eli se, "ne vie meiltä työpaikat" -keskustelu. Kyllähän herranjumala Suomalaisiakin on töissä ulkomailla, eikä niitä vainota, ei kukaan voi olla niin idiootti, että ei moista älyä. Jos asuu suomessa, maksaa veroja valtiolle, elättää perhettä Suomessa. Niin pitäisi silloin myös saada käydä töissä täällä, kovin montaa muuta keinoa ei ole perheen elättämiseen.

Itse vihaan skinejä myös sydämeni kyllyydestä. Viimeistään viime kesän jälkeen sen sain kokea, oltiin kavereiden kanssa pitämässä hauskaa eräällä rannalla. sinne tuli sitten skinejä jonkun verran. silloin vielä omistin hieman löysempää vaatetta, eli leikatut pöksyt.
No sitten ne tuli siihen kyseleen että olenko joku hoppari jne. no iskipähän sitten myös turpaan. karkuunhan siinä oli lähdettävä, kun noin 3 skiniä ympärillä hilluu.
Olisi niin kiva kuulla se syy miksi skinit myös hakkaavat hoppareita? koska ne kuuntelee (anteeksi sanavalintani) neekeri-musiikkia? eli siis räppiä ja reggaeta.
on se niin väärin että musiikin ja pukeutumisen takia ihmisiä hakataan ja vainotaan. Suomen laki muutenkin niin perberistä, siihen nyt kuitenkaan puuttuen..

olisikohan tässä tarpeeksi avautumista tältä päivältä. huh.
Niin ja se kysymys tähän vielä: Osaatko sanoa miksi hoppareita hakataan?

EDIT: miksi näitä sanoja pitää sensuroida, olisi kuulostanut karulta totuudelta jos ei olisi sensuroitu..esim. "sylettää"... huoh. :D

hande^

Mulla ois täs viel välikommentti tohon työpaikkoihin liittyen. Elikkäs eikö ulkomaalaiset aikas usein tee ne "paskahommat" eli siivoukset ym, mitkä ei suomalaisella juntille kelpaa. Ja jos kattoo esmes Hesarin työpaikka ilmotuksia, ni ei vois sanoa, että työpaikkoja ei tarjolla olisi. Toi "ulkomaalaset vie meijän työpaikat" on vaa rasisteille yks perustelematon tekosyy. Ja minäkin voin sanoa vihaavani skinejä koko sydämestäni.

Lerppa

Munkin pittää vetää vähän offtopicia tähän...
*välikomm.*
Mie olen vähän samoilla linjoilla kun Unenkansalainen tässä, että somalien ja vastaavien on todella vaikea sopeutua Suomeen, kun tulevat niin eri kulttuurista. Aivan varmasti en minäkään osais somaliksi sopeutua kovin hyvin, enkä taatusti haluaisi pukeutua kuin he tai joutua naisena siihen asemaan mikä Somalian naisilla on... Joten ymmärrän hyvin sen, että eivät oikein tahdo Suomen kulttuuria omaksua, luonteetkin ovat niin kun yö ja päivä, he on hirveen agressiivisia ja äänekkäitä, kun taas suomalaiset hiljaisempia ja rauhallisempia. Jos ehkä olette huomanneet, niin eihän tuolla kadulla tappele oikeastaan koskaan selvinpäin oleva suomalainen, kun taas ulkomaalaiset saattaa vetää pienen nujakan selvinpäin yleisessä bussissa  ???

Lähinnä ihmettelen sitä, että miksi juuri Suomeen noita pakolaisia, kun suurin osa näistä maahanmuuttajista eivät tunnu olevan valmiita täydelliseen kulttuurinmuutokseen... Eikö missään sellaisessa maassa, minkä kulttuuri on heitä lähempänä, ole minkäänlaista turvaa heille?

Sitten vielä siitä, että olen huomannut että hyö eivät kuuntele toisiaan lainkaan, vaan huutavat päällekkäin. Eli sinäsä en edes ihmettele miksi tuolla päin on niin paljon sotia...
*/välikomm.*

Ja en tosiaankaan osaa sanoa miksi hoppareita hakataan... Saattaa johtua siitä, että hopparit kai yleistetään yleensä lesoiksi ja hirveiksi pomottajiksi...?
Itseäni eivät nuo häiritse, olkoon vaan oma ryhmänsä ihan rauhassa, siinä missä hevarit ja punkkaritkin.

*muoks* kysymys unohtu ;)
Mitä teet kesälomasin? (oletan että jonkinmoista lomaa jokainen kuitenkin pitää jossain välissä..?)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Maikki.

Kesälomalla mie käyn festareilla,helsingissä,tallilla, nukun pitkään, syön jäätelöä ja muuten vain lomailen. :>

Minkä värinen matto on huoneessasi? (jos on.)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

hande^

Tommonen kaislamatto...  Mikäs sen väri myt ois... Ruskee.

Minkäväriset verhot sinulla on? (jos on)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2025 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.